А ви знаєте, що SEO-Studio пропонує пошукове просування сайту в Україні.
Тема описана не раз і не два. І навіть не три, з чотири. Сьогодні хотів би поділитися власними думками і спостереженнями про тексти на сайтах та сторінках.
Поговоримо про рунеті, так як в російськомовному інтернеті у мене найбільше практики. Коли я тільки починав намагатися заробляти в інтернет і завів цей блог, то одним з джерел доходу був копірайтинг. Оголошення на серч в розділі робота для вебмайстра давали невеликий потік клієнтів, в результаті обробки якого 100-200 баксів в місяць я міг отримувати при зайнятості саме копірайтингом 2-4 години в день. Це за умови, що ви добре і грамотно пишете, а у ваших замовників є бабло.
Невеликий відступ — приклад заробітку «псевдокопирайтингом» на цьому блозі. Пузомірки домену ви самі бачите якісь. У пості зазвичай 2 постових. Верхній і нижній. Верхній 15 баксів, нижній 10. Разом 25 баксів за пост. У тиждень 5 постів. В місяць 20 постів. 20 постів множимо на 25 баксів — отримуємо 500 баксів в місяць тільки з постових. За умови, що є замовлення. Такого, щоб замовлень не було, практично не буває, навіть цим чортовим влітку. Спеку переношу відмінно, але ось пожежі і задимленість міста… Особливо потерпають діти.
Відволікся, повертаємося до текстів. Існуючі послуги копірайтерів, точніше їх кінцеві продукти можна класифікувати наступним чином.
Скільки разів помічав, коли сам пишеш відмінний текст для сторінки сайту, а потім цю сторінку штовхаєш в топ, то все відбувається просто чудово і без зайвих ексцесів. Варто замовити у копірайтерів, то приходять тексти варіанту 1 або варіанта 2 — в залежності від того, скільки беруть копірайтери за свою роботу. Зазвичай вартість роботи адекватна пропорційна якості роботи. Але є одне але — такі тексти в топ лізуть, варіант 1 гірше, варіант 2 трохи краще, але в цілому набагато складніше, ніж варіант 3. На питання чому — можу припустити наступне:
- лічильники відвідуваності стоять? — стоять, значить відстежується час, проведений на сайті; чим більший цей час, тим побічно вище якість сторінок і контенту; прошу зауважити — не вага, а якість; тобто юзер З А Д Е Р Ж И В А Е Т С Я, щоб хороший контент прочитати. Пошуковики чпок-клац і записали собі, що тут варто затриматися, значить результати пошуку «цьому» для запитом «цієї» сторінки; це всього лише припущення, але не дарма ж є яндекс метрика і гугл аналітікс;
- більше шансів, що природним чином сторінка потрапить у ті чи інші закладки, соцмережі, аськи і петьки і будуть переглянуті ще не раз і не два; цитування та згадки пошуковики відстежити не можуть, але можуть відстежити природний трафік, назвемо його закладних;
- ну і третє — пошукові системи стають все розумнішими і филологичнее, тим самим поступово вчаться відрізняти цукерочку від неконфетки; крім того є всякі семантичні примочки з аналізу текстів, про що я багато писав у своїй дисертації; скажімо так — сенс вони теж поступово вчаться аналізувати.
Це були мої припущення, засновані на фактах, отриманих мною при пошуковому просуванні. З прикладами все набагато складніше, бо просто не бачу сенсу їх показувати. Повторюся, все, що вище — це все лише мої суб’єктивні висновки. Ну і наостанок, один з прикладів тексту з пункту три — ефектного і прекрасного. Не вважайте за піар — користувався улюбленим пошуковою системою рунета. Приємних вам текстів, від яких ви будете пишатися собою, ваші відвідувачі будуть у захваті від корисної інформації, а пошуковики з апетитом будуть індексувати сторінки. До речі, а які у вас спостереження за вылезанию в топ добрих, середніх і не дуже хороших сторінок. Буде цікаво послухати.
Терехов.
Відео — незвичайний і безпечний спосіб відкрити вино без штопора.
Постової — блін, а адже правильні посилання то рука продають.