Інтервю з Анною Лебедєвої — головним редактором порталу SeoNews.ru

660

Спонсор інтерв’ю — Оренда екскаватора навантажувача ціни антикризові.

Нещодавно у мене вийшло опублікувати дві мої статті з блогу на порталі SEONews.ru. Прочитати їх ви можете за посиланнями http://www.seonews.ru/reviews/detail/117832.php і http://www.seonews.ru/analytics/detail/117838.php. Це дозволило не тільки отримати якісні зворотні посилання з трастового ресурсу, але і відвідувачів, швидше за все цільових. Спілкування відбувалося з редактором Ганною Лебедєвої, і настільки це спілкування було приємним і плідним, що я з ходу запропонував ще кілька своїх статей з публікаціями, а так само запропонував дати інтерв’ю для свого блогу. Ганна люб’язно погодилася. Отже зустрічайте, Ганна Лебедєва, головний редактор порталу SeoNews.ru.

Ганна, привіт, розкажи, хто ти, звідки, де народилася, де навчалася, чим займаєшся зараз?

Народилася я в Тулі. Тут і живу. Тут і розповідати особливо нема про що. Цікавіше з моєю освітою. За дипломом я – бакалавр релігієзнавства. Освіта з практичної точки зору абсолютно марна. Т. к. на релігієзнавців вчили в Тульському педагогічному університеті, то малося на увазі, що після закінчення навчання ми повинні були піти в школу, розповідати дітям про те, що таке бог. Але на вчительську зарплату як-то не хотілося йти.

Навіщо пішла туди вчитися? Завжди були цікаві різні релігії, а в 17 років якось не замислювалася про практичну користь освіти. Мабуть, було б правильніше піти на філолога, як хотіли мої батьки. Але в цілому, про освіту не шкодую, тим більше, що религиоведческое освіта в житті мені не завадило. Зараз займаюся тим, про що завжди мріяла – журналістикою.

Ким ти є Seonews.ru?

У SEOnews я головний редактор. Займаюся формуванням редакторської політики, сайтом, спілкуванням з зовнішніми авторами, так і просто ЅЕОшниками, починаючи від фрілансерів, закінчуючи гендирами компаній. І багато чим іншим.

Де ти вчилася SEO, теорії і практиці?

Вчитися SEO довелося на місці, вже працюючи тут. Сам SEOnews я почала читати за кілька місяців до того, як прийшла працювати у видання. Але насправді, читання новин і статей на ділі не дуже допомогло. Перші два місяці було особливо важко. SEO — це ж своя мова, своя середовище, в яку відразу влитися складно.

Щоб краще розуміти те, про що пишемо, у нас в свій час був тренінг. Потрібно було створити і просунути сайт. Проблеми у всій редакції почалися ще на етапі підбору семантичного ядра сайту. Начебто всі люди пишуть, а тут просто ступор був. Зрештою, так цей тренінг нічим і не закінчився, зате ми добре зрозуміли, наскільки складно те, про що ми пишемо.

Розкажи трохи про історію seonews, з чого все починалося?

Я в SEOnews не з самого його створення, тому про те, як народилася ідея створення нашого видання мало що можу розповісти. На момент створення SEOnews в рунеті не було тематичних сайтів, SEO, подібних Searchenginewatch.com або Seochat.com. Хотілося зробити щось подібне, але для російських оптимізаторів.

У створенні SEOnews брав участь і Димок. Перший час на сайті публікувалися в основному просто переклади англомовних новин та статей. Сильно все змінилося з приходом в SEOnews Демфиры Шакурова, яка, загалом-то, з блогового ресурсу зробила нормальне видання, з власною точкою зору.

Хто власник ресурсу SEOnews?

Думаю, вже ні для кого не секрет, що інвесторами SEOnews є компанія Ingate — http://www.ingate.ru/company/

Яка сьогодні аудиторія порталу seonews?

Після редизайну сайту у нас відвідуваність дещо знизилася. В основному з-за того, що помінялися урли на сайті, ми просто вилетіли з найбільш «хлібними» запитам з ПС. Зараз поступово нарощуємо назад свою аудиторію. Зараз у нас близько 1500 відвідувачів в день.

Чому зараз стали залучати сторонніх авторів?

Ми завжди працювали з зовнішніми авторами. Більше того, зараз обсяг опублікованих матеріалів від зовнішніх авторів рази в два менше, ніж півтора року тому.

Чому в принципі співпрацюємо з стороннім авторами? Ну, по-перше, добре, коли статті на сайті публікуються щодня. А такий обсяг матеріалів редакція не може видавати. По-друге, новий автор – новий погляд. Це надає різноманітність.

Розкажи будь ласка про методи просування порталу seonews.ru. Замовляєте ви рекламу в блогах, публікуєте чи статті, банерна реклама?

Зараз ми не просуваємося. Не впевнена, що коли-то просуванням SEOnews займалися. Хоча, все може бути. Тут брехати не буду. Але у нас же постійно оновлюється контент. Крім того, наші матеріали завжди з великим входженням ключевіков. Назва матеріалу – завжди дуже хороший тайтл. Тут йде природна оптимізація. Не буду приховувати, назва матеріалів ми завжди намагаємося зробити не тільки цікавим для людей, але і для пошуковиків.

Статті на сторонніх ресурсах не замовляємо. Якщо написали щось, що зацікавило інші сайти – відмінно. Але розсилку ЗМІ не робимо.

Банери. Ну, тільки в рамках инфопартнерства.

Чи є у вас «конкуренти»?

Якщо говорити про прямих конкурентів, тобто про тих, хто теж пише тільки про SEO, то це, природно, новинний розділ SearchEngines.ru. Форум, як не новинний джерело, я не розглядаю. Хоча, відвідуваність їх вражає. Це якщо про прямих конкурентів. Але ж є такі видання, як Roem.ru або Вебпланета, та будь-яке ЗМІ, в якому є розділ «Інтернет». Думаю, що ЅЕОшники віддадуть перевагу почитати нас або SearchEngines, може бути, ще і блоги, наприклад, Дімка; але маркетологи, замовники послуг, які цікавляться просуванням сайтів, будуть також читати і Roem, і Вебпланету, і Стрічку.

Чи співпрацюєте ви з тематичними форумами SE, mastertalk?

Не співпрацюємо. На SearchEngines є хороші знайомі і друзі серед редакторів. З mastertalk взагалі ніяких контактів. Але статтями не обмінюємося, банери один одного не публікуємо.

Які методи монетизації порталу ви використовуєте, адже повинен же він себе окупати?

Банерна реклама, продаж посилань. Розміщуємо піар-матеріали.

Де знаходиться головний офіс компанії, де працює більшість співробітників?

У нас офіс в Тулі. Всі співробітники SEOnews тут і працюють.

Зараз Димок якось пов’язаний з seonews?

Тільки як хороший друг SEOnews, коментатор наших новин та статей та іноді ньюсмейкер.

Якщо б була можливість працювати вдома (в офісі), ти б перейшла на такий режим роботи?

Якщо в принципі про роботу на дому, то, думаю, півроку не протрималася. Вдома я часто лінуюся. Так і повинно бути якесь розмежування. Один знайомий мені говорив про роботу на дому. Що через якийсь час, навіть просто відпочиваючи, перестаєш відчувати себе вдома. Вже сприймається як офіс. Якщо говорити про те, щоб SEOnews працював з дому, то є всі редактори, то теж не годиться. Все-таки потрібне живе спілкування. Та ж планерка краще проходить при живому спілкуванні. Звичайно, можна було б по асьці домовлятися про те, хто що пише. Але, думаю, це займе набагато більше часу.

Які подальші плани щодо розвитку порталу. Чи будуть найближчим часом матеріали про просування сайтів під bing, nigma і інші нові пошукові системи?

Ой, планів багато. У найближчому майбутньому збираємося проводити періодичні масштабні дослідження SEO-ринку. Ми обов’язково будемо писати про те, як у нас ідуть справи. Що стосується просування під Бінг і Нигму. Чесно кажучи, поки що не думала над цим, все-таки не така вже й велика аудиторія в цих пошукових систем. Але за ідею спасибі!

Портал працює на CMS Bitrix — чому заснований такий вибір? Влаштовує цей портал вас?

Чому ґрунтується вибір саме Битрикса не можу сказати, на жаль. Але даний портал мені особисто подобається. Коли сайт знаходився ще в тестуванні, були невеликі проблеми. Було незвично, що здавалося незручним, непотрібним. Але зараз вже звикли і до самого вигляду сайту, і до адмінці. Так що портал повністю влаштовує.

До речі, в самому Bitrix реалізований функціонал для внутрішньої оптимізації?

Реалізований.

Як ти думаєш, чому російське SEO відстає від західного SEO?

Взагалі, я патріотка, і не вважаю, що ми прям ліс дрімучий в плані SEO, а на Заході величезний розвинений ринок, розвинені технології. Хоча, існує думка, що російська оптимізація відстає від західної на 6-7 років. Чесно кажучи, мені складно об’єктивно оцінити, чи дійсно таке велике відставання. Особисто моя думка, у нас не відставання від Заходу, просто інший шлях розвитку SEO. Російські пошуковики дозволяють оптимізаторам просуватися посиланнями. Навіть той же Google. Стільки разів чула думку оптимізаторів, що якби Google викотив в рунеті свій західний алгоритм, сайтів, добре закріпленими у видачі за «хлібними» запитам, була б хана. А так, пошуковики тільки говорять про те, що платні посилання погані, але нічого проти них не роблять. Дивись – видача за запитом «пластикові вікна ціни». Про яку боротьбу з платними посиланнями говорити, якщо четверта позиція (видача для Москви) – «знайдений за посиланням». Так, щоб знайти це приклад я витратила часу трохи більше, ніж, скажімо, треба було б мені півтора року тому. Але все ж таки. Поки у російських ПС буду алгоритми, що дозволяють творити з видачею все, що хочеться оптимізатору, у нас буде ось таке SEO. Для кого-то своєрідне, для кого-то просто відставати.

P. S. Тут взагалі без коментарів — http://nova.rambler.ru/search?btnG=%D0%9D%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B8!&query=%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2 див. другу позицію.

P. P. S. Ще приклад, тепер мене не зупинити. http://yandex.ru/yandsearch?text=%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%B2&stpar2=%2Fh1%2Ftm27%2Fs1&stpar4=%2Fs1&stpar1=%2Fu0 щось мені здається, що якщо користувач вводить в рядку «медведєв», йому цікавіше почитати, ну ладно Вікіпедію, там щось корисне є, але і сайт Кремля. Але ніяк не Стрічку.ру. Google, до речі, вважає, що користувачеві цікавіше буде зайти на президентський сайт.

Скажи, будь ласка, як молодим авторам домогтися публікації seonews.ru?

Дуже просто. Напишіть цікаву і, що важливіше, пізнавальну статтю, надішліть на пошту [email protected]. Перевагу віддаємо матеріалів, ніде раніше не публікувалися. Ну якщо тільки в блозі автора. Природно, потрібні свіжі матеріали. Хоча б приклад з твоєї статті, опублікованій днями у нас – «PageRank для чайників». Так, швидше за все, основним пласту наших читачів ця стаття не буде корисною. Але чому саме вона мені сподобалася. По-перше, нестандартний підхід до пояснення для когось складних понять. По-друге, все-таки є ті, хто про RageRank поняття не має. Тут же все доступно і зрозуміло викладено. В-третіх, та просто цікаво було почитати J Я завжди керуюся тим, наскільки мені самій цікаво читати те, що я написала. Якщо навіть мені здається моє творіння похмурим, то чому воно повинно бути цікаво читачам?

Побажання блогу terehoff.com

Нарощувати читачів, передплатників, PR і тИЦ, Авторитет серед ЅЕОшников. На мій погляд, дуже цікавий блог. Ну, і більше публікацій у нас ?

Так, трохи не забула. Зберігати свою індивідуальність. Це дуже важливо в блогерською середовищі.

Велике спасибі Ганні за приділений час і сподіваюся на подальшу плідну співпрацю.

Терехов.

У рамках великої акції по обміну постовими:

Dub FX Beatbox

Початківець сеошник теж хоче просунутися по запиту SEO блог

Всі SEO мізки в одному місці

Відео сьогодні — захоплюючий стрибок Кена Блоку на гоночній Subaru Impreza.

Постові.
Всі салони краси в москві

Актуальна розкрутка сайту в одесі

Портал робота одеса