Як визначити цільову сторінку для просування

413

Сьогодні спонсорує наш питально-відповідний пост хостинг.

Згадуємо пост користуйтеся пошуків по блогу і ви знайдете всю необхідну інформацію. А тепер продовжуємо працювати в тому напрямку, щоб за допомогою пошуку по блогу знайти всю необхідну інформацію. Сьогодні будемо відповідати на питання – як визначити цільові сторінки для просування в пошукових системах.

Взагалі все досить просто, особливо на початку. Після простих речей які ось прямо зараз з’являться, поговоримо про трохи більш складних. Цільові сторінки необхідно визначити, щоб зрозуміти, які з них просувати в пошукових системах під які запити і в яких пошукових системах.

Як визначити цільову сторінку в yandex

Дуже просто. Відкриваємо yandex.ru натискаємо розширений пошук і вводимо ключову фразу, а так само URL вашого сайту, на якому цільову сторінку ви хочете знайти.

Як визначити цільову сторінку для просування

Видав мені яшка приблизно наступне.

Як визначити цільову сторінку для просування

Найбільш релевантної вилізла сторінка з послугами по просуванню сайтів. Якщо розглядати конверсію і порівнювати з витратами на просування (яких по цьому запиту фактично не було), то цільова сторінка обрана вірно. Люди задають питання, приходять на цю сторінку, бачать пропозиція послуг з просування сайтів, пишуть на електронну пошту, далі вже маркетинг. Сьогодні про нього не будемо.

Як бачите, головна сторінка стоїть на 2 місці за цим запитом, а ось перша якраз саме та, що називається цільова.

Як визначити цільову сторінку в google

У google визначити цільову сторінку ще простіше, не треба ніяких додаткових рухів тіла, крім як на клавіатурі вбити додаткових символів (хороша стаття про пошукові запити google). Для того, щоб знайти сторінки за запитом «просування сайтів» на сайті www.terehoff.com, потрібно «вбити» наступний запит в google.

просування сайтів site:terehoff.com

Як визначити цільову сторінку для просування

На виході отримуємо ось таке.

Як визначити цільову сторінку для просування

Як бачимо, першою вилізла головна сторінка блогу. А ось сторінка з пропозицією послуг з просування сайтів в топ 3 на сайті не потрапила. Зате на другому місці сторінка з категорей просування сайтів. До речі, почитайте, як правильно оптимізувати під пошукові системи ваш блог на wordpress – відмінні поради від Олени Камськой.

Тепер пробіжимося за результатами пошуку, щоб зробити висновки про те, як просувати під один запит сайт в різних пошукових системах google і yandex. Для довідки просування під yandex і просування під google – основні особливості з практики.

Є два шляхи: залишити все як є і просувати в кожній пошуковій системі ту сторінку, яку вона вважає найбільш релевантною. Тоді в sape або за допомогою посилання агрегатора (я зараз користуюся rookee) закуповуємо посилання на сторінку з послугами, а постові з блогів в нових постах закуповуємо на головну сторінку.

Другий шлях, «перебити» поточну сторінку, іншими словами-дати зрозуміти пошуковій системі, що найбільш релевантна інша сторінка, і саме її варто показувати в результатах пошуку. Це можна зробити за допомогою зовнішнього посилального або за рахунок внутрішніх факторів. За рахунок посилального – прикупити/отримати посилання з потрібним анкором/анкорами на необхідну цільову сторінку. За рахунок внутрішніх чинників можна зробити без вкладень – редагувати тексти в заголовках, тегах strong – грубо кажучи, оптимізувати текст на сторінці таким чином, щоб він не підходив під той запит, по якому зараз щільно сидить в топі в рамках сайту.

Ну і наостанок – для просування конкурентних і високочастотних запитів краще всього використовувати головну сторінку, так як за рахунок більшої ваги, переданого з інших сторінок, її легше «витягнути» в топ.

Терехов.

Відео сьогодні – кошеня, катаються на черепасі.

Постової – як обставити кабінет керівника і де для цього купити меблі.