Джерела шмоточного трафіку для stimul-cash

427

Плагіат: «цей хостинг найкращий хостинг на землі».

З появою шмоток і сумок в партнерській програмі stimul-cash відразу ж постає завдання пошуку трафіку, який буде найкращим чином конвертуватися на шмоточных шопах (партнерських магазинах) і приносити вебмайстрам дзвінку монету.

Кореневе відміну шмоточного трафіку від фармацевтичного — це низька конкуренція, велика ступінь легальності і просто величезний вибір джерел, звідки цей трафік можна забрати.

На мій погляд, найбільш цікавим і в той же час простим і ефективним джерелом є соціальні медіа. В минулому пості про медіа магната було розказано про свою сітку порталів — теж непоганий варіант, але вимагає передусім грошових витрат і технічної підкованості. Сьогодні спробуємо обійтися без цього.

Партнерський шмоточный шоп ставиться на власний хостинг. Вам потрібно зареєструвати для себе домен, бажано в зоні .com (я користуюся ruler-domains.com — вони приймають webmoney). Хостинг краще взяти буржуйський, в США. Хостинги під цю тематику докладно обговорювали на армаді.

Далі можна рухатися у двох напрямки: прокачування у уникализация семантичного ядра шопа і пошук трафіку для нього (далі я розповім ще про блог, який постає між ними і виконує функцію лендинга). Я рекомендую за пріоритетне взяти друге, а першим займатися поступово по мірі наявності вільного часу. Крім того, залучений непошуковий трафік дає профіт відразу, а пошукового навіть при хороших вкладеннях доведеться почекати від 3-4 місяців.

До речі, при пошуку домену для шопа можна скористатися сервісом domain4seo.ru. Наскільки я знаю, для аффіліатів (вебмайстрів, які працюють з партнеркою) rx-partners.biz періодично робиться безкоштовно тижнева підписка. Або за сиволические 7 баксів на тиждень можете отримати доступ до списку вивільнюваних доменів.

Особисто я віддаю перевагу реєструвати свіжі домени і самостійно займатися їх просуванням з нуля, принаймні знаєш, що від них очікувати.

Почнемо з непошукового трафіку. Неміряна його кількість знаходиться в соціальних мережах, назву ті, які знаю і які на увазі: stumbleupon.com, digg.com і звичайно ж facebook.com, який навіть у нашій рашке став набирати популярність. У кожній мережі свої особливості та методи выжима трафіку, зупинимося детальніше.

Так як шмоточный трафік переважно жіночий, то бажано завести жіночі акаунти. Причому і в фейсбуці, і в дигге можна зробити акаунти на реальні дані. В stumbleupon в принципі по барабану на твою особистість, там рулить контент.

Докладно зупинимося на stumbleupon. Принцип роботи: серфери встановлюють собі тулбар соціалки в браузер і при серфінгу голосують за цікавий на їх погляд контент: фото, відео, текст.

Джерела шмоточного трафіку для stimul-cash

Таким чином сторінка з контентом потрапляє в соціалку. За цю сторінку можуть проголосувати як інші серфери, так і користувачі, залогинившиеся в самій соціалці і знайшли вашу цільову сторінку через сервіс.
Для того, щоб вилізти в топ рейтингу і отримати багато трафіку, необхідно створити такий контент, який можна назвати якщо не шедевральним, то незабутнім. Нещодавно писали про відео (http://www.rxpblog.com/use-youtube-for-traffic-generation-without-spam/), тому поговоримо про фото контент.

Найпростіше рішення, яке бачиться і яким багато буржуї користуються — це створення добірок фотографій/зображень і додавання їх в stumbleupon. Простіше всього це робити в форматі блогу, благо wordpress безкоштовний і дуже функціональний. Саму пекучу картинку поміщаємо першої і якраз вона висить в анонсі з сервісі.
Для прикладу заходимо на http://www.stumbleupon.com/discover/toprated/.

Переходимо по посиланню і мабуть цілу підбірку фотографій про те, як дерева вростають в будівлі. А сама цільова сторінка знаходиться за адресою www.funzug.com/index.php/nature/amazing-strength-of-nature.html.
Що можна зробити тепер самим? Йдемо на 3porosenka.ru, yaplackal.com, fishki.net та інші ресурси, на яких зависає офісний планктон. Я думаю російська офісний планктон і буржуйський не сильно відрізняються за рівнем інтелекту і однаково будуть ковтати фотоконтенту.

Заводимо блог і туди цей контет копіпаст. Особливо рукаті можуть написати парсер, який з премодерацією буде робити все що потрібно.

Далі найбільш цікаві буржуям сторінки «спамим» в соціальні мережі. Швидше за все, що з 1го разу ви не выстрелите, навіть якщо у вас дійсно те, що потрібно. Не варто засмучуватися, пробуйте ще раз з іншими сторінками, бо сайти-постачальники оновлюються регулярно.

У разі виходу в топ рейтингу ви отримуєте тонни трафіку, але ось конвертуватися у продажу шмоток він швидше за все буде погано. Трохи розмита тематика. Тому працюємо далі за наступною схемою.

В ідеалі потрібно створити такі зображення для анонсів, за яким захочуть клікати жінки, щоб подивитися нові нереально круті сумки з крокодилячої шкіри, гламурні бікіні, модні куртки. Тут треба брати нестандартом. В google.com шукаєте приблизно наступне (природно на ангельський):
креативні куртки/труси/ліфчики/джинси/;
куртки/труси/ліфчики/джинси/сумки з бісеру/шкіри/діамантів/хутра/гуми….;
топ куртки/труси/ліфчики/джинси/сумки за 2000/2001/…/2009 р в США/Європі/Голландії/Бразилії

У підсумку ви знайдете достатньо фото чи навіть відео контенту, за яким захочеться клікнути, щоб подивитися і який досить кликабелен для анонсів. Вже говорив про блог, повторюся, схема приблизно така:

Соціальні мережі дають трафік на -> блог, на якому є заклик перейти на -> ваші партнерські магазини -> результатом продажів на яких буде ваша комісія.

Приклад

Постите в блог топ 10/100 самих незвичайних сумок, і тут в цей пост підбираєте цільові товари зі своїх шопів (сумки різні) з прямими ссылочками на сторінки товарів, краще навіть з фотографіями. До купи можна використовувати прийом з декількох шопів з різними цінами. У підсумку все одно свою комісію ви отримаєте. Крім того, можна вставити промо банери в початок і в кінець постів, а так само в сайдбар.

Після того як пост готовий, спамите відправляєте його на stumbleupon, в якому бажано мати кілька прокачаних профілів, тим самим простіше буде вивести анонс сторінки в топ.

Крім того, якщо ви досить товариські і листуєтеся повідомленнями з іншими користувачами, а так само голосуєте за їх анонси/сайти, то можна попросити допомоги в них. При цьому необов’язково займатися просуванням блогу і шопа, вони повинні виконувати свою функцію: блог повинен працювати лендингом (цільовою сторінкою для залучення трафіку), шоп — засобом конвертації трафіку. Мається на увазі на початковому етапі. Надалі на блозі з’являться природні посилання з соціалок і інших сайтів, що в підсумку додасть йому посилального.

Працюйте і будемо вам щастя. Чим нестандартніше буде ваш підхід, тим більше шансів отримати море конвертованого трафіку. Пам’ятайте, що у бурж соціалках повно народу, готових купити ваші товари. Треба тільки грамотно ці товари їм запропонувати. Вдалих вам продажів і цільового трафіку.

Терехов.

Відео сьогодні — прикольна телереклама: «зроблено коровами».

Постовий: продаж авто в Донецьку на авторинках, елітна і не дуже нерухомість в Ростові на Дону, укріплені колеса для візків з металу і гуми.