Результати роботи з twite.ru

495

Це интерсно — ні фіга собі заміс почався…

Про сервіс twite.ru з оглядами чудового функціоналу не писав тільки ледачий в блогосфері. А ось про результати роботи і ефективність я ще постів не бачив, тому захотів поділитися.

Вчора дуже плідно з’їздив до Москви, завдяки одній із зустрічей отримав цікаві цифри, якими б хотів з вами поділитися.

Результати роботи з twite.ru

Продублюю текст. 249 твітів зроблено, витрачено на це 1804 рубля, побачило повідомлення 208 899 осіб.

Тепер результати прокликивания або переходом за допомогою сервісу j.mp, про який розповідав Димок в пості знову про трафік з twitter. Скріншоти клікабельні.

Скріншот 1

Результати роботи з twite.ru

Скріншот 2

Результати роботи з twite.ru

Якщо провести в голові нескладні математичні розрахунки, то вартість одного кліка: 1804 рубля розділити на 560 кліків дорівнює 3,22 рубля. Про те, тематичні це кліки чи ні, поки що говорити складно, все залежить від того, як рекламодавцем було складено рекламне повідомлення. Було воно «гучним», стимулюючим користувача клікнути на нього або чітко описано за тематикою.

Для порівняння, вартість подібних кліків в Google Adwords за даними SemRush.com.

Результати роботи з twite.ru

Як ми бачимо, нижче 5 центів (1,5 рубля) вартість не опускається. Але «найсолодші» кліки стоять якраз в районі 50 центів (15 рублів). Відразу обмовлюся, тут порівняння вартості, але не пряме і навіть не опосередковано, а за співвідношенням ефективність, так як кліки в твіттері і кліки adwords абсолютно різні речі. З діректом не став порівнювати — нецікаво, але все одно впевнений, що twite.ru вигідніше буде, принаймні зараз.

Фейковими кліки twite.ru назвати не можу, принаймні зараз. Я думаю вже настала пора, коли пишуться або налагоджують скрипти для прокачування тві акаунтів як раз під twite.ru: ботів, массфолловеров, ботів массфолловеров, массфолловеров-ботів та іншої тві-нечисті. І лине нова хвиля, подібна до тієї, що була з блогуном свого часу, яким я зараз вже практично не користуюся. За оцінкою ефективності і ступеня «жвавості» тві аккаунта або тві персони можна буде написати не одну кандидатську дисертацію. Правда вже не мені. Я вже написав одну, вистачить. Як виявилося, на захист з неї вийти не легше, ніж написати. Але це вже зовсім інша історія.

Ну і наостанок буквально два слова про юзабіліті сервісу twite: це те що треба. Принаймні мені там дуже комфортно з перших хвилин після реєстрації.

Від себе особисто хочу подякувати форум mmgp.ru за надану статистику. Вдалих рекламних кампаній в twitter.

Терехов.

Відео сьогодні — цікаві картинки, які малюють з того, що їдять.

Постові: газета з рук в руки Шимкент, німецьке обладнання для шиномонтажа , алюмінієві радіатори.