Ваша RSS стрічка

24

Для вас завжди смачні рецепти з фото і кулінарні рецепти на сайті Cooking.

RSS стрічка простими словами – це оновлення вашого сайту (блогу) у форматі XML. Дуже наочно і доступно про RSS написано на сайті orss.ru. Більшість блогерів використовують сервіс feedburner, куди відправляють свій основний канал (стрічку) з сайтів і блогів.

Використання агрегатора feedburner надає великий набір інструментів з аналізу статистики стрічки: кількість та види передплатників, охопленням, кліків і інші.

Завдяки feedburner легко і просто зробити форму підписки на оновлення блогу через email. Це так, був вступ, щоб знову прийшов на цей пост відразу зрозумів що таке RSS. Сьогодні я хотів би поговорити не стільки про стрічці, скільки про ситуацію аудиторії цієї стрічки або каналу.

На прикладі цього блогу розкажу як росла і розвивалася стрічка або ріс і розвивався фід (feed) і що з ним можна робити.

Коли блог з’явився в поточній тематиці, RSS фід у мене з’явився не відразу, наскільки я пам’ятаю. Потім уже, по мірі того, як стали з’являтися пости, з’явилася стрічка http://feeds2.feedburner.com/terehoffblog. На неї я й пропонував підписуватися відвідувачам, щоб оперативно отримувати оновлення блогу. З тих пір пройшло приблизно півтора року, і зараз стрічка налічує стільки ось передплатників.

Ваша RSS стрічка

Пам’ятаю, як з’явилася перша сотня, потім друга, а число 500 з дружиною відзначали як сімейне свято. Йшов час, з’являлися нові пости, аудиторія стрічки, в принципі так можна назвати передплатників, зростала і досягла такої кількості. Можна в принципі говорити про те, що з’явилося своє ком’юніті, яке продовжує зростати. А з’явилося воно, насамперед, за рахунок вмісту (постів), якими я намагаюся радувати і вас, і себе 5 днів в тиждень.

Про те, як збільшити кількість передплатників, я не раз писав на цьому блозі. Це і гостьові пости, і анонси на форумах. Але передусім контент. Нещодавно я вирішив зібрати весь свій досвід з купівлі постових в блогах і написав такий собі мануал – як вибрати блоги для покупки постових. Стаття отримала 37 ретвітів і дуже багато трафіку з форумів, на яких був дебют. Стільки ретвітів протягом двох днів я ще не отримував. Ще пригадався недавній пост – коли починають працювати посилання. З одного боку все просто і доступно, з іншого боку, не всі про це знають. В дайджесті на форумі maultalk.com, де я анонсував цей пост, один з форумчан написав приблизно наступне: «Дякую за інформацію, корисно, …, натиснув на кнопочку RSS». Ось вам живий приклад збільшення аудиторії стрічки.

Тепер переходимо до практики, що можна робити з вашої стрічкою feedburner.

Ви можете на вашій стрічці заробити. В стрічку ви можете вставити банери, згадки/посилання, контекстну рекламу. При цьому на самому блозі цієї реклами видно не буде. Природно, не варто переборщувати, а ось акуратно вставляти рекламні блоки можна і варто. Зараз спостерігається така тенденція, що все рідше і рідше люди користуються традиційним RSS, а все більше дізнаються про оновлення за допомогою твіттера, в якому інформацію розходиться миттєво. Про профіті з реклами в стрічці нічого сказати не можу, так як не пробував, але в популярних блогерів вона там є.

Ви можете в вашу стрічку надсилати оновлення з інших ресурсів – почухав я ріпу і перевів це твердження статус припущення, так як перевірити чи все це треба. В теорії – все можливо. Якщо у вас є один блог про японські автомобілі з великою кількістю передплатників, а потім ви вирішили завести блог тільки про тойоту, то можете запросто «зливати» оновлення тойоти на фід японських автомобілів, тим самим відразу ж цільова аудиторія отримає корисну інформацію. Повторюся, це припущення, на практиці не перевіряв. Якщо хто перевіряв, відпишіть в коментарях, поставлю посилання.

Ви можете втратити/продати/подарувати/закрити/перейменувати/ блог, при цьому залишивши вашу стрічку і її аудиторію у себе. При старті аналогічного проекту ви відразу ж можете надсилати оновлення/новини туди (в ваш фід), де вже склалася та сама цільова аудиторія, яка досить тепло прийме ваші нові проекти. Не варто забувати, що є поняття бренд і автор. Багато підписуються на techcrunch.com у першу чергу тому, що це techсunch, а потім вже тому, що там корисна інформація публікується. В принципі, при продажу блогу (якщо така має місце бути) вартість вашої стрічки можна спробувати порівняти з вартістю блогу або оцінити її окремо і включити у вартість. В принципі популярна стрічка з великою аудиторією так само є активом.

Напевно як бонус — стрічку можна додати в різні RSS-агрегатори, що в теорії збільшує трафік, зворотні посилання і швидкість індексації першоджерела. На практиці особливої різниці не помічав.

Як ви думаєте, що ще можна зробити з вашої стрічкою в feedburner.

Терехов.

Відео сьогодні про те, що може трапитися з гілкою на проводах.

Постовий — це людина вже загнав свій блог за запитом «просування сайтів», а тепер взявся і за сайт фірми. Гусаров пропонує просування сайтів за адекватними цінами і для хороших людей.