Сьогодні в сервіс ROOKEE виходить реліз, створений на основі побажань користувачів, повністю присвячений доопрацюванням в юзабіліті і деяким технічним аспектам роботи системи.
Змінився інтерфейс робочої зони роботи зі стратегіями. Тепер користувачам стане набагато зручніше переглядати інформацію з великої кількості різноманітних стратегій.
Це рішення дозволить користувачам відсортувати всі свої стратегії по різним типам («всі», «стандартні», «закриті» і т. д.), і наочно відображати інформацію, не перевантажуючи інтерфейс.
Увагу авторам стратегій: поряд з Вашої нової, ще некомерційної стратегією Ви можете побачити кнопку «Продати стратегію». Підготувати свою стратегію до продажу стало набагато простіше і швидше.
Оновлення торкнулися і правил купівлі посилань. При створенні нового правила воно складалося з порожньою часткою бюджету, що могло призвести до того, що посилання по даному правилу не закуповувалися, а причину користувачам вдавалася знайти не одразу. Тепер enter бюджету став обов’язковим пунктом при збереженні правила стратегії.
Статистику за що підбирається посиланнями тепер можна переглядати з урахуванням вже куплених посилань для обраного проекту.
Однією з найбільш частих прохань наших користувачів була така можливість переглядати куплені посилання.
У цьому релізі з’явилася нова робоча зона «Куплені посилання по проекту», на якій кожен зможе самостійно подивитися запит та інформацію з купленим за нього посиланнях.
Змінився механізм додавання авторських стратегій. Тепер, при натисканні кнопки «Підключити стратегію», користувачі відразу можуть побачити три посилання зі стратегіями, рекомендованими фахівцями сервісу ROOKEE, а так само посилання на список всіх атестованих авторських стратегій від професіоналів, прочитати докладний опис кожної стратегії, і відразу завантажити необхідні.
Користувачі, які активно використовують white -листи в сервіс ROOKEE, гідно оцінять нову можливість, включити автоматичне стратегій «pro» для всіх нових запитів одночасно. Тепер це можна зробити на робочих зонах «Як просуваємо»:
і «Налаштування автоматичних стратегій»:
Всі питання по функціоналу і роботі системи ви можете задавати в службу підтримки сервісу ROOKEE , а побажання з доопрацюванням залишати у спеціальній формі.