Як підібрати пошукові запити

520

Пропозиція — успішні люди замовляють індивідуальне пошиття чоловічих сорочок і сорочок в ательє Кьяра Косс.

Заголовок принципі можемо не особливо дивитися, він як раз більше заточений під пошукові запити. Власне як і останнє ключове слово, виділене в тег . Але сьогодні не про це.

Щоб отримати максимум цільового трафіку — це, звичайно, ідеал, якого не досягти, але до якого потрібно прагнути. Якщо сюди додати при мінімальному бюджеті, то вийде зовсім вже шоколадка. Як все це зробити, я неодноразово писав і на цьому блозі в статтях як розкрутити сайт, розповідав про внутрішні фактори ранжирування, яких до речі набагато більше, описав загальну схему посилального ранжирування, яку вставив у свою дисертаційну роботу. До речі, ця схема досить органічно вписалася в дисертацію і сподобалася опонентам.

Повернемося до теми поста — як підібрати пошукові запити. Буквально двадцять хвилин тому заради інтересу «сканував» гуглівського позиції нашого улюбленого форуму searchengines.ru за допомогою чудового сервісу semrush, який зовсім нещодавно, 27 квітня оновив свою базу даних.

Результати запиту в ru google для домену searchengines.ru.

Як підібрати пошукові запити

Дивимося дані, відсортовані за кількістю запитів в google.ru.

Keyword Pos Average vol. Traffic (%)
форум 10 49500 7,62
мейл ру 20 40500 0,62
пошукові системи 11 14800 3,57
seo 8 9900 1,52
ozon 6 8100 2,07
як правильно займатися анонизмом 13 8100 0,37
пошук яндекс 17 8100 0,16
forum 12 5400 0,36
adsense 12 5400 0,36
пошук mail ru 13 5400 0,24
карта яндекс києва 17 5400 0,11
мтс коннект 15 4400 0,11
yutube 13 3600 0,16
приват24 17 3600 0,07
зкпо 6 2900 0,74
инфосторе 12 2900 0,19
хитлер 6 2400 0,61
пошук mail 7 2400 0,49
схожі на мене знаменитості 9 2400 0,36

Співвідносимо позиції, кількість запитів і відсоток всього пошукового трафіку і робимо висновки. А тепер пересортируем сторінку за кількістю трафіку. Картина дещо змінилася. Правда, наведені приклад не дуже вдалий, але тим не менше, аналізуючи зв’язку {запит/кількість запитів/позиція/трафік} можна підібрати дуже цікаві тематичні та близькі до тематичних запити, за якими досить легко вийти в топ і отримати пошуковий трафік.

Keyword Pos Average vol. Traffic (%)
форум 10 49500 7,62
пошукові системи 11 14800 3,57
ozon 6 8100 2,07
seo 8 9900 1,52
зкпо 6 2900 0,74
мейл ру 20 40500 0,62
хитлер 6 2400 0,61
пошук mail 7 2400 0,49
як правильно займатися анонизмом 13 8100 0,37
forum 12 5400 0,36
adsense 12 5400 0,36
схожі на мене знаменитості 9 2400 0,36
пошук mail ru 13 5400 0,24
инфосторе 12 2900 0,19
пошук яндекс 17 8100 0,16
yutube 13 3600 0,16
карта яндекс києва 17 5400 0,11
мтс коннект 15 4400 0,11
приват24 17 3600 0,07

Звичайно, запит «як відповідати …» не зовсім тематичний для форуму, він просто «виліз» топ самостійно. А ось наприклад «инфосторе» дуже навіть цікавий трафико ємний запит. Дивимося видачу google і бачимо на першому місці ЖЖ, який явно виліз туди самостійно. До речі на 4му місці блог Дмитра Возного, якого ви прекрасно пам’ятаєте з олимпискому конкурсу з блогом seotochka.com, який був проданий ще на етапі конкурсу. А сам Дмитро веде блог Seokiev.com.

Як підібрати пошукові запити

На закуску, заради інтересу подивіться через semrush.com дані по сервісам rookee.ru, webeffector.ru і seopult.ru. Я впевнений, ви знайдете чимало цікавого для себе. Приємних пошукових запитів.

Терехов.

Відео сьогодні — укус піраньї, побачите міць її щелеп. Кажуть зграя пираньих з’їдає бика за 3 хвилини, якщо він їй попадається в річці.

Постові: а тепер вакансії Казані, а як щодо вакансії в Красноярську, до купи — робота Нижній Новгород.