Найбільша посилальна база Рунета сервіс ROOKEE тепер доповнилася багаторівневим white-листом: оптимізатори вибирають надійні посилання самостійно, своїми руками!
Технології, на основі яких розроблено white-лист, ґрунтуються на перевірці працездатних майданчиків . Ці майданчики проходять додаткову фільтрацію за власними технологіями компанії для усунення сайтів, потенційно схильних до випадання з індексу. Дослідження проводяться регулярно з використанням тестових простановок. Детальніше про результати вже проведених досліджень читайте тут.
У постійно мінливих умовах ранжирування для ефективного просування недостатньо враховувати тільки стандартні фільтри підбору майданчиків.
Багато оптимізаторів вже відбирають посилання по додатковим важливим параметрам, наприклад, перевіряють їх на помилки в коді, на бан, ознаки ГС, спам, віруси та ін Однак це дуже трудомістко, а у великих масштабах важко реалізовується.
Багаторівневий white-лист, розроблений командою ROOKEE, враховує величезну кількість різноманітних параметрів, ось тільки деякі з них:
- Наявність pop-up
- Кількість внутрішніх і зовнішніх посилань
- Наявність Begun і Adsense
- Наявність вірусів
- Css
- Попадання сайтів під фільтри Яндекса (АГС, Ти-останній)
І т. д
Всі параметри згруповані за значимістю і розподілені за відповідними рівнями. Система починає враховувати параметри при включенні відповідного рівня white-листа.
Всього в новому функціоналі передбачено чотири рівня white-листа з різним ступенем жорсткості і, відповідно, з різним набором параметрів, що підлягають фільтрації. Чим вище рівень white-листа, тим більш працездатні і якісні майданчики він містить, тим ефективніше вони перевіряються на предмет тенденції на випадання з індексу Яндекса. При включенні кожного наступного рівня фільтри попередніх рівнів продовжують працювати.
Багаторівневий white-лист стане приємним сюрпризом для розробників закритих стратегій просування. Їх технології стануть більш ефективними з використанням даного функціоналу, що дасть високий відсоток попадання проектів в ТОП і запобіжить значні коливання посилальної маси. White-лист будь-якого рівня можна використовувати для кожного правила стратегії, тим самим підвищуючи ефективність своїх методів просування.
Користувачі, які активно використовують стандартні стратегії системи, також зможуть використовувати новий функціонал. Більш якісне посилальне оточення для своїх проектів можна нарощувати з використанням додаткових стратегій з включеними за замовчуванням різними рівня-ми white-листа.
Використання багаторівневого white-листа обійдеться фахівцям у 10% додаткової комісії від вартості куплених посилань. Для кожного рівня white-листа встановлена мінімальна фіксована сума комісії на купівлю посилання.
Це пов’язано з тим, що система проводить регулярні тестові проставляння посилань для підтримки white-листа в актуальному стані. Чим вище рівень white-листа, тим більше перевіряється параметрів, тим вище собівартість перевірки таких посилань.
Технологія покладена в основу функцонала white-листів, спрямована на підвищення зручності роботи з найбільшою посилальної базою Рунета і збільшення результативності просування.
З усіх питань ви можете звертатися у Службу підтримки користувачів [email protected].