Звіт з конференції SeoMoscow 2010

458

Підтримка по тематиці аналіз сайтів конкурентів.

Ми з Арсенієм там вчора відпочивали душею, відпалювали в твіттері з хештегом #seomoscow, тріщали з ним про своє про жіноче, розповідали сусідам по стільцях про seo що і як, раділи тому, що нам не треба було конспектувати всі доповіді, як це робили багато навколишні нас слухачі, примудрялися стирчати в інтернеті без вільного wifi, кілька офігеваю від пафосності того закладу, де проходила конференція, набивали свої шлунки апетитною і смачною їжею під час обіду та кава-брейків, ну скажемо так, не стільки дізнавалися щось принципово нове, скільки дізнавалися напрямку, в бік яких треба рухатися. Цим дуже сподобався доповідь Антона Агапова. Але все по-порядку.

До початку конференції seomoscow було приблизно ось так.

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

Потім стало трохи ось так.

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

На жаль, не було халявного wi-fi в залі конференції, але мій samsung має честь мати вбудований 4G модем, що дозволяє мені бути в мережі по всій Москві і ближньому підмосков’ю. А ось деяким доводилося допілівать свої девайси зовнішніми пристроями.

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

У Арсенія такої штуки не було, але в залі знайшовся твіттерянін @zveryga, який без проблем роздавав 3G інтернет через свій HTC хлопцям по wi-fi. У підсумку Арсеній теж виявився причеплений до мережі щоб коментувати конференцію в твіттері разом зі мною.

Коротко по доповідям, на найцікавіших для мене зупинюся детальніше.

Першим виступав Іван Севастьянов. Розповідав як у відсутності продажу з сайтів «винні» оптимізатори. Наводив багато цікавих практичних прикладів, коли обробка заявок з сайтів менеджерами з офісів була просто ніяка, в наслідок чого бізнес приносив прибуток. Хоча потоки заявок з сайту були, але ними не займалися або займалися дуже погано. У підсумку «винні» виявилися сеошники. Звичайно, вони завжди «винні». Крім того, що сайт потрібно просувати, необхідно грамотно результатами просування користуватися. Тоді будуть і гроші.

Віктор Нагайцев розповідав про різні типи клієнтів з різними (малими, великими і середніми) чеками на просування. Загальна тенденція свідчить про те, що треба буде переходити на фіксовану оплату без усяких гарантій. Порадувало те, що при «зміні компанії оптимізатора» попередні фахівці передають посилальну масу наступним. Це, безумовно, правило хорошого тону на ринку.

Іван Василевич доповідав про те, як клієнта утримати біля себе. Чесно кажучи, у мене таких проблем не виникало, але у великих гравців ринку вони є. Правда зазвичай переходять до твого сусіда. Зі слів Нагайцева, зараз нових клієнтів складно знаходити і отримувати, тому за поточних треба боротися. Наприклад пропонувати кілька альтернативних варіантів, щоб клієнту було з чого вибирати.

Далі була кава з брейком. Тут якраз нагодився Саша Люстик, якого одразу атакувала це чудове диво пошукової оптимізації.

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

Так, це той самий Антон Нємцов, син відомого всім Нємцова. Перший раз я побачив Антона на ютубі і просто щиро радів, як це юне дарування розповідає у відео роликах про сео. Наскільки я зрозумів, Антон відвідує всі сеошные конференції Москви і, що називається, «в темі». Молодець. А уявіть, що з нього вийде 20 років…

Ось Антон атакував Люстика.

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

А ось вже і Муркетолога.

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

Взагалі він атакував багатьох, і дійшло до того, що я умовив Арсенія взяти у Антона інтерв’ю. Я думаю воно вийде цікавим, тим більше у Арсенія.

Відразу після брейка виступав Сергій Карпович і міркував на тему отримання освіти сео фахівців. Проблема в тому, що ніде не дають такої освіти. А шкода. У мене іноді навіть народжуються думки замутити щось подібне у своєму рідному Вузі, де я планую трохи «попреподавать» в наступному році, щоб був досвід педагогічної практики. А проблема освіти насправді актуальна, так як відсоток «афрооптимизаторов» вище, ніж оптимізаторів з інших контнентов.

Саша Люстик, мені дуже подобаються його доповіді, розповідав як правильно складати семантичне ядро для сайтів. І показував, як це швидко робиться за допомогою key collector. До речі, така програма у мене є, так що рекомендую закупитися. Вона того варта. У новій версії вже прикручені інструменти збору статистики з соціальних мереж.

Доповідь Антона Агапова був дуже оригінальний, по-іншому як то складно оцінити його. Так, не всі в залі розуміли, про що він розповідав. Це була суміш майже спаленных тим, цікавих практичних прикладів, получетких натяків – в яку сторону рухатися або провести експеримент. Але заради цієї доповіді варто було підняти свою п’яту точку і проїхати 200 км від Рязані, щоб почути. Залишилося ще дістати презентацію і детальніше вивчити її. Можливо навіть зроблю огляд його презентації, тому що безумовно, доповідь і інформація були дуже яскраві.

Ну а тепер довгоочікуваний обід – він був смачним і без надмірностей. Найбільше мені сподобався шашлик і жюльєн з грибів.

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

Після обіду понеслися далі. Олександр Белоликов про рекламу і сайти в топі. Основна думка доповіді – досягли топа, не припиняйте роботу та інші джерела залучення трафіку (контекст), інвестуйте в трафік, і він буде окупатися.

Костянтин Леонович з sape – як завжди блискуче зробив доповідь (ну вміє він робити доповіді) і пообіцяв, що скоро старенька сапа запустити «посилання назавжди» з «іпотекою» — розстрочкою оплати. Це зовсім нове – за це команді sape респект. Пообіцяв роздавати інвайт на pr сапу і потім зник, мабуть невідкладні справи… Але за доповідь респект.

Леонід Гроховський розповів про результати великого дослідження факторів ранжирування, які найбільше впливають, якісь менше. Дослідження дійсно велика і дуже цікаве. Якби ще доповідь вівся не монотонно, а більш жваво чи що, то, я думаю, аудиторія слухачів проковтнула б цю цінну інформацію глибше.

Микола Хиврин з megaindex дуже чітко, лаконічно і найголовніше доступно розповів фішки своєї системи. Пам’ятається, там з’являлася нейронна мережа, але це не саме головне у системі. Було багато питань, що, як навіщо. Доглядів від відповідей не було. Взагалі цікава система.

Останнім докладывался Василь Ткачов про те, на що необхідно звернути увагу зосередити зусилля при просуванні сайтів. Загальна тенденція така, що смітники фактори стали менше враховуватися пошуковими системами, і треба звернути пильну увагу на внутрішні і намагатися довести їх до досконалості.

Ну і наостанок трохи фоток. З цією людиною дуже приємно було познайомитися і поспілкуватися. Домовилися в кінці грудня замутити одна цікава справа.

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

Приємно було бачити симпатичних дівчат в залі, задають не зовсім тривіальні питання. Таке теж було.

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

На конференції серед партнерів затесався webmasters.ru, на якому були розіграні безкоштовні запрошення на конференцію.

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

Віктор Нагайцев в очікуванні свого виступу.

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

Трохи про рекламу.

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

Гріх не попіаритись і не попіарити, однак.

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

А взагалі народу було багато (на фото зайняті задні ряди).

Звіт з конференції SeoMoscow 2010

Спасибі організаторам конференції, для себе отримав корисну та актуальну інформацію. А крім того, познайомився з новими і цікавими людьми. Єдине, в чому я реально облажався, так це забув свої візитки. Нагадую, що корисно відвідувати конференції, дуже корисно.

На майбутнє можна буде спробувати блогу стати партнером однієї з конференцій. Це, до речі кажучи, так само розкрутка блогу причому практично без грошових вкладень, та до того ж ще безкоштовні посилання залишаться, які «з роками» будуть тільки посилювати свій вплив.

Терехов.

Відео сьогодні про точний приземлення на стадіон з парашутом.

Постової — сайт про заробіток в мережі інтернет.