Чого я навчився при просуванні сайтів — частина 2

20

Пропозиція дня — викуп автомобілів в Санкт-Петербурзі за приємними цінами.

Першу частину можна прочитати за цим посиланням. Сьогодні поговоримо про те, як з сайту вигоду витягувати і як при цьому оптимізувати не розкидатися посилальних бюджетом.

По суті справи будь-яка монетизація на сайті зводиться до того, щоб щось продавати: посилання, трафік, рекламні місця, товари, послуги. Трохи уточню, що трафік на білих проектах не стільки продається, скільки монетизують, наприклад в ті ж продажу через партнерські магазини.

Щоб щось продавати з сайту, потрібні відвідувачі. Ось тут на допомогу приходить така корисна штука як SEO або оптимізація сайтів під пошукові системи, яку в народі називають просуванням сайтів.

Просування сайтів вимагає грошей — це факт. Але ці витрати можна непогано мінімізувати. Наприклад грамотно провести внутрішню оптимізацію ви можете самостійно, достатньо трохи поекспериментувати і ви зрозумієте, як це треба робити. Хороший індикатор грамотної внутрішньої оптимізації — топ 10 пошукових систем по НЧ запитам для сторінок вашого сайту. Можете прочитати мою статтю внутрішні фактори ранжирування, в якій я розповідаю про внутрішню оптимізацію сторінок.

У статті » як розкрутити сайт, яка найбільше стане в нагоді як новачкам, я розповідав, що для досягнення топ видачі пошукових систем необхідна не тільки внутрішня оптимізація, але і зовнішні посилання. Посилання можна купувати, а можна отримувати безкоштовно, наприклад, як описано у Сергія Сосновського — безкоштовні жирні посилання з сайтів.

Це якщо в двох-трьох словах про розкрутку сайту в теорії. На практиці все виглядає дещо по-іншому, точніше з іншого ракурсу. Візьмемо досить цікавий запит «хостинг», з недавнього часу займаюся цим запитом для одного з сайтів.

Є головна сторінка, на якій розповідається про хостингову компанію в цілому, слово «хостинг» зустрічається в title. Є сторінка, оптимізована під запит «хостинг», природно там є необхідний текст для людей, посилання на основні види хостингових послуг, сторінка оптимізована і під пошукові системи. Питання, яку сторінку під запит «хостинг» просувати?

З точки зору SEO простіше і дешевше «витягнути» головну сторінку за цим запитом, тому що у неї перш за все більшої ваги за рахунок внутрішніх і зовнішніх посилань, яких на головну сторінку набагато більше, ніж на внутрішню.

З просуванням зрозуміло, тепер необхідно оптимізувати цільову сторінку для людей (юзабіліті), щоб потрапивши на неї, відвідувач затримався на ній і в результаті став клієнтом. Це головне завдання просування сайту, а якщо точніше — це той позитивний результат, коли кошти, вкладені в розкрутку починають повертатися у вигляді цільових клієнтів, що приносять компанії прибуток.

Трохи поясню вищесказане. Є цільова сторінка, так звана точка входу на сайт, куди приходять відвідувачі. За великим рахунком не важливо, звідки вони приходять: з пошукових систем, з контексту, з інших сайтів. Сьогодні в якості джерела я розглядав пошукові системи. Відвідувач прийшов. Треба зробити все, щоб він залишився — грамотно запропонувати йому спектр послуг на одній сторінці.

З точки зору SEO є сенс цільовою сторінкою зробити головну, щоб не переплачувати або заощадити на ссылочном бюджеті. Це реально працює.

У наступній частині я планую детальніше зупинитися на точках входу на сайт і так званих маркетингових тунелях. Крім того, веду переговори про те, щоб для terehoff.com написали гостьовий пост про те, як красиво і абсолютно білими методами монетизують портал з енергозбереження. Коли я дізнався деталі, я був захоплений. Вдалого робочого тижня.

Терехов.

Відео сьогодні — пікселі атакують Нью Йорк. Чудово зроблено.

Постові: професійне вивчення англійської мови в одесі, безкоштовні оголошення Новосибірськ, купити або продати авто у Запоріжжі.