І знову про крадіжки унікального контенту

392

У своїй статті «There Is No Duplicate Content Penalty» Джил Уолен, який є генеральним директором High Rankings, в черговий раз підняв актуальну для всіх сео-фахівців та власників сайтів проблему. Вона стосується крадіжки, або говорячи більш делікатним мовою, дублювання контенту. Так чи інакше, дублювання статей, розміщених в мережі, існувало і буде існувати. З цим поки нічого не поробиш. До людей, що використовують на своїх ресурсах копії текстових матеріалів зі сторонніх сайтів, Googlе не пред’являє жорстких заходів покарання.

Дублікат пошуковики залишають без уваги.

Однак те, що крадений контент є проблемою для пошукових машин, не викликає жодних сумнівів. Тому що основне завдання пошукових систем обчислити і виставити для огляду користувачеві максимальну кількість унікальної інформації по певному запиту на певну тему. Що б гідно впоратися зі своїм завданням і не пропонувати користувачеві безліч посилань на один і той же варіант інформації, пошукові машини використовують фільтри, які відсортовують і не пропускають дубльований контент.

Якщо ваша сторінка не потрапила в список визнаних унікальними, то це не штраф і не яке-небудь інше покарання, а всього лише фільтр. Щоб його уникнути, досить лише використовувати унікальний матеріал.

Однак, санкції все ж існують. Застосовуються вони до тих сторінок в інтернеті, де здійснюються спроби використовувати обманні способи відносно пошукових систем. Такий прийом може бути очевидний, тоді санкції в цьому випадку застосовуються алгоритмічно. Але є й перевірки і вручну. Це здійснюється у випадках, коли обманні дії завуальовані.

Однак добросовісним власникам сайту немає ніякої потреби турбуватися. Унікально оформлений контент завжди знайде шанобливе ставлення до себе з боку пошукових машин.

За підтримки просування сайту в пошукових системах.