Твіттер не генератор трафіку, однак

421

Вони довго мене про це просили, довго переконували, що це потрібно не тільки їм, ну і мені, і нарешті зробили таку пропозицію, від якої я не зміг відмовитися. Сьогодні мене мають повісити, разом з текстом і фотографією. Я буду висіти поруч з Димком, Сергієм Циплаковим (біржа посилань mainlink), Ярославом Новіковим (академія інтернет реклами) та іншими відомими особистостями. А висіти буду тут. Щоб там зависнути, мені доведеться розповісти вам наступне: конкурс зроби нам Roo’чкой продовжений. Це означає, що я ще встигну взяти в ньому участь і спробувати виграти iPhone 3GS. До речі кажучи, мої фолловери теж про це дізналися буквально на днях. Так що переходимо до твіттеру як джерела трафіку.

Твіттер-аккаунт – це добре. Твіттер-аккаунт з великою кількістю фоловерів – це здорово. Твіттер-аккаунт з великою кількістю живих фоловерів, які тебе дійсно читають – це просто чудово. У випадку третього варіанту можна вважати, що у вас є усталена аудиторія, до якої можна донести що-небудь. При цьому можна вважати, що аудиторія не те щоб подібна по тематиці з вашою, але досить лояльна до ваших твітів.

Я бачив ситуації, коли людина з нібито розкрученим твіттер-аккаунтом запускав стартап. Причому в розкручуванні стартапу основний упор робив на твіттер. Схема була приблизно наступна.

  • Запуск стартапу.
  • Анонси в твіттер.
  • Ретвіти фоловерів анонсів.
  • Чорт, мало трафіку, значить спам в твіттер.
  • Як раз на 4м пункті твіттер втрачає свою ефективність як генератор джерело трафіку, так і фоловерам стає неприємно отримувати посилання на одні і ті ж з більшою часткою ймовірності малоцікаві їм матеріали. Чому так? Спробуємо розібратися.

    Найголовніше, про що не варто забувати, твіттер – це з одного боку сервіс мікроблогів, а з іншого боку все ж соціальна мережа з усіма притаманними цій мережі соціальними «причандаллям». Головний з них – на тому кінці трафиконесущих акаунтів знаходяться живі люди. У цих людей є потреба в спілкуванні, їжі, відпочинку і у всьому іншому, що властиві живим людям. Чому ми говоримо про «живих» твіттер акаунти тому що вони будуть нести корисний «живий» трафік. Так званий «ботів» трафік нецікавий спочатку, тому що практично ніяк не конвертується: ні читачів, ні в передплатників, ні клієнтів, ні клієнтів, ні в матеріальну вигоду в результаті.

    Як наслідок, своїх фоловерів треба поважати, якщо ви хочете, щоб їм було приємно і цікаво вас читати. У звичайно підсумку, щоб вони від вас не відписувалися, а залишалися ваших фоловерів. І справа навіть не в пузомерках твіттер акаунту, а в розмірі живої аудиторії вашого твіттер акаунту.

    Якщо взяти для прикладу мій блог і статистику джерел трафіку за серпень, то побачимо наступну картину.

    Твіттер не генератор трафіку, однак

    Твіттер серед усіх джерел трафік дав 6%. Чесно кажучи, я думав буде більше, але не суть. «Твиттерный» трафік йде не тільки з twitter.com, але і через всякі твіттер клієнти і твіттер гаджети. Для достовірності Димок радить помножити трафік з twitter.com на три, щоб отримати більш-менш достовірну картину. Але навіть у цьому випадку лідирує google і прямої (директный) трафік. Тобто твіттер на моєму блозі є додатковим, але ніяк не основним джерелом трафіку. Добре це чи погано – тема окремого посту. Поки що опустимо нюанси.

    На завершення хотілося б сказати, що виходити на ринок (мережа) з новим продуктом або стартапом, де основним джерелом популяризації є твіттер: ваш, ваших друзів, друзів ваших друзів – це дещо помилково. Навіть сильно помилково, бо, з одного боку захопившись тільки твіттером, ви не отримаєте очікуваних результатів, з іншого боку, можете «переспамить» ваших фоловерів, і їм не буде приємно. В підсумку можете залишитися без якоїсь їх частини.

    Скоро ми будемо піарити нашу студію копірайтингу, сайт якої тільки і робить, що чекає дизайну і верстки від Андрія Степанова. Тексти на сайті вже готові, переваги та недоліки сучасних текстів в сео і інтернеті – теж готові. Залишилося трохи. Любіть і поважайте своїх фоловерів, і вони дадуть відповідь вам взаємністю, ретвитами і цільовим трафіком.

    Терехов.

    Відео сьогодні – саморобний музичний інструмент.

    Постової — для ваших мобільних телефонів існує конструктор jimm, за допомогою якого ви можете отримати icq клієнт з вибраними вами можливостями.