Оптимізація теми wordpress

414

Пост написаний за підтримки Sape для просування англійських сайтів

Давно визрівав цей пост. Найсильніше підштовхнув до його написання круглий стіл «Блоги: територія заробітку«, на якому деякі моменти обговорили. Деякі частини цього посту в тому чи іншому вигляді зустрічав на форумах та інших блогах. Тут вирішив зібрати все в одному місці і додати трохи свого.

Оптимізації торкнеться не движка блогу, а теми (шаблону) блогу, з якими необхідно здійснити всі необхідні дії.

Почнемо з оптимізації головної сторінки

Title — «Блог Терехова — просування сайтів, ведення блогів, заробіток в інтернет». В title є всі необхідні ключові слова, пов’язані з тематикою блогу.

Заголовок

— «Просування сайтів, ведення блогів, інтернет заробіток» — дублює основні ключові слова в title.

Далі в заголовках

йдуть назви останніх постів.

Далі в заголовках

йдуть заголовки розділів сайдбара/футера.

Схема головної сторінки.

Title — назва/тематика блогу.

— ключові слова з назви/тематики блогу.

— заголовки постів.

— заголовки всередині постів, заголовки розділів сайдбара/футера.

— ключові слова з назви/тематики блогу — найкраще додати в футер.

Для внутрішньої оптимізації головної сторінки блогу достатньо.

Оптимізація сторінки постів

Кожен пост — це окрема сторінка блогу, яка оптимізується під той або інший запит (ключ).

Title — Заголовок поста | Блог Терехова — просування сайтів, ведення блогів, заробіток в інтернет». На початку title є необхідні ключові слова для даного посту, фраза з title головної сторінки присутня щоб однозначно показати джерело контенту.

Заголовок

Заголовок поста». Наявність однакових фраз/слів в title і в

значно підвищують ймовірність потрапити в топ по ключю з title без використання зовнішніх факторів ранжирування, тільки за рахунок внутрішньої оптимізації.

Заголовок

— за можливості використовуйте їх в тексті посту, але це вже відбувається при написанні поста, так що до внутрішньої оптимізації теми wordpress не відноситься.

На круглому столі «Блоги: від ідеї до прибутковості» SeoInSoul підказав одну фішку. Суть в тому, що бажано автоматизовано вставити в сторінку в теги ключові слова. Ключовими словами є заголовок поста. Так чому не запропонувати відвідувачу перед формою коментарів таку фразу: «Бажаєте залишити коментар до посту/статті — Заголовок поста»? Простий хід, але на мій погляд досить ефективний :).

До речі кажучи, те, що на головній сторінці було в тегах

— «Просування сайтів, ведення блогів, заробіток в інтернет» на внутрішніх сторінках можна або не відображати, або укладати в теги

або

, але зовні при цьому залишати без змін для відвідувачів. Це бажано зробити для того, щоб не збивати пошуковики з пантелику не найбільш релевантними фразами в заголовках

на сторінках з постами.

Схема сторінки з постами.

Title — заголовок посту — назва/тематика блогу

— заголовок поста

— заголовки всередині поста

— заголовки розділів сайдбара/футера

— ключові слова з назви/тематики блогу

Оптимізація сторінки тегів

Текстове хмара тегів бажано використовувати, щоб надати вашому блогу можливість додатково зібрати низькочастотний трафік з пошукових систем.

Title — Назва тега | Блог Терехова — просування сайтів, ведення блогів, заробіток в інтернет». В title в самому початку є повний збіг з назвою тега.

Заголовок

— «Назва тега» — дублює назва тегу title.

Далі в заголовках

йдуть назви останніх постів.

Бажано внизу додати в тегах назва тега.

Схема сторінки з тегами.

Title — назва тега — назва/тематика блогу

— назву тега

— заголовки постів

— заголовки розділів сайдбара/футера

— назву тега

Як все це реалізувати? Ті хто трохи розбирається в wordpress і php розберуться самі. Якщо комусь щось незрозуміло, пишіть в коментарях, напишу пост як все це зробити.

Повторюся, що я не «спалив» якої-небудь теми у цьому пості і не відкрив америку, а просто зібрав і систематизував всі в одному місці. Дані рекомендації підійдуть для блогів не тільки на wordpress, але і для інших платформ.

Якщо будуть якісь зауваження чи доповнення, пропонуйте, з задоволенням додам :). Грамотна внутрішня оптимізація — це додатковий природний пошуковий трафік, яким не слід нехтувати.

Терехов.

Відео сьогодні — аристократичне майстерність володіння гральними картами.

Забродський володимир — знімаю капелюха :).