Аудит стратегій просування — зворотна сторона медалі

17

З сьогоднішнього дня в сервіс ROOKEE з’явився функціонал, завдяки якому кожен автор закритих стратегій, отримає можливість довести свій професіоналізм перед передплатниками, а користувачі закритих стратегій зможуть вибирати тільки найефективніші стратегії. У сервісі ROOKEE з’явився аудит стратегій.

Аудит авторських стратегій — це перевірка закритих стратегій на наявність грубих логічних недоліків, а також потенційну придатність до просування. Пройшли атестацію стратегії отримують значні переваги перед стратегіями не пошедшими аудит, а їх автори — додатковий доказ свого професіоналізму перед власною аудиторією.

Стратегії, які успішно пройшли аудит, будуть відзначені в інтерфейсі сервісу ROOKEE однієї з спеціальних іконок, що полегшить користувачам вибір. Це значить, такі стратегії стануть більш відомими, впізнаваними і використовуються, у них буде більше передплатників, відповідно, автори стратегій зможуть отримувати більш високий дохід.

Аудит закритих авторський стратегій проводиться відділом аналітики сервісу ROOKEE, спільно з експертною комісією протягом п’яти днів після подачі автором заявки. Під час аудиту кожна стратегія перевіряється на відповідність заявленій категорії (докладніше про кожній категорії читайте нижче). Про те, як подати заявку, можна прочитати тут.

При будь-які зміни в стратегії ця стратегія повинна заново проходити аудит, так що користувачі завжди можуть бути впевнені в її актуальності і відповідності останніх вимогам.

Для авторів стратегій аудит проводиться безкоштовно. Після проходження аудиту, змінюється тільки процентне співвідношення одержуваної прибутку, що розподіляється між автором і сервісом. Для кожної категорії аудиту воно різне, детальніше про це читайте тут.

Додатковий бонус для авторів закритих стратегій! Стратегії, які успішно пройшли аудит, потраплять в унікальний список від сервісу ROOKEE, а значить, їм буде забезпечена додаткова підтримка та реклама.

Звичайні стратегії, що пройшли аудит, в інтерфейсі системи стануть «стандартними», «срібними» та «золотими».

«Стандартна стратегія» — ця категорія аудиту означає, що стратегія не має чітко виражених недоліків і придатна для просування.

«Срібна стратегія» — ця категорія аудиту означає, що стратегія не має чітко виражених помилок і придатна для просування. Крім того, за цієї стратегії є хоча б один URL запит, що просувається по цій стратегії і вийшов в ТОП.

«Золотоя стратегія» — ця категорія аудиту означає, що стратегія не має чітко виражених помилок і придатна для просування. Крім того, за цієї стратегії є хоча б один URL запит, що просувається по цій стратегії і вийшов в ТОП, і що ця стратегія містить докладний опис, що відповідає вимогам сервісу ROOKEE. За більш детальною інформацією звертайтеся у службу підтримки користувачів [email protected]