Як дізнатися ключові слова конкурентів

36

Практичний SEO семінар у Києві 28 серпня

Часто виникає ситуація в конкурентних тематиках дізнатися, за якими ключовими словами є переходи на сайт конкурентів. Звичайно, можна провести детальний аналіз семантичного ядра, але це час, який можна заощадити і витратити на щось інше.

Можна скористатися wordstat.yandex.ru — але це займе більше часу. До того ж з wordstat треба вміти працювати. Хороший мануал по роботі з wordstat написав Сергій Сосновський, в якому він розповідає, як оцінити кількість потенційних переходів по тим чи іншим запитам.

Ми підемо трохи далі і подивимося, що відбувається з пошуковим трафіком у наших конкурентів. Знайти конкурентів в пошуковій видачі — не проблема. Досить ввести один з ВЧ запитів по тематиці нашого сайту, і основні конкуренти постануть перед вами на долоні в топ 10.

Ідея мене написати цей пост наштовхнуло відвідування сайту bdbd.ru, а точніше розділ, де вони викладають своє продвиженческое портфоліо і вдячні відгуки клієнтів. Ну і спалили вони пару своїх сайтів, які віддали на просування хлопцям з bdbd.ru.

Заради інтересу перейшов на один із сайтів — townhouse.ru. Знаходимо лічильник ліру і переходимо по ньому.

Як дізнатися ключові слова конкурентів

Переходимо по ньому (статистика до речі, виявилася відкритою), і бачимо приблизно наступне (зверніть увагу на лівий сайдбар).

Як дізнатися ключові слова конкурентів

Закритий «за пошуковими словами», але відкритий «з пошукових систем». Дивимося, що ж у нас там на «з пошукових систем» (подивимося за вчорашній день — 2 серпня, щоб мати статистику за добу).

Як дізнатися ключові слова конкурентів

Як бачимо, лідирує yandex, та воно й зрозуміло. Недвижимостные запити в рунеті однозначно за yandex. Навіть я б напевно спочатку пішов би в yandex, якби була б потрібна інформація по нерухомості.

А тепер найцікавіше — дивимося, по яких запитах наш сайт сидить в топ 20 yandex. Нам на щастя, ця інформація відкрита. Для цього клікаєм по посиланню — «позиції в Яндексі».

Як дізнатися ключові слова конкурентів

ТОП 10 — ось вам будь ласка ключові слова. Час, який було витрачено на їх «витягування» з статистики ліру — мінімальне. Інше питання — пошук конкурентів з «дірками» в статистиці. Це вже час і я б навіть сказав творчий підхід.

Якщо фахівці зі створення цього сайту у зв’язці зі спецами з bdbd залишили таку дірку для тих, хто шукає і знаходить, то можна зробити висновок, що переважна більшість сайтів мають подібну пролом. Знайти її і скористатися отриманими даними — чому б ні. І правда, чому б не скоротити власні тимчасові витрати.

Аналогічним чином можна подивитися позиції в Google і там вибрати собі ключових слів. Для google є ще чудовий сервіс semrush.com. Про те, як «витягти» ключові слова, за якими вже є трафік і позиції на сайт з пошукової системи Google, я писав в пості — анкор під тематику «просування сайтів».

Висновок — шукайте і знайдете, буде для вас щастя. SEO компанії масштабу країни люблять «хвалитися» своїм портфоліо, щоб підвищити довіру до себе і до якості своїх послуг. Подібне хвастощі допомагає вам знайти і проаналізувати сайти, які ці компанії просувають. Аналіз просування цих сайтів дозволить вам зробити висновки про те, в яку сторону є сенс рухатися, якщо до вас потрапив на просування сайт аналогічної тематики. Та й взагалі — аналіз конкурентів рулить. Головне — не лінуватися. Побільше вам корисних даних, що лежать між іншим, під ногами.

Терехов.

Відео сьогодні — екстремальна їзда на велосипеді.

Як і обіцяв, буду посилатися на тих, кого побачу в блоці «Май френдс». Отримуй лінк.

Постової — все про файлик htaccess, а так само про створити блог.