Пост написаний за підтримки Sape для просування англійських сайтів
Давно визрівав цей пост. Найсильніше підштовхнув до його написання круглий стіл «Блоги: територія заробітку«, на якому деякі моменти обговорили. Деякі частини цього посту в тому чи іншому вигляді зустрічав на форумах та інших блогах. Тут вирішив зібрати все в одному місці і додати трохи свого.
Оптимізації торкнеться не движка блогу, а теми (шаблону) блогу, з якими необхідно здійснити всі необхідні дії.
Почнемо з оптимізації головної сторінки
Title — «Блог Терехова — просування сайтів, ведення блогів, заробіток в інтернет». В title є всі необхідні ключові слова, пов’язані з тематикою блогу.
Заголовок
— «Просування сайтів, ведення блогів, інтернет заробіток» — дублює основні ключові слова в title.
Далі в заголовках
йдуть назви останніх постів.
Далі в заголовках
йдуть заголовки розділів сайдбара/футера.
Схема головної сторінки.
Title — назва/тематика блогу.
— ключові слова з назви/тематики блогу.
— заголовки постів.
— заголовки всередині постів, заголовки розділів сайдбара/футера.
— ключові слова з назви/тематики блогу — найкраще додати в футер.
Для внутрішньої оптимізації головної сторінки блогу достатньо.
Оптимізація сторінки постів
Кожен пост — це окрема сторінка блогу, яка оптимізується під той або інший запит (ключ).
Title — Заголовок поста | Блог Терехова — просування сайтів, ведення блогів, заробіток в інтернет». На початку title є необхідні ключові слова для даного посту, фраза з title головної сторінки присутня щоб однозначно показати джерело контенту.
Заголовок
Заголовок поста». Наявність однакових фраз/слів в title і в
значно підвищують ймовірність потрапити в топ по ключю з title без використання зовнішніх факторів ранжирування, тільки за рахунок внутрішньої оптимізації.
Заголовок
— за можливості використовуйте їх в тексті посту, але це вже відбувається при написанні поста, так що до внутрішньої оптимізації теми wordpress не відноситься.
На круглому столі «Блоги: від ідеї до прибутковості» SeoInSoul підказав одну фішку. Суть в тому, що бажано автоматизовано вставити в сторінку в теги ключові слова. Ключовими словами є заголовок поста. Так чому не запропонувати відвідувачу перед формою коментарів таку фразу: «Бажаєте залишити коментар до посту/статті — Заголовок поста»? Простий хід, але на мій погляд досить ефективний :).
До речі кажучи, те, що на головній сторінці було в тегах
— «Просування сайтів, ведення блогів, заробіток в інтернет» на внутрішніх сторінках можна або не відображати, або укладати в теги
або
, але зовні при цьому залишати без змін для відвідувачів. Це бажано зробити для того, щоб не збивати пошуковики з пантелику не найбільш релевантними фразами в заголовках
на сторінках з постами.
, але зовні при цьому залишати без змін для відвідувачів. Це бажано зробити для того, щоб не збивати пошуковики з пантелику не найбільш релевантними фразами в заголовках
на сторінках з постами.
Схема сторінки з постами.
Title — заголовок посту — назва/тематика блогу
— заголовок поста
— заголовки всередині поста
— заголовки розділів сайдбара/футера
— ключові слова з назви/тематики блогу
Оптимізація сторінки тегів
Текстове хмара тегів бажано використовувати, щоб надати вашому блогу можливість додатково зібрати низькочастотний трафік з пошукових систем.
Title — Назва тега | Блог Терехова — просування сайтів, ведення блогів, заробіток в інтернет». В title в самому початку є повний збіг з назвою тега.
Заголовок
— «Назва тега» — дублює назва тегу title.
Далі в заголовках
йдуть назви останніх постів.
Бажано внизу додати в тегах назва тега.
Схема сторінки з тегами.
Title — назва тега — назва/тематика блогу
— назву тега
— заголовки постів
— заголовки розділів сайдбара/футера
— назву тега
Як все це реалізувати? Ті хто трохи розбирається в wordpress і php розберуться самі. Якщо комусь щось незрозуміло, пишіть в коментарях, напишу пост як все це зробити.
Повторюся, що я не «спалив» якої-небудь теми у цьому пості і не відкрив америку, а просто зібрав і систематизував всі в одному місці. Дані рекомендації підійдуть для блогів не тільки на wordpress, але і для інших платформ.
Якщо будуть якісь зауваження чи доповнення, пропонуйте, з задоволенням додам :). Грамотна внутрішня оптимізація — це додатковий природний пошуковий трафік, яким не слід нехтувати.
Терехов.
Відео сьогодні — аристократичне майстерність володіння гральними картами.
Забродський володимир — знімаю капелюха :).