Про витрата бюджету на просування сайту

21

Питання дня — чи є сайт або блог, якому завадить безкоштовна розкрутка?

Сьогодні хотів би торкнутися такого моменту, як мотивація досягнення топа і грошові кошти, які ви отримали на просування сайту клієнта або замовника. Чому клієнт відрізняється від замовника, поговоримо як-небудь окремо (відразу записав в ідеї для постів).

Я до сих пір пам’ятаю, як мені впали перші 500 баксів місячного бюджету на просування клієнтського сайту. З однієї сторони договору на папері не було, з іншого боку була усна домовленість і репутація, якої потрібно дорожити і за свої слова і дії відповідати.

З тих пір чимало води витекло, були і необхідні Топи, були і нетребуемые Топи, як по вибраних запитах, так і по запитах, які вилазили самостійно. Але пост як би не про це.

По сабжу поста мені пригадується ідеологія одного з сервісів автоматизованого просування. Сервіс розраховує бюджет певним чином і спочатку витрачати менше 80 відсотків на покупку посилань. Після закінчення певного терміну (не менше місяця наскільки я пам’ятаю) якщо не досягнуть необхідний результат, підключаються інші 20 відсотків. Таким чином підвищується ймовірність досягнення необхідного результату (нехай і не відразу), і в цілому зростає ступінь задоволення клієнта досягнення вибраного результату за заздалегідь обумовлені гроші.

Як розраховувати вартість просування сайту – це окрема розмова. Найкращий учитель для всього цього – практика. Є різні категорії замовників, у яких з одного боку різні погляди на бюджети просування сайтів, з іншого боку різні стереотипи джерел фінансування. Якщо «зверху» виділяють строго певну суму на розвиток/просування сайту підприємства, тому що саме таким чином був розрахований бюджет і рівно таку суму підписав генеральний директор, то представник замовника скаже вам приблизно наступне: «У мене є стільки то килорублей в місяць; мені треба, щоб всі були задоволені.» Я знову зачепив ще одну сторону пошукового просування, хто в темі і працював з подібними клієнтами, той мене зрозуміє.

Але повернемося до наших баранів. Є таке поняття, як тестове просування сайтів. Уявімо ситуацію, що до вас потрапив в руки сайт замовника разом з конвертом грошей. Так ось головна порада мій і сенс даного посту – не поспішайте відразу витратити гроші з бюджету на просування сайту. Це ви завжди встигнете. А ось трохи поекспериментувати з сайтом — як раз те, що потрібно а даному етапі. Насамперед внутрішня оптимізація. Після того, як кеш сторінок оновився, експериментуємо зовнішніми посиланнями. Для цього не треба багато коштів. Купуйте посилань в Rotapost і Gogetlinks або безпосередньо посилань з блогів в нових постах. Саме в нових, тому що посилання з нових постів починають працювати швидше. Для тестового просування краще взяти СЧ запити з низькою конкуренцією. Після цього подивіться, як будуть змінюватися позиції в Google. Для yandex поточні позиції можна подивитися за допомогою сервісу inserp.ru, огляд якого ви скоро побачите на цьому блозі. Щоб подивитися зміни позицій в yandex, необхідно почекати, як правило, від двох тижнів, за умови, що ви проводили якісь маніпуляції з внутрішнім кодом і зовнішніми посиланнями.

Після вищезгаданих дій ви зрозумієте, що у вас в руках за сайт, що за фрукт він для пошукових систем, яка у нього карма. Це все поняття умовні, але в середовищі оптимізаторів вони часто звучать. Пост, в принципі, сьогодні був не про те, ЯК просувати сайти. А про те, що перед клієнтами/замовниками ви відповідаєте грошима, між іншим, що він вам платить. Спустіть всі гроші на жирні посилання з GogetLinks і не отримаєте результатів (з більшою ймовірністю, що не отримаєте), грошима як-то доведеться відповідати. Та ось тільки немає їх, всі вони на біржі. А посилання? Замовнику посилання не потрібні. Йому потрібен результат. Так що будьте акуратніше… чи що, в сенсі, не поспішайте витратити відразу все і в одному місці.

Терехов.

Відео сьогодні про можливості восьминога, у якого, як ви знаєте, немає кісток.

Постової — якщо вам потрібен кредит webmoney, тому що немає власних коштів, але вони скоро з’являться, то вам по посиланню.