Спонсор посту — студія текстів businesstext.ru.
Сьогодні хотів би детальніше зупинитися на особливостях просування сайтів за допомогою rookee для пошукової системи google. Є така категорія запитів, за якими в google багато цільового трафіку, а в yandex чи його немає, або він слабоцелевой, або його дуже дорого отримати (важко вилізти в топ). А в google набагато простіше. Тоді є сенс робити упор на просування таких запитів під google.
Практика показала, що rookee добре рухають під google як НЧ, так і СЧ запити, а крім того, непогано витягує ВЧ запити, правда їм доводиться трохи допомагати вилізти додатковим стусаном і вічними жирними посиланнями. Природно, без внутрішньої оптимізації нікуди. Результати можете подивитися на скріншоті.
Основна відмінність від yandex google – це швидка швидкість індексації і нелюбов до продажними посиланнями. У рунеті цей фільтр продажності дещо знижений, інакше б просувати під google було б дуже складно (в першу чергу виходячи з нашої ідеології, я так думаю). Тим не менш, в rookee є навіть спеціальні сценарії для просування під google. На скріншоті зверху представлені результати просування дефолтними (надаються системою) сценаріями. До речі кажучи, про сценарії буде окремий пост.
Далі все за старою схемою, давно описаної в рамках марафону: додаємо запит, для нього визначається цільова сторінка. Ось тут треба трохи пригальмувати. Цільова сторінка під конкретний запит в руках визначається за даними пошукової системи yandex. Цільові сторінки в yandex і google не завжди збігаються. Я вже писав пост як визначити цільову сторінку для просування, там все докладно описано. В даному випадку під вибраний запит необхідно уточнити цільову сторінку під google.
Для прикладу візьмемо запит «wordpress блог». Додаємо його в систему rookee. Система визначила цільову сторінку www.Terehoff.com/blog-na-wordpress-posobie-po-sozdanie-bloga-chast-1.html.
Дивимося, що нам видасть google – на першій сходинці видав іншу сторінку http://www.terehoff.com/temlate-optimisation.html, так як в title зустрічається точне входження «wordpress блог».
«Яндексовая» сторінка знаходиться на третій позиції в рамках сайту terehoff.com. Якщо вам цікавий трафік за даним запитом з google URL цільової сторінки необхідно поміняти вручну. Взагалі приймати рішення про цільової сторінки необхідно виходячи з конверсії. Про конверсію, думаю, треба буде написати окремий пост. І просувати його потім в пошукових системах.
Після того, як ви затвердили для себе цільову сторінку – запускаємо закупівлю посилань і дивимося за позиціями і радіємо зростанню пошукового трафіку.
Терехов.
Відео сьогодні – незвичайний в буквальному сенсі цього слова велосипед.
Вранці прислали грошей за постової – Intelsib пропонує просування сайту в пошукових системах. Я свою справу зробив, надішліть код протекції на пошту, буду вдячний.