Вийшло відпроситися з роботи на пару днів і злітати в Москву провітритися, погуляти. Заодно вирішив придивилася модель автомобіля подивитися, благо оголошень на авто.ру було знайдено більше 50. Приїхали на місце — метро Аннина. До потрібного салону топати близько кілометра. Поки йшли, по боках дивилися на нас інші салони. Їх тут, мабуть, на околиці було більше, ніж кіосків з шаурмою.
Заради інтересу заглянули в кілька продається практично все: нове, б/у. Наше, імпортне. Поруч тут же сервіси з повним комплексом послуг. Подивилися і пішли далі. Нарешті добралися до потрібного салону. На жаль, машину «тільки що» продали, але тут же запропонували подивитися безліч інших, обіцяли скинути і всі справи… Але ми розпрощались і пішли назад, гуляти по Москві. Поки йшли до салону бачили величезну стоянку площею, напевно, з півгектара, всю заставлену маздами 3.
Машини були в будь-якому стані, з битими мордами, дупами, дверима, що не зачиняються, без бамперів, перевертні і т. д. Словом, хороші деталі для конструктора мазди 3. Поруч, але вже не за огорожею стояли цілі, відремонтовані, блискучі мазди 3, с транзитними номерами, готові до продажу. А навпаки, власне, майстерні, де із деталей «конструктора» збираються «цілі-цілісенькі» автомобілі. Що сказати, популярність мазди 3 наближається до популярність вітчизняної дев’ятки. Якщо у провінції умілі вірмени в якості конструктора використовують тепер вже ВАЗ 14, 15 і т. д. то в провінції конструктор на порядок крутіше — мазда 3. Нижче наводжу фотки цієї стоянки.
На другій фотографії іна задньому плані чітко видно кількість дверей, капотів, бамперів самих різних колірних відтінків.
Так що, якщо зберетеся брати бу мазду 3 — краще беріть нову або бу в дуже хороших знайомих.
Те ж саме відноситься і до інших автомобілів. На жаль, такий наш ринок і менталітет.
У Німеччині, наприклад, з цим простіше. Для продажу машини достатньо письмової розписки від руки. З нею приходиш в місцеве ДАІ і тобі все швидко оформлюють без черг. Якщо раптом у машини щось зламалося, не працює і т. д., то попередній власник зобов’язаний усунути недоліки за свій рахунок. Крім того, в законі прописано, що попередній власник зобов’язаний давати рік гарантії на весь автомобіль. І якщо він сказав, що машина була бита, не фарбована, то справа дозволяється мало не скасуванням угоди та повернення всієї суми грошей. Ось це я розумію країна і захист прав споживачів.
Коли-небудь і ми до цього доживемо. У продожениях читайте про результати випробувань повного приводу на японських кросоверах в лісах Підмосков’я.