Їздив до Москви автомобіль подивитися

396

Вийшло відпроситися з роботи на пару днів і злітати в Москву провітритися, погуляти. Заодно вирішив придивилася модель автомобіля подивитися, благо оголошень на авто.ру було знайдено більше 50. Приїхали на місце — метро Аннина. До потрібного салону топати близько кілометра. Поки йшли, по боках дивилися на нас інші салони. Їх тут, мабуть, на околиці було більше, ніж кіосків з шаурмою.

Заради інтересу заглянули в кілька продається практично все: нове, б/у. Наше, імпортне. Поруч тут же сервіси з повним комплексом послуг. Подивилися і пішли далі. Нарешті добралися до потрібного салону. На жаль, машину «тільки що» продали, але тут же запропонували подивитися безліч інших, обіцяли скинути і всі справи… Але ми розпрощались і пішли назад, гуляти по Москві. Поки йшли до салону бачили величезну стоянку площею, напевно, з півгектара, всю заставлену маздами 3.

Машини були в будь-якому стані, з битими мордами, дупами, дверима, що не зачиняються, без бамперів, перевертні і т. д. Словом, хороші деталі для конструктора мазди 3. Поруч, але вже не за огорожею стояли цілі, відремонтовані, блискучі мазди 3, с транзитними номерами, готові до продажу. А навпаки, власне, майстерні, де із деталей «конструктора» збираються «цілі-цілісенькі» автомобілі. Що сказати, популярність мазди 3 наближається до популярність вітчизняної дев’ятки. Якщо у провінції умілі вірмени в якості конструктора використовують тепер вже ВАЗ 14, 15 і т. д. то в провінції конструктор на порядок крутіше — мазда 3. Нижче наводжу фотки цієї стоянки.

Їздив до Москви автомобіль подивитися

На другій фотографії іна задньому плані чітко видно кількість дверей, капотів, бамперів самих різних колірних відтінків.

Так що, якщо зберетеся брати бу мазду 3 — краще беріть нову або бу в дуже хороших знайомих.

Те ж саме відноситься і до інших автомобілів. На жаль, такий наш ринок і менталітет.

У Німеччині, наприклад, з цим простіше. Для продажу машини достатньо письмової розписки від руки. З нею приходиш в місцеве ДАІ і тобі все швидко оформлюють без черг. Якщо раптом у машини щось зламалося, не працює і т. д., то попередній власник зобов’язаний усунути недоліки за свій рахунок. Крім того, в законі прописано, що попередній власник зобов’язаний давати рік гарантії на весь автомобіль. І якщо він сказав, що машина була бита, не фарбована, то справа дозволяється мало не скасуванням угоди та повернення всієї суми грошей. Ось це я розумію країна і захист прав споживачів.

Коли-небудь і ми до цього доживемо. У продожениях читайте про результати випробувань повного приводу на японських кросоверах в лісах Підмосков’я.