Конференція Блог Маркетинг 2010 — підсумки

497

Підсумки просто супер пупер мега офігенні (мат вирізаний). Я очікував що буде круто, але не очікував, що буде настільки круто. Повне відео з конференції можна замовити тут.

Почнемо з того, що в чудовий суботній ранок ми встали о 5 ранку, щоб через годину виїхати в Москву на цю конференцію. Взагалі обожнюю суботу — ніяких пробок, як в Рязані, так і в Москві. 180 кілометрів до МКАДа і ще приблизно 40 кілометрів до місця проведення конференції в результаті ми здолали за 3 години. Сюди ж увійшла санітарна зупинка в макдональдсі вже в самій Москві. Опустимо інші особисті деталі, переходимо до конференції. Відразу ж у готелі зустрілися з Димком та Ганною Фоміної, дівчиною з «руками» на футболці. Ну а в залі конференції мене зустрічала ось така наклейка на кріслі в першому ряду.

Поки чекали початок конференції, вирішували технічні «презентаційні» питання з Дмитром Смакотиным, одним із організаторів конференції.

Конференція Блог Маркетинг 2010 — підсумки

Позитивний настрій сприяло вже ненав’язливо натякала про те, що конференція пройде на ура. У цьому ми переконалися через енну кількість годин.

Конференція Блог Маркетинг 2010 — підсумки

На жаль, фотографії виступає Сергія Жуковського, «після спілкування з яким вранці можна прокинутися знаменитим» (цитата з конференції), тому викладаю спільне фото, зроблене вже після конференції. Запросив Сергія з дружиною до себе в гості в Рязань, він обіцяв приїхати. Якщо раптом влітку на цьому блозі не з’явиться фото звіту на цьому блозі, самі розумієте, кого треба лаяти. Мої двері відкриті.

Сергій відмінно «розкочегарив» зал, розповів про блоги в цілому, як і з чого починати, як продовжувати, як не закінчувати. Начебто все це прописні істини, але ще раз почути від практика — дуже корисно і цікаво.

Конференція Блог Маркетинг 2010 — підсумки

Другим виступав я. Як я і обіцяв, розповідав про просування блогів без вкладення матеріальних коштів. Знову і знову я розповідав і показував приклади, що це реально і під силу кожному. Успіх залежить тільки від вас і від вашого бажання. Хто хоче, той виходить. Ну і пару нових афоризмів, які народилися до і в процесі конференції:

  • продати блог все одно, що продати нирку — а на фіга?
  • додайте мене в твіттер і я постараюся, щоб вашим фоловерам буде приємно;
  • використовуйте харизму на повну потужність;
  • сприймайте блог як хобі.

В кінці посту ваш чекає невеликий відео ролик — уривок мого виступу.

Конференція Блог Маркетинг 2010 — підсумки

Після мене продовжив доповідь Алекс Айвенго (мене до речі теж Алексом називають). Якщо коротко, то його виступ можу охарактеризувати так: красиво, ефектно, переконливо — респект за відмінний доповідь, який пройшов блискуче не без допомоги фірмової атрибутики Алекса — його супер пупер модного і навороченого піджака, який з його слів (я зміг його переконати в цьому) забезпечує половину успіху в публічному виступі. Алекс майстер впарювати продавати вебінари. Харизматичність і до речі кажучи, досвід оффлайн роботи відіграють не останню роль у продажу вебінарів і своїх курсів-тренінгів. Ось вже воістину де гроші робляться з повітря. Ще про це нижче.

Конференція Блог Маркетинг 2010 — підсумки

Димок розповідав про трафік з твіттера. Були дуже цікаві доповнення до його відповідному посту. У залі було багато тих, хто про твіттер не знав. Довелося про це розповідати теж.

Конференція Блог Маркетинг 2010 — підсумки

Слава Баранський просто запалював зал. Обожнюю легкий український акцент. Творець проекту lifehacker.ru, розповів дуже багато цікавого, де добувати шукати трафік для подібних проектів, де шукати копірайтерів авторів. Які автори підходять, які не підходять, чому не варто брати на роботу студентів і журналістів, навіщо потрібен штатний програміст. Свою презентацію він назвав приблизно так: історія одного проекту. І поділився цією історією. Зверніть увагу на напис на його футболці… Радий був знайомству з ним.

Конференція Блог Маркетинг 2010 — підсумки

Ну а Валерій Бо — це Валерій Бо. Дуже радий був знайомству з ним. Персональний брендинг, незважаючи на уявну простоту… непростий — звучить банально, а ось складний, цікавий і багатогранний — це так. У процесі навіть не доповіді, а ведення монологу якогось Валерій піднімав такі питання, на які з першого погляду складно знайти відповідь. Подивіться на фотографії. Чи знаєте ви себе? Чи знаєте ви свою аудиторію? Валерій багато подорожує, жив в Англії і в Америці, це дуже різносторонній і ерудована людина. Дякую за доповідь.

Конференція Блог Маркетинг 2010 — підсумки

Приємно було зустріти бабусю Наталю Розіну, сео шмео копірайтера, яку добре пам’ятаю по форуму webmasters.ru. Дуже мила, позитивна і приємна в спілкуванні жінка, копірайтер — героїня, мати чотирьох дітей.

Підсумки конференції для мене і для блогу terehoff.com

  • В день конференції у мене додалося близько 100-150 фоловерів, примущественно з тих, хто сидів в залі. Я б назвав їх чисто тематичними фоловерів.
  • В день конференції і після неї трафік тримався в районі 600+ унікальних відвідувачів проти 400 звичайних для вихідних днів. Зізнатися я радий, що на блозі є чимало постів, де розжовано багато корисної інформації, яка легка для сприйняття новачками. Це плюс до аудиторії.
  • На конференції з’явилися цікаві знайомства і цікаві ділові пропозиції як в блогосфері, так і за її межами.

Якщо взяти собівартість «участі» у конференції: підняти м’яке місце з ліжка, приготувати доповідь і презентацію, сісти в машину, заправити повний бак, дістатися до Москви, перекусити, потрапити на конференції (за паркування авто), …, дістатися з Москви в Рязань. Всі. То вийде набагато менше, ніж обіцяють подальші спільне співробітництво. Але якщо без грошей, то емоциальний ефект у якусь суму оцінити дуже складно, настільки він був яскравий.

Величезне спасибі організаторам, окреме спасибі Олені Шраменко за теплий прийом. Ще раз додам, що участь у подібних конференціях — відмінний спосіб пропіарити розкрутити свій блог.

Трохи обіцяного інфобізнесменов

Побачив їх живцем, деяких навіть помацав потиснув руку. З багатьма поспілкувався, вони такі ж як і ми, у них дві руки. Що можу сказати, кожен заробляє як може, вміє і тим, що у нього краще виходить. Хоча сам факт того, що люди готові їм платити за курси, тренінги і платне участь у вебінарах говорить про те, що їм є що розповісти. Вони банально знайшли ту частину зацікавленої аудиторії, яка готова платити їм за паяничество корисну інформацію, подану у вигляді вебінарів та курсів на DVD. Молодці, що.

Звіт Сергія Жуковського, який притримує пряму індексований посилання на мій блог ))).

Як і обіцяв, восьмихвилинний фрагмент мого виступу, зроблений піратським чином, так як знімати на конференції було заборонено. Але я думаю ви нікому не розповідайте, так?

Повний відеозапис з’явиться до кінця цього тижня на сайті компанії «Акинцев і партнери». Ну а тепер у мене сверблять руки, яку б ще відвідати конференцію найближчим часом.

Терехов.

P. S. до Речі вдало ТІЦ апнулся, так?