Важливість текстів просуваються сайтів

23

А ви знаєте, що SEO-Studio пропонує пошукове просування сайту в Україні.

Тема описана не раз і не два. І навіть не три, з чотири. Сьогодні хотів би поділитися власними думками і спостереженнями про тексти на сайтах та сторінках.

Поговоримо про рунеті, так як в російськомовному інтернеті у мене найбільше практики. Коли я тільки починав намагатися заробляти в інтернет і завів цей блог, то одним з джерел доходу був копірайтинг. Оголошення на серч в розділі робота для вебмайстра давали невеликий потік клієнтів, в результаті обробки якого 100-200 баксів в місяць я міг отримувати при зайнятості саме копірайтингом 2-4 години в день. Це за умови, що ви добре і грамотно пишете, а у ваших замовників є бабло.

Невеликий відступ — приклад заробітку «псевдокопирайтингом» на цьому блозі. Пузомірки домену ви самі бачите якісь. У пості зазвичай 2 постових. Верхній і нижній. Верхній 15 баксів, нижній 10. Разом 25 баксів за пост. У тиждень 5 постів. В місяць 20 постів. 20 постів множимо на 25 баксів — отримуємо 500 баксів в місяць тільки з постових. За умови, що є замовлення. Такого, щоб замовлень не було, практично не буває, навіть цим чортовим влітку. Спеку переношу відмінно, але ось пожежі і задимленість міста… Особливо потерпають діти.

Відволікся, повертаємося до текстів. Існуючі послуги копірайтерів, точніше їх кінцеві продукти можна класифікувати наступним чином.

  • Тексти для пошукових машин — зазвичай це набір ключів з заданої нудотою, розбавлених приводами і прикметниками. Зазвичай всі читаемо, можна навіть зрозуміти сенс, але для цього треба напружуватися. Відразу відштовхує нелітературну мову. Відразу виникає відчуття, що текст писався машиною, а не людиною. В принципі, такі тексти можна спробувати використовувати для НЧ запитів на якомусь сайті для партнерських програм.
  • Тексти, які пишуть копірайтери, які вже рік як вміють писати (саме вже рік вміють писати, а не пишуть вже рік). Зазвичай їх цінник починається з 10 баксів, але при цьому читаючи їх перли, розумієш, що сам міг би написати трохи краще, за умови, що предметної областю ви володієте однаково. Хоча таке однакове володіння зустрічається рідко. Зазвичай копірайтери — це універсали, які після короткого знайомства з предметною областю починають «генерувати» унікальний текст. В даному випадку ці генератори більш наближені до людей, ніж до машин. Читати майже приємно. При всьому при цьому — оптимізація тексту — на висоті.
  • Тексти копірайтерів, які вміють (тут має бути слово «КУРВА») писати і робить це ефектно і чудово. Відразу ж в голову приходить один з останніх постів блогера з webmasters.ru — ці прекрасні і тупі клієнти. Не стільки шедеврально, скільки читається на одному диханні і дуже цікаво: як сам матеріал, так і подача. Це тексти, написані для людей, ніби про пошукові системи ще ніхто і ніколи не чув. Як показує моя практика, сторінки з такими текстами охочіше інших лізуть в топ. А значить це економія насамперед на ссылочном. А це та ще економія.
  • Скільки разів помічав, коли сам пишеш відмінний текст для сторінки сайту, а потім цю сторінку штовхаєш в топ, то все відбувається просто чудово і без зайвих ексцесів. Варто замовити у копірайтерів, то приходять тексти варіанту 1 або варіанта 2 — в залежності від того, скільки беруть копірайтери за свою роботу. Зазвичай вартість роботи адекватна пропорційна якості роботи. Але є одне але — такі тексти в топ лізуть, варіант 1 гірше, варіант 2 трохи краще, але в цілому набагато складніше, ніж варіант 3. На питання чому — можу припустити наступне:

    • лічильники відвідуваності стоять? — стоять, значить відстежується час, проведений на сайті; чим більший цей час, тим побічно вище якість сторінок і контенту; прошу зауважити — не вага, а якість; тобто юзер З А Д Е Р Ж И В А Е Т С Я, щоб хороший контент прочитати. Пошуковики чпок-клац і записали собі, що тут варто затриматися, значить результати пошуку «цьому» для запитом «цієї» сторінки; це всього лише припущення, але не дарма ж є яндекс метрика і гугл аналітікс;
    • більше шансів, що природним чином сторінка потрапить у ті чи інші закладки, соцмережі, аськи і петьки і будуть переглянуті ще не раз і не два; цитування та згадки пошуковики відстежити не можуть, але можуть відстежити природний трафік, назвемо його закладних;
    • ну і третє — пошукові системи стають все розумнішими і филологичнее, тим самим поступово вчаться відрізняти цукерочку від неконфетки; крім того є всякі семантичні примочки з аналізу текстів, про що я багато писав у своїй дисертації; скажімо так — сенс вони теж поступово вчаться аналізувати.

    Це були мої припущення, засновані на фактах, отриманих мною при пошуковому просуванні. З прикладами все набагато складніше, бо просто не бачу сенсу їх показувати. Повторюся, все, що вище — це все лише мої суб’єктивні висновки. Ну і наостанок, один з прикладів тексту з пункту три — ефектного і прекрасного. Не вважайте за піар — користувався улюбленим пошуковою системою рунета. Приємних вам текстів, від яких ви будете пишатися собою, ваші відвідувачі будуть у захваті від корисної інформації, а пошуковики з апетитом будуть індексувати сторінки. До речі, а які у вас спостереження за вылезанию в топ добрих, середніх і не дуже хороших сторінок. Буде цікаво послухати.

    Терехов.

    Відео — незвичайний і безпечний спосіб відкрити вино без штопора.

    Постової — блін, а адже правильні посилання то рука продають.