Про інерційність пошукових систем і розпил клієнтських грошей

409

А сьогодні для вас домени .рф, .ru, .com за відмінним цінами.

Знову трохи практики, кілька практичних порад, орієнтованих в першу чергу на новачків і, напевно, кінцевих споживачів послуг пошукового просування. Якийсь час назад я просто перестав брати клієнтські сайти на просування, бо це не зовсім вигідно за співвідношенням (час витрати + трудо витрати)/отриманий профіт. Тобто брати багато дрібних клієнтів, яким потрібен топ яндекса вже завтра при бюджет до 500 баксів на місяць – собі дорожче. Набагато приємніше працювати з такими клієнтами. Які чітко розуміють, що їм треба і приблизно уявляють як все працює. У тому числі чітко уявляють, що перш ніж просувати, потрібно створити щось, що буде просуватися.

Раніше було як, отримав сайт, «витягнув» кліщами запити клієнта, підписав договір, закинув грошей самі знаєте куди, налаштував фільтри як Леха вчив, отримав позиції в топі і сиди радій. Бувало і так, що половину грошей на бюджет витрачаєш половину собі в кишеню. Це як домовишся і як пощастить. Зараз все змінилося. Взагалі, все що написав вище – великий і старий баян, який не раз і навіть не два розповідають зараз на всіх конференціях. Та й понесло мене трохи не в ту сторону.

Я тут хотів про позиції і про терміни поговорити. Ситуація приблизно така. У вас є три місяці і певну кількість грошей. Ви дуже економний оптимізатор, але ніяк не плутайте зі скупим, бо скупий платить двічі. Тобто ви готові витратити гроші на посилання щоб витягнути клієнтський сайт в топ, ви приблизно уявляєте, скільки грошей треба, клієнту озвучили ціну явно більшу, ніж собівартість посилань, вічних або помісячних, непринципово, і як кажуть, понеслася.

Звичайно, не можна посилання купувати відразу у великій кількості, купувати треба поступово, щоб пошуковики «проковтували» це справа природне зростання природної посилальної маси. І ніяк інакше. Пройшов перший тиждень, ви закупили десять посилань. Пішла друга тиждень, закупили ви ще двадцять посилань, а на наступний тиждень ще тридцять чи сорок. Потім пішов другий місяць, прийшла нова оплата від клієнта і ви як і раніше акуратно закуповується посиланнями, так само акуратно відкладаючи частину оплати собі в кишеню «за роботу». Позиції починають рости, або не починають, але посилання то висять, гроші пиляються грамотно витрачаються лише на посилання з хороших донорів, так і на хліб з маслом залишається, блін, так адже полювання 4й айфон…

Здавалося б, ще трохи, ну обійдеться сайт без «зайвих» посилань на сто баксів на місяць, сайт хороший, адже сам повинен полізти в топ, адже мені його прогнали за відгук по трастовим профілів, так і посилання проиндексировались і вже повинні почати роботу. Чпок, тратата, до айфона залишилося ще двісті п’ятдесят баксів, вже скоро, позиції підросли, правда не сильно, але мабуть не всі посилання почали працювати, будемо чекати апдейтів.

АП…. Прийшов апдейт, пройшли обіцяні три місяці, результатів не досягнуто, айфон теж не куплений, так і клієнт щось не дуже задоволений результатами. А бабло то розпиляно витрачено. Що ж робити, як же бути? Пояснювати про нові алгоритми яндекса? Про них вашому клієнту вже хтось розповідав – таке теж буває. Обіцяти що «завтра» все вийде – теж не варіант. Говорити що трафік є за іншими запитами – а він є насправді?

Тут варто звернути увагу на заголовок посту – пошукові системи інерційні. Грубо кажучи, щоб посилання, отримана з хорошого донора вплинула на позиції, час має пройти. В яндексі якщо все пустити на самоплив – до місяця. З’явилася ідея розповісти про прискорення просування «тупим» способом, що називається, в лоб. Тому якщо завтра закінчується третій місяць, не спускайте всі гроші на посилання разом, ще чого фільтр словите. Треба було на початку витрачатися більш результативно. І тільки після цього радіти позиціях у грошовому еквіваленті зарплати оптимізатора.

Мораль цієї байки така. Точніше їх багато – повчання.

  • Хлопці, не переживайте, ви завжди встигнете розпиляти покласти покладений вам гонорар за просування сайту, але краще це робити після того, як сайт в топі.
  • Обіцяти за договором/домовленості позиції, особливо в яндексі сьогодні не треба, краще обіцяти трафік. А ще краще після 4х місяців роботи з фіксованою оплатою.
  • Ці 4 місяці весь бюджет спускати тільки на посилання в кишеню ви собі завжди встигнете гроші відкласти. Якщо гроші потрібні – почитайте каменты до посту як я заробив перші сто доларів в інтернет, там стільки прикладів описано… Сотку завжди без проблем «піднімете».
  • В результаті останніх нововведень в пошукових алгоритмах – працюйте над сайтом, або ви, або замовник. Якщо сайт висить мертвим статичним вантажем і не розвивається, відправте такого клієнта своєму найулюбленішому конкурента, може бути він зуміє переконати замовника, що сайт треба хоча б іноді оновлювати.
  • Є таке поняття, як юзабіліті. Якщо ви заробили баксів триста не тільки на копірайтингу, де замовник диктував вам завдання по асьці, а за допомогою якогось сервісу, наприклад біржі копірайтингу, то від слова юзабіліті вас не повинно кидати в шок. Так от, якщо у сайту замовника юзабіліті просто немає, то вам швидше за все не потрібен такий клієнт на просування. Побережіть свої нерви, час і свої ж гроші.
  • Вдалого робочого тижня. До речі, новий рік ближче і ближче. Зараз можна багато на чому заробити в інтернет, спробуйте скористатися цією можливістю.

    Терехов.

    Постової про те ж — пошукова оптимізація в пості була трохи описана.

    Відео сьогодні про індійця-людини-павука.