Привіт з Казані з конференції

548

Спонсор цього великого посту — смачні кулінарні рецепти з фото на порталі Cooking.

Це було круто. Це було щось нове. Це було дуже корисне. Це були 5 днів, які надовго закарбувалися в пам’яті і повернули мій життєвий шлях в ще більшу правильну і потрібну сторону. Ось приблизно так сьогодні в понеділок я можу охарактеризувати минулий робочий тиждень.

Понеділок, 3 години дня, автобус до Тули, в Тулі я на початку 8го і бігом в гості до руукам. Обговорили, заселили мене в готель і гайда з Михой Кузьміним обговорювати останні алгоритми Яндекса за вечерею. До речі кажучи, Миха скоро проводить семінари по просуванню сайтів, судячи з того, що він мені розповів про програму… загалом рекомендую на них сходити, не пошкодуєте.

В 6 ранку (може трохи пізніше) в автобусі виїжджаємо з Тули на Казань. Повинні були їхати 12 годин. Їхали 18. Нормальна російська практика, це приблизно як обіцяєш вивести сайт в топ за 4 місяці, а виводиш за 6. Правда в даному випадку різні фактори. Нам завадили московські пробки, а так само пробки на трасі. Благо компанія зібралася відмінна: Димок, команда руук, дівчатка з SEOnews, двоє з Ingate. Загалом їхали плідно, робили вигляд що палили теми, ділилися досвідом, розповідали приколи з робочої практики.

Перша година ночі, дісталися до IT парку, де вже скоро почнеться SeoConference. Через 5 хвилин приїжджає Ленар Амірханов і забирає мене до себе додому, де мене чекає коктейль-паті. Ленар, дякую тобі за все. До речі кажучи, ми встигли в ту ніч плідно попрацювати і расгрести справи, що нагромадилися за півтори доби в онлайні. А вранці бодрячком вирушили в центр Казані, де нас вже чекали гарячий кави і круасани.

Далі пробіжимося по доповідям першого дня конференції.

Доповідь: Оцінка якості пошуку Андрій Калінін / Mail.Ru – цікавий доповідь, де в результаті розповідалося про пертинентность пошуку, але саме поняття не було названо, було названо його визначення: відповідність інформаційної потреби користувача знайдених документів/інформації. Тема мені близька, оскільки перетинається з моєї кандидатської дисертації, захист якої буде в листопаді. Прослухав доповідь з задоволенням.

Доповідь: Інструменти Яндекса для вирішення завдань інтернет-маркетингу Марія Ліпатова, Олександр Шубін, Михайло Сенін / Яндекс. Яндексоиды здебільшого розповідали про свій сервіс webmaster.yandex.ru. Звичайно вони розповідали цікаво, але очікувалося щось інше. Правда потім перейшли до розмови про фрагментах, ось тут кілька розгорілися дискусії. Олександр Шубін начебто погодився взяти на розгляд часткове втручання вебмайстрів в управління сниппета. Подивимося, наскільки швидко це реалізується.

Доповідь: Вартість SEO в регіонах Сергій Панків / Rookee. Відмінний доповідь. Багато корисної інформації на основі напрацювань хлопців з руук. Обіцяли скоро у себе реалізувати оцінку вартості просування в регіонах.

Доповідь: Просування з користю… для пошукових систем Андрій Іванов / Ашманов і партнери. Цікаву доповідь професіонала у своїй справі з величезним досвідом, крім того, що людина вміє робити доповіді.

Доповідь: Дорогі помилки Google: посилання, яких немає Dmitry Ermeev / FIX, LLC. Цей доповідь кілька розворушив конференцію. Палились теми, які, правда, перестали працювати в 2006р. Тим не менше цей доповідь кілька розбудив стомлений зал. На жаль, гуглоидов в цей час не було в залі, вони десь затримувалися. А так цікаво було б подивитися на їхню реакцію.

Далі серія доповідей від дівчат з Google.

Доповідь: Чистота запорука здоров’я: підтримка безпеку вашого сайту і прості методи захисту від хакерських атак Mariya Moeva / Google.

Доповідь: Можливості SEO для вашого бізнесу: рекомендації від Google Elena Kovakina / Google/

Доповідь: Підтримка семантичних технологій в результатах пошуку: мови анотацій, приклади, плани на майбутнє Oxana Comanescu / Google

Звичайно, було дуже цікаво послухати живих гуглоидов, подивитися на них, переконатися, що вони такі ж як і ми, що в них дві ноги, дві руки, на руках по 5 пальців, на ногах не бачив. Що вони теж їдять, як і ми… Але тим не менш вони гуглоиды. Як то по них відразу видно. До речі, якщо проводити аналогію з яндексоидами, то можу сказати, що гуглоиды більше виділяються з натовпу людей, ніж яндексоиды. Хоча побачивши яндексоида одного, відразу зрозуміло, що він по той бік барикад від оптимізаторів.

Розповідали вони власне все те, що лежить у них в паблике: «Робіть сайт для людей, видалите дублі з robots.txt використовуйте google analytics, подивіться сайт очима пошукового робота, подивіться зворотні посилання, видалити шкідливий код, не продавайте посилання, скористайтеся інструментами вебмайстрів від google…»

Все це ми знаємо, вміємо, проходили. Можливо користувалися не на повну котушку, але тоді вибачте, коли пости в блог писати і сайти розвивати? Жарт, звичайно, але тим не менш, очікувалося щось більшого. Хоча ввечері на клініці сайтів був набагато веселіше.

Останнім виступав Гліб Суворов / SeoQuake Team. Доповідь: Google — що у нього всередині? Як отримати мільйони уніків в день НЕ з топ10? Був один з практичних доповідей, де в Google трафіку взяти. Хвилин за 30 до його доповіді сиділи з ним поруч на задніх рядах і спілкувалися на тему взаємної співпраці та обміну трафіком. Взагалі дуже приємний і адекватний співрозмовник, їх числа тих, хто уявляє, як працювати з гугловським трафіком і видачею. Маркетологи, аналітики та інша сеошная аудиторія, яка уважно конспектировала кожен доповідь поруч з ним не стояла. Правда у них інше завдання – продати просування, а це зовсім інша історія.

Потім була перерва і клініка сайтів від Google. На жаль, на всій клініці я не поприсутствовал, так як Ленар дістав для мене квиток на стадіон на матч Рубін-Барселона. Але той час, поки ми були на клініці, пройшли дуже плідно і пізнавально. Було забавно, що прямо позаду мене сиділи яндексоиды. Поки я задавав питання гуглоидомам і чекав відповіді, паралельно просив і їх відповісти на ті ж питання. Взагалі яндексоиды дуже цікаві хлопці, весь час, поки я був на клініці, сиділи і щось строчили на своїх ноутах.

Взагалі захоплююся світоглядом гуглоидов. Вони знають, що роблять все, щоб змінити світ на краще. При цьому намагаються свято вірити і в те, що інші намагаються зробити те ж саме. Як мені здалося, яндексоиды другим не страждають. При цьому і ті й інші абсолютно спокійні і неконфликты. Хоча становище зобов’язує, особливо на подібних конференціях.

Проте не без допомоги запитань вашого покірного слуги одна зі співробітниць Google була змушена вимовити слово «Дорвей», щоб розставити всі крапки над i. Значить про дорвеї вони теж в курсі. Та що вони, всі в курсі. Досить подивитися американську видачу за запитом «buy viagra». Правда це вже зовсім інша історія.

Після був футбольний матч, а це окрема історія. Воно коштувало того. Потім була дорога додому пішки через центр Казані, так як всіх таксистів розібрали ще біля стадіону. Взагалі Казань мені сподобалася, при нагоді зберуся туди знову, але вже постараюся з сім’єю.

Другий день конференції пішов після підйомного дня першого. До речі, багато хто дивився футбол по телевізору, а решта вирушили на екскурсію по нічній Казані.

Другий день доповідей.

Доповідь: Оцінка ефективності популярних способів просування онлайн-ігор в Рунеті: досвід переможця КРИ-2010 Людмила Булавкіна / Skazka. Тут Мауль нещодавно на цю тему написав навіть пост. Мені ця область не дуже цікава з практичної точки зору, але послухати розумну і красиву жінку було дуже приємно. Дякую за доповідь.

Доповідь: Twitter для бізнесу Дмитро Голополосов / Ротабан. Діма свій мануал про трафік з твіттера доповнив практичними порадами про застосування мікроблогінгу в бізнесі. Причому з гарними прикладами. До речі, помітив, що навіть досвідчені «маркетологи» не користуються або навіть не в темі, що таке твіттер. Це можна було помітити за кількістю повідомлень з хеш-тегом #kazanseo2010. Навіть на блог-маркетингу було більше, але там дещо інша аудиторія була.

Доповідь: Поступ у соціальних мережах: вплив на продажі Дамір Халілов / Greenpr. Дуже цікавий доповідь відомого SMO гуру. Практичні приклади, що працюють схеми, отриманий профіт. Це був один з тих доповідей, заради яких я їхав на конференцію.

Доповідь: Побудова ефективного SEO-бізнесу Михайло Кузьмін / Rookee. Цієї доповіді я теж чекав, так як практичні поради були дуже цікавими і пізнавальними, деякі фішки я почув вперше. Природна харизматичність Міхи пішла доповіддю тільки в плюс. Порадував питання з залу: “Я власник великої веб студії регіону, ми робимо чудові сайти, але не вміємо їх просувати. Що нам робити?». Тобто сеошника наймати дорого, комусь віддавати клієнтів не хочеться. Я було висловився на цю тему, потім кажуть навіть власник студії намагався мене знайти, але мабуть не вдалося. А даремно. Миха – за оформлення презентації респект.

На жаль, інші доповіді я не встиг прослухати, так як довелося терміново збиратися додому. На наступний день з ранку в Москві мене чекала зустріч з приводу дисертації в університеті друку, так і рууукии різко захотіли додому. Разом з ними до поїзда на Москву, там в 6 ранку розминулися, вони в Тулу, а я в університет друку.

В обід таки примудрилися зустрітися з Сашком Гоголєвим та обмінялися враженнями і NetPromoter і Казанської конференції. Але п’ятниця вимагала свого, пробки, треба було вибиратися додому. Автобус до Рязані їхав не дуже швидко, а вдома мене чекали рідні стіни, сім’я і смачну вечерю. А це вже, як мовиться, зовсім інша історія.

Трохи висновків

На такі конференції треба їздити, по-перше для постійного розвитку, по-друге для нових корисних знайомств, третє для того, щоб трохи здригнутися і поглянути на старі питання по-новому, можливо таким чином рішення ви знайдете набагато швидше. До зустрічі на грудневій (як вони обіцяли) ProofSEO.

Звіт Дімка з конференції з Казані.

Терехов.

Постової — шведські квартири: купівля нерухомості в Санкт-Петербурзі в приморському районі.