Тестове просування сайтів

16

Корисна інформація — конкурс на 15 000$ від файлової партнерки.

Клієнти просування сайтів трапляються різні. Деякі знають основи СЕО, деякі самі пробували просувати свої сайти і у них не вийшло.

Такими ж різними бувають і самі сайти, як зовсім юні, так і з віком, як з хорошою історією, так і з поганою. Можуть бути під фільтрами, містити унікальний, але марний з точки зору конверсії контент. Загалом кожен випадок суто індивідуальний.

Зовсім недавно ми прийшли до такого поняття, як тестове просування. Суть полягає приблизно в наступному. Вам в руки потрапляє сайт. Дивіться на його семантичне ядро, внутрішню оптимізацію, у тому числі внутрішню перелінковку, оцінюєте коректність robots.txt. Виправляєте чи даєте поради і рекомендації по виправленню виходячи з ваших міркувань.
Далі настає етап вищезгаданого тестового просування.Суть в тому, що при мінімальних бюджетах вивести цільову оптимізовану сторінку в топ 10 пошукових систем. В якості запитів для виведення в топ бажано використовувати низько конкурентні але трафикоемкие запити. Про це буде окремий пост.

Сторінку під такий запит можна створити самостійно, можна підібрати з наявних і дооптимизировать під необхідні ключові слова. Далі закупити або отримати посилання з хороших блогів (як їх можна отримати безкоштовно,так само буде окремий пост). І подивитися на реакцію Google і Yandex. Звичайно, під Yandex щось складно адекватно оцінювати, а ось видача Google буде дуже навіть об’єктивним показником якості сайту з точки зору просування.

Якщо за досить короткий термін при невеликих вкладеннях цільова сторінка необхідного запитом виходить в топ 10 Google, то можна говорити про те, що сайт в цілому досить «приємний» і цікавий для просування.Приємність і цікавість полягає в тому, що є траст, відсутність поганий історії та інших негативних факторів. Звичайно, за запитом фактори успішного розмноження комодських варанів» легко «витягнути» нульовий домен за рахунок грамотної внутрішньої оптимізації навіть в Yandex. Але це неконкурентний і нетрафикоемкий запит, просувати який особливого сенсу немає.

У підсумку подобираете оптимальний з точки зору конкурентності і трафіку запит, оптимізуєте під нього цільову сторінку, купуєте на неї зовнішні посилання і дивіться за позиціями в серпі. Як вони ростуть, швидко або не дуже, може бути взагалі не ростуть, може бути ви вибрали не самий оптимальний запит. А може бути у домену була погана історія, і на нього накладені якісь фільтри. Висновок ви зможете зробити, спробувавши просунути в топ кілька так званих «оптимальних» запитів.

На підставі висновків вам необхідно прийняти рішення: чи братися за просування сайту чи ні. І якщо так, то визначитися з бюджетом. Якщо ваш замовник розбирається в просуванні сайтів або чув про це, то можете сміливо запропонувати йому такий варіант перший місяць або два роботи. Можливо, це допоможе вам у подальшому уберегти свою репутацію або завоювати більшу довіру серед своїх потенційних клієнтів. Вдалого просування.

Терехов.

Відео сьогодні — музика із скла

Постові: елітна нерухомість в Сімферополі, ваша робота Омськ, цікаві вакансії Волгограда.