Англомовний блог під шмоточный трафік

21

Пишу пост в продовження джерела шмоточного трафіку, у якому була описана теорія. Зараз трохи практики, як це виходить у даний момент у мене.

Був створений блог, домен підібраний зоні .com, хостинг був куплений в США – за порадою досвідчених товаришів для проектів, орієнтованих та американський трафік хостинг теж слід було взяти американський. VPS Хостинг взяв у inferno.name, причому з хорошою знижкою. Промокод знайшов на форумі gofuckbiz.com до речі кажучи, там дуже багато хлопців, які вміють працювати з західним трафіком.

Шаблон був обраний паблік, правда хороший довелося досить довго шукати, але в підсумку він був знайдений. Палити шаблон, як і сам блог, сенсу не бачу, кому треба, той знайде, або в аську за подробицями.

Природно, перед запуском блогу був знайдений копірайтер – дівчина, яка довгий час жила в Англії, так що з англійською у неї в порядку. Є правда відмінності між англійським і американським, але поки що на це я уваги не звертаю. Домовилися про наступну мотивації – вона пише контент, спілкується на форумах, знайдених мною, буває в соціалках. На мені технічна частина – блог, хостинг, партнерки, конвертація трафіку. Профіт навпіл. І всі задоволені.

Під шмотки зараз є дві партнерські програми – stimul-cash.com і glavtorg.com. З ними-то якраз я і працюю. Хоча правильніше сказати, почав працювати.

Почав з того, що встановив магазини зі шмотками (шопи) на той же хостинг, що і англомовний блог. Магазини обох партнерських програм ставляться легко, та й супорт в робочий час в онлайні і всі питання оперативно вирішуються, за що партнеркам респект. Стимуловский шоп був поставлений приблизно на місяць раніше, ніж главторговский. У стимуловского шопу google.com проіндексував 7000 сторінок. У главторговского поки що тільки одну. Я думаю, що тут чим раніше ви почали працювати (партнерки зовсім недавно запустилися), тим простіше буде навіть вашим шопам лопати пошуковий трафік безпосередньо. Але це не завжди ефективно з точки зору білого просування і вкладання коштів. Набагато надійніше в далекій перспективі отримувати трафік на свої ресурси і відправляти потім на шопи.

Після того як запустився блог, необхідно було набрати мінімум постів, ніж дівчина копірайтер і зайнялася. Блог позиціонувався як блог про моду, стиль, красиві шмотки і т. д. – все те, що повинні були проковтнути буржуйські жінки. Крім того, необхідно було завести сторінки facebook, профіль в stumbleupon, аккаунт в google, за яким працюємо c gmail і youtube. І звичайно ж твіттер. Без нього нікуди. Для початку вистачить.

В подкасті з Димком про англомовні блоги ми обговорили основні моменти створення і просування англомовних блогів. Рекомендую його прослухати, особисто я там почерпнув багато корисного, що використав у своєму англомовному блозі. Так що обов’язково заповнили сторінку про блог – що там є, що буде, типу about. Обов’язково потрібно залишити контакти, причому не тільки email, але і твіттер.

Тепер про твіттер. Там аудиторія набагато ширше. Тому фоловерів набирати треба і гріх не користуватися твіттером. У мене навіть є думки, що якщо там блог без твіттера, то це не блог. Постає питання як «прокачувати» зарубіжний тві аккаунт. Мені люб’язно запропонували скористатися десктопної програмою twidium. Пізніше напишу детальний звіт про роботу з цією програмою. Поки що задоволений. З мінусів – не можна встановити розклад, щоб програма сама починала фолловіть інших твіттерян.

Про RSS через feedburner просто згадаю, що це має бути за замовчуванням. Як з’являться ненульові передплатники, обов’язково повісити лічильник feedburner. При бажанні можна «докрутити» лічильник хоча б до 100 передплатників, щоб менші цифри не відлякували. В якості прикладу швидкого старту в блоггинге у мене є відмінний блог про дизайн webdesignfan.com. Почитайте ранні пости блогу і ви на практиці побачите, як легко можна вистрілити в буржунете. Крім того, на цьому блозі постійно з’являються нові фішки, які можна використовувати в своїх буржунетовских блогах. Скажімо так, цей блог для мене один з орієнтирів по роботі в буржунете.

Коли контенту стало достатньо для просування блогу, я трохи перелопатив свій мануал по просуванню блогів і вибрав звідти те, що можна було б застосувати в буржунете.

Почав з соціальних мереж. Крім 2х вищеназваних загальнотематичних facebook та vkontakte є спеціалізовані по моді. Вводимо в google «fashion social network» і аналізуємо видачу. До речі кажучи, щоб бачити американську видачу, необхідно мати зовнішній американський ip адресу. Це легко зробити за допомогою сервісу webmastervpn.com за 20 баксів в місяць. Крім того, набагато безпечніше працювати через VPN, тим самим приховуючи своє справжнє місцезнаходження (ну так, на всяк). З російської ip адреси я не знайшов багато зарубіжних соціальних мереж. До видачі з англомовного ip адреси поки що фізично руки не дійшли.

Продовжив пошук трафіку з форумів. За запитом «fashion forum» є чимало «модних» форумів. Беремо статтю з блогу публікуємо на форумі з посиланням на джерело в кінці посту. По-перше, отримуємо зворотній посилання. По-друге, переходи. На поточний момент за анонсами можу сказати, що переходів було не дуже багато, але тим не менш вони є. Треба копати глибше.

Дуже багато хороших форумів, де для реєстрації потрібні інвайти. Хто шукає, той завжди знайде. Коли на блозі став з’являтися хоч якийсь трафік, я повісив на нього банери партнерських магазинів: «розтяжку» зверху, «хмарочос» в сайдбарі. Якраз після цього пішли переходи на шопи. На поточний момент переходи були без ордерів – без замовлень. Але ми ж тільки почали.

До речі, про твіттер – побродивши по англомовним блогах, побачив у них дуже багато динамічних віджетів з твіттером. Поставив на блозі такий же. Віджет досить цікаво зроблено, що при наведенні на нього пропонують твітнуть, що я перебуваю на такому то блозі і одним кліком зафолловіть твіттер блогу. Віджет можна взяти з http://twittercounter.com/pages/twitterwidget. Дуже зручно.

Ну і тепер найцікавіше, скріни з партнерських програм на поточний момент (скріни клікабельні).

Stimul-Cash

Англомовний блог під шмоточный трафік

GlavTorg

Англомовний блог під шмоточный трафік

Як ми бачимо, кліки є, переходів на сторінку покупки немає (крім Главторга, як я зрозумів, це був тестовий замовлення). Значить необхідно працювати над кількістю і якістю трафіку. Робота полягає у публікації нових постів, пошуковому просуванні і анонсів в соціальних мережах.

Пошукове просування поки що буде реалізовано у вигляді публікації статей в буржуйських каталогах. У кожній партнерці є бази ключових слів по товарах магазину. Як раз дівчина отримала завдання написати серію постів з ключовими словами: брендами, марками, шмотками. Кожен пост буде забезпечений статтею для розміщення в каталогах статей. Природно, статті будуть унікальними і з відповідними посиланнями на пости блогу, що в результаті дозволить отримати пошуковий трафік. Дуже докладно і наочно а статейному просуванні в буржунете розказано в цьому робота з каталогами статей на форумі webmasters.ru.

Так що працюємо далі…

Терехов.

Відео сьогодні – серфінг в каналі.

Постової – високооплачувана робота Тольятті, ню ням індивідуалки Києва, швидка продаж авто в Алмати.