Прибираємо нецільові сторінки з rookee

23

Для того щоб розкрутити сайт в пошукових системах, використовується проста схема, яку вже давно ніхто ні від кого не приховує. Створюється сторінка, заточена під пошуковий запит з унікальним текстом, тим або іншим способом прискорюється її індексація пошуковими системами, потім сторінка підживлюється посиланнями і після цього має, правда не зобов’язана, вилізти в топ по просувається запитом.

Блоги мають таку особливість, що з плином часу створюється достатня кількість контенту, який спочатку писався насамперед для людей, а не для пошукових роботів. Тобто він оптимізований насамперед для людей, привабливість такого тексту для пошукових роботів не на першому місці. Але в тому чи іншому випадку сторінки з такими текстами (постами) отримували переходи з пошукових систем за дуже низькочастотних (НЧ) запитам. У пості ключові слова для просування блогу я розповідав, де і як можна взяти багато кивордов (перепрошую за сленг). Більшість з них низькочастотні запити, не несуть багато трафіку, але зате вони стабільні і слабо конкурентні. Однак серед них знайдуться такі запити, для яких буде підібрана нерелевантная цільова сторінка, або сторінка, яка явно не дасть відповідь користувачу а питання, який він намагався знайти за допомогою пошукової системи.

Сьогодні ми поговоримо про те, як такі сторінки виявити і виключити з просування, тим самим зменшити витрати, а в цілому збільшити ефективність витрачання грошей.

Чесно кажучи, тільки власник сайту може найбільш точно визначити, які запити, що приводять відвідувачів з пошукових систем на цільові сторінки найбільш переважні для сайту. Оптимізатора, який бере на просування клієнтський сайт повинен на час змусити відчути себе власником і власником сайту і подумати, щоб зробив на його місці. Тоді, на мій погляд, серед безлічі НЧ запитів вдасться вибрати ті, які релевантні вмісту сторінок, на яких користувачі знайдуть саме ту інформацію, яку шукали.

Однією з оцінок ефективності просування з точки зору запиту є кількість переходів за даним запитом за період, коли власне просування ведеться. Для цього в руках є інтеграція з google analytics і поки що в беті liveinternet. Кожного з сервісів достатньо, щоб відслідковувати переходи по просуваються запитам з пошукових систем.

Для прикладу, на запит «все про internet заробіток«. Цільова сторінка — як я потрапив в DMOZ.org. Ця сторінка була підібрана обома пошуковими системами, і yandex і google. Начебто все сходиться, і запит, і цільова сторінка. Але якщо копнути глибше і дивитися не на релевантність, а семантика — сенс, то сенсу просувати зв’язку: такий запит для такої сторінки — немає сенсу. Так, переходи по таким запитам можливі, але користувач не знайде для себе інформації, в якій би чітко було розписано «все про internet заробіток«.

Ще один приклад запиту, якого немає сенсу просувати «для ваших фото«. Були переходи по цьому запиту, швидше за все з Google, тому зараз цей запит у ньому на 5й позиції, а в yandex за межами сотні. Запит явно нецільової і нетрафиковый, правда в місяць на нього витрачатися менше 2х рублів. В принципі 8 посилань, куплені на ці гроші і не особливо завадять, тим більше за такі гроші. Так що вирішувати вам.

Наскільки я помітив, такі ссилочку (за невеликі гроші з помісячною оплатою) добре піднімають ТІЦ саме за рахунок своєї кількості. Тому якщо ви за пТИЦем женіться, то подібні запити можна використовувати для генерації різних анкорів до посилань на ваш сайт.

В цілому, моніторинг позицій запитів і кількість переходів по цим запитам дозволяє виявити нетрафиковые запити і відмовитися від їх просування. Для НЧ в принципі одного переходу на добу достатньо, щоб не відмовлятися від цього запиту. Якщо таких НЧ 500, то самі порахуйте потенційна кількість переходів з пошукових систем.

Нагадаю, що rookee — це інструмент оптимізатора, з яким треба вміти працювати. Про це я розповідаю вам в рамках цього марафону. Працюйте і аналізуйте, і у вас буде пошуковий трафік.

Терехов.

Відео сьогодні — гольф з елементами більярду.

Прибираємо нецільові сторінки з rookee PR: wait… Прибираємо нецільові сторінки з rookee I: wait… Прибираємо нецільові сторінки з rookee L: wait… Прибираємо нецільові сторінки з rookee LD: wait… Прибираємо нецільові сторінки з rookee I: wait… wait… Прибираємо нецільові сторінки з rookee Rank: wait… Прибираємо нецільові сторінки з rookee Traffic: wait… Прибираємо нецільові сторінки з rookee Price: wait… Прибираємо нецільові сторінки з rookee CY: wait… Прибираємо нецільові сторінки з rookee I: wait… Прибираємо нецільові сторінки з rookee YCat: wait… Прибираємо нецільові сторінки з rookee C: wait…
Прибираємо нецільові сторінки з rookee
Прибираємо нецільові сторінки з rookee

Постової — Кращий секс-шоп в Києві.

Прибираємо нецільові сторінки з rookee