Як підібрати пошукові запити

175

Пропозиція — успішні люди замовляють індивідуальне пошиття чоловічих сорочок і сорочок в ательє Кьяра Косс.

Заголовок принципі можемо не особливо дивитися, він як раз більше заточений під пошукові запити. Власне як і останнє ключове слово, виділене в тег . Але сьогодні не про це.

Щоб отримати максимум цільового трафіку — це, звичайно, ідеал, якого не досягти, але до якого потрібно прагнути. Якщо сюди додати при мінімальному бюджеті, то вийде зовсім вже шоколадка. Як все це зробити, я неодноразово писав і на цьому блозі в статтях як розкрутити сайт, розповідав про внутрішні фактори ранжирування, яких до речі набагато більше, описав загальну схему посилального ранжирування, яку вставив у свою дисертаційну роботу. До речі, ця схема досить органічно вписалася в дисертацію і сподобалася опонентам.

Повернемося до теми поста — як підібрати пошукові запити. Буквально двадцять хвилин тому заради інтересу «сканував» гуглівського позиції нашого улюбленого форуму searchengines.ru за допомогою чудового сервісу semrush, який зовсім нещодавно, 27 квітня оновив свою базу даних.

Результати запиту в ru google для домену searchengines.ru.

Як підібрати пошукові запити

Дивимося дані, відсортовані за кількістю запитів в google.ru.

KeywordPosAverage vol.Traffic (%)
форум10495007,62
мейл ру20405000,62
пошукові системи11148003,57
seo899001,52
ozon681002,07
як правильно займатися анонизмом1381000,37
пошук яндекс1781000,16
forum1254000,36
adsense1254000,36
пошук mail ru1354000,24
карта яндекс києва1754000,11
мтс коннект1544000,11
yutube1336000,16
приват241736000,07
зкпо629000,74
инфосторе1229000,19
хитлер624000,61
пошук mail724000,49
схожі на мене знаменитості924000,36

Співвідносимо позиції, кількість запитів і відсоток всього пошукового трафіку і робимо висновки. А тепер пересортируем сторінку за кількістю трафіку. Картина дещо змінилася. Правда, наведені приклад не дуже вдалий, але тим не менше, аналізуючи зв’язку {запит/кількість запитів/позиція/трафік} можна підібрати дуже цікаві тематичні та близькі до тематичних запити, за якими досить легко вийти в топ і отримати пошуковий трафік.

KeywordPosAverage vol.Traffic (%)
форум10495007,62
пошукові системи11148003,57
ozon681002,07
seo899001,52
зкпо629000,74
мейл ру20405000,62
хитлер624000,61
пошук mail724000,49
як правильно займатися анонизмом1381000,37
forum1254000,36
adsense1254000,36
схожі на мене знаменитості924000,36
пошук mail ru1354000,24
инфосторе1229000,19
пошук яндекс1781000,16
yutube1336000,16
карта яндекс києва1754000,11
мтс коннект1544000,11
приват241736000,07

Звичайно, запит «як відповідати …» не зовсім тематичний для форуму, він просто «виліз» топ самостійно. А ось наприклад «инфосторе» дуже навіть цікавий трафико ємний запит. Дивимося видачу google і бачимо на першому місці ЖЖ, який явно виліз туди самостійно. До речі на 4му місці блог Дмитра Возного, якого ви прекрасно пам’ятаєте з олимпискому конкурсу з блогом seotochka.com, який був проданий ще на етапі конкурсу. А сам Дмитро веде блог Seokiev.com.

Як підібрати пошукові запити

На закуску, заради інтересу подивіться через semrush.com дані по сервісам rookee.ru, webeffector.ru і seopult.ru. Я впевнений, ви знайдете чимало цікавого для себе. Приємних пошукових запитів.

Терехов.

Відео сьогодні — укус піраньї, побачите міць її щелеп. Кажуть зграя пираньих з’їдає бика за 3 хвилини, якщо він їй попадається в річці.

Постові: а тепер вакансії Казані, а як щодо вакансії в Красноярську, до купи — робота Нижній Новгород.