Як безкоштовно отримати посилання зі сторінки з PR 7

24

Добрий день, дорогі читачі. Сьогодні не те щоб спалю тему, але розповім, як наполеглива і кропітка робота, яка приносить задоволення, є хорошим засобом просування свого блогу, як з точки зору SEO, так і з точки зору SMO.
Якщо подивитися на заголовок, то відразу може прийти в голову всякі чорні методи, типу спаму, анонсів, накрутки і т. д. Мені ці чорні і навіть сірі методи не дуже подобаються. Використання білих методів, це як споруда хорошого міцного фундаменту для вашого будинку-блогу. До того ж дія більшості білих методів дуже довговічне, в той час як сірі та чорні методи мають короткочасний ефект.

Щоб довго не просторікувати, розповідаю про заповітну посилання зі сторінки з PR 7. Я думаю всі ви вже знаєте, що для мого блогу дав інтерв’ю Джон Позаджидес ака John P., генеральний директор компанії iFusion Labs, яка є розробником системи веб-аналітики Woopra, а так само автор блогу onemansblog.com, PR головної сторінки якого заповітна сімка. Власне, як мені вдалося взяти у нього інтерв’ю — тема цього посту, заповітна посилання з його блогу — це вже наслідок.

«Атакувати» Джона я почав ще навесні. Для початку коментував пости на його блозі, деякі мої коментарі він аппрувил, деякі видаляв. Мені хотілося до нього «надокучити». Хоча судячи з інтерв’ю, він дуже зайнята людина і одного з сотні коментаторів свого блогу він не запам’ятає.

На початку літа я почав потихеньку відправляти йому листа через форму зворотного зв’язку на його блозі, типу: «Привіт Джон, мене звуть Алекс, я російський блогер, веду свій блог terehoff.com, займаюся просуванням сайтів і хотів би узяти в тебе інтерв’ю для свого блогу російською та англійською мовами, буду радий якщо ти погодишся. Всього доброго, Алекс». До речі кажучи, не раз спостерігав, що іноземці, в тому числі і американці схиблені на ввічливості, в кінці листа обов’язково повинно бути щось на зразок «Best regards» (з найкращими побажаннями) або «Keep well» (бережи себе, не болів). В іншому випадку вони можуть просто не відповісти на ваш лист.

Так я написав йому один раз, потім другий раз. Потім запропонував дати інтерв’ю в коментарях до його блогу. На жаль, все було тихо. Але я не сумував. Своїх контактів (email) вони чомусь не люблять залишати на своїх блогах, але ось посилання на профілі в різних соціальних мережах залишають завжди. Цим я і скористався. Є така чудова штука, як FaceBook — можете до речі стати моїм другом. Посилання на профіль Джона в цій соціалці знаходиться у нього на блозі. Я додав його до себе в друзі і запропонував йому стати моїм другом. А потім у нього на стіні написав пропозицію інтерв’ю. Через якийсь час повторив це дія йому в twitter. І ось нарешті настав той день, коли на мій Gmail «звалилося» згода Джона дати інтерв’ю. Ну а далі, як говориться, справа техніки. Інтерв’ю брав за своєю улюбленою і вигостреною схемою інтерв’ю, яку рекомендую і вам. Судячи з останніх інтерв’ю, схема працює добре.

Потім я поспілкувався з Джоном по телефону. Я дзвонив йому через скайп на google talk, з якого, мабуть, у нього була переадресація на мобільний. Хвилина розмови коштувала близько 2 центів. Проговорили ми з ним близько 40 хвилин, але все одно не змогли охопити всього того, що хотілося. Я думаю ми з ним не останній день співпрацюємо.

Поки я брав у нього інтерв’ю, ми з ним домовилися, що англомовну версію інтерв’ю він анонсує в своєму twitter. В принципі, мені цього було достатньо. Переходи я отримав, за що йому велике спасибі. І одного разу вранці відкриваючи адмінку блогу побачив наступну картину.

Як безкоштовно отримати посилання зі сторінки з PR 7

Переходжу за посиланням і бачу пост John P. updates for all!. Спасибі, Джон, було дуже приємно. Через деякий час посилання піде на другу сторінку блогу, потім на третю, але вона залишиться «назавжди» — на весь час існування блогу. Власне тему не спалив, а розповів як можна безкоштовно отримати посилання зі сторінки з PR 7. Працюйте, креативьте і у вас теж вийде.

Терехов.

Відео сьогодні з каналу FriendFeed Джона — зйомка польоту птаха в уповільненому режимі.

Постової — PR-кампанії, медіапланування, виробництво і розміщення реклами в ЗМІ можете замовляти в Іннхаус — рекламне агентство р. Київ. Це надійний і відповідальний партнер у світі маркетингу.