Як вибрати блоги для покупки постових

13

Цікава інформація для блогерів: оптимізація сайту, інтернет-маркетинг і багато іншого.

Те, що постові дуже добре працюють для підняття позицій в Google, я не раз і навіть не два переконувався, а крім того писав про це. Один з останніх прикладів — стаття постові через ротапост рулять. Насправді рулять.

Але щоб вони рулили, необхідно дотримуватися кілька умов. Точніше умова одна — донор (тобто блог, на якому постові розміщуються), повинен бути якісним. В поняття якість я вкладаю насамперед хорошу індексацію Google, високий рівень довіри або траст в очах Google, що забезпечується віком домену, регулярністю постингу, наявністю в каталозі DMOZ, унікальними людськими текстами (про важливість текстів на сайті) і багатьма іншими факторами.

Постові повинні публікуватися в нових постах, причому публікуватися відразу, а не вставлятися потім в порожнє місце. Після того, як пост публікується, відбувається пінг до різних сервісів, в тому числі і для пошукового робота Google, який приходить на блог з метою проіндексувати сторінку з постом. Якщо посилання-постового на сторінці не буде в момент відвідування, то сторінка потрапить в індекс Google без посилання-постового. Якщо поставити постової після відвідування робота Google, то вона почне свою роботу тільки після того, як робот Google індексує сторінку знову, а на це потрібен час. Детальніше про все це я писав в пості — коли починають працювати посилання.

Теорія пройдено, тепер матчастину

Де знайти блогів для розміщення постових? Blogun.ru, rotapost.ru, gogetlinks.net. Блогуном вже не користуюся давно. В gogetlinks.net дорого. Крім того, я кратно описав мінуси розміщення постових через gogetlinks.net у статті постові через ротапост (дорого і в основному в старих постах). А ось rotapost зараз мені найбільш зручний і як показує практика — ефективний. Ось що головне — ефективність.

На яких блогах немає сенсу купувати постові

Блоги на платформі Li.Ru — вони прикріплюються на домени другого рівня, мають ТІЦ і PR, мають трафік, але в плані посилального ну дуже неефективні; від таких блогів треба бігти якомога далі; в блогуні такі блоги ніяк не виділяються, в ротапосте на моє прохання стали виділятися.

Блоги, які на перше враження виглядають як г…но-блоги, створені спеціально для заробітку на постових; інтуїтивно такі блоги відразу кидаються в очі низьким рівнем «СДЛности». Приклади наводити не буду. А виявити такі блоги легко — з них немає ефекту на позиції допомогою посилального ранжирування. Тобто після розміщення постового позиції не рухаються. З практикою такі блоги ви зможете визначати дуже швидко.

Блоги, вік яких менше 3х місяців; так як до них низький рівень довіри у того ж нами улюбленого Google; я рекомендую купувати постові на блогах, чий вік більше півроку — повірте, таких блогів досить; для визначення віку блогу необхідно проаналізувати такі дані, як дату реєстрації домену, кількість постів, дата публікації першого поста, суб’єктивна оцінка контенту на блозі і т. д.; аналізу цих факторів на «живому» блозі дозволить зробити висновок про його віці.

Блоги, з відвідуваністю нижче 50 унікальних відвідувачів на добу. Звичайно, на любителя, але якщо на блозі 300 передплатників, наприклад, а відвідуваність 5-10 унікальних відвідувачів в добу, то швидше за все такий блог створений для заробітку на постових належного ефекту у вигляді позицій нам не принесе.

Блоги, які мають до 50 сторінок в індексі пошукових систем. Я для себе на практиці виявив саме таке число проіндексованих сторінок. Якщо менше, то краще не купувати.

На яких блогах варто купувати постові

На всіх тих, які не потрапляють під вищеописані фільтри. На тих, на яких є ТИЦ і PR. Як це ні дивно, але якщо на блозі є банери, то це одна з ознак того, що блог живий, цей блог розвивають, а значить він «працює», в тому числі впливає і на позиції.

Зазвичай для прийняття рішення про купівлю постового я дію за наступним алгоритмом.

Відкриваю головну сторінку блогу і візуально дивлюся, що він із себе представляє. Що за дизайн, які показники пузомерок, якщо твіттер, якщо віджет з останніми записами і твіттера, скільки коментарів до постів, осмислені вони або залишені спамерами. Це якщо розглядати візуально і витрачати час, хоч і небагато.

Останнім часом я роблю набагато швидше. У FireFox у мене встановлений плагін RDS ToolBar. Дуже зручний плагін для оптимізатора. Натискаю кнопочку і дивлюся результати (картинка кликабельна).

Як вибрати блоги для покупки постових

Зліва направо нам для аналізу як раз потрібні наступні дані (зліва-направо):

  • кількість проіндексованих сторінок в yandex;
  • індексація сторінки пс yandex;
  • кількість проіндексованих сторінок google.com;
  • кількість проіндексованих сторінок google.ru;
  • дата індексації сторінки пс google;
  • ТІЦ;
  • PR;
  • вік сайту.

Почнемо з кінця — з віком сайту все зрозуміло, (сайту) блогу рік і три місяці, так що віковий фільтр проходить.

ТІЦ і PR є, так само при наведенні на відповідні іконки в хинте (підказка) побачити дані про наявність в каталогах ЯК і DMOZ.

Далі цікавіше — дивимося дату індексації головної сторінки google. Позавчора, значить або позавчора був новий пост, або робот google позавчора відвідував сайт. Дивимося на головній сторінці блогу і публікацій за 9 серпня не видно, але за 10 та 11 серпня близько 7 штук. Що це означає? Щоб більш точно відповісти на питання, дивимося останній пост і «скануємо» його через RDS. Результат такої (картинка кликабельна).

Як вибрати блоги для покупки постових

Це дані за останнім опублікованим посаді, сторінки з яким немає в індексі Google. Це один з непрямих ознак того, що Google погано індексує цей сайт, а значить для розміщення постових для просування в Google з метою підвищення позицій він нам мало придатний.

Так вийшло, що ці рядки я пишу вже 12 серпня, і сьогодні, заради цікавості вирішив подивитися, що ж діється з нашим донором і його постами за 11 серпня. Побачив наступне (картинка кликабельна).

Як вибрати блоги для покупки постовихПост за вчорашній день в індексі Yandex, але ніяк не в індексі Google. Тікати треба з такого блогу.

Продовжуємо розглядати результати роботи плагіна RDS ToolBar в загальному випадку і дивимося на кількість проіндексованих сторінок в російській Google. Їх має бути. Принаймні від 100. Як я помітив. Цифра 800 з минулого приклад говорить про те, що сторінки є і це добре. Індексація в англомовному Google нам не особливо цікава, якщо говорити про рунет, але наявність сторінок «там» все ж свідчить на користь позитивного прийняття рішення про купівлю постового.

Далі дивимося індексацію сторінки Yandex. Дивимося пости давності 2-3 днів і наявність їх в індексі Yandex. Якщо є, то чудово. Якщо ні, дивимося індексацію постів тижневої давності. Висновки кожен робить сам.

Останнім у нас йде кількість проіндексованих сторінок сайту в Yandex. Не те, щоб чим більше, тим краще. Але має бути хоч як-то порівнянно з даними Google. На прикладі «нашого» донора ми бачимо відмінність у 7 разів. Для прикладу, на terehoff.com — менш ніж у два рази (1149 і 703), на shakin.ru — в 2 рази (1111 та 574), blog.dimok.ru — трохи більш ніж у три рази (6034 і 1810). Моя суб’єктивна думка — при інших рівних умовах, якщо інші доводи були тільки за, я виберу блог для розміщення постового той, у якого співвідношення гуглостраниц і яндексостраниц менше.

Не варто так само забувати про стареньку Alexa. Чим вона менша, що свідчить про трафік, переважно «живому» на сайті, тим краще. Звичайно, морочитися не варто, але враховувати дуже навіть.

Поступово в процесі роботи ви зберете свій список «працюють» блогів. Чим він буде більше тим краще. Правда справлятися з сотнею працюючих блогів досить складно. На допомогу приходить RotaPost, в якому білий список блогів вже можна формувати.

Кілька міфів, які хотілося б розвіяти

Якщо блог гарний і відвідуваний, то постові з нього працюють.
Не завжди. Якщо пошуковий трафік, то все чудово. Якщо трафік «соціальний» — з різних ком’юніті, соціальних мереж, то треба дивитися. Наприклад, ті ж блоги на платформі ліру на доменах другого рівня володіють гарним трафіком, але позицій не піднімають.

Google дуже швидко індексує хороші блоги, значить позиції повинні зростати відразу після публікації?
Так безперечно, нові пости в хороших блогах дуже швидко індексуються. Цьому сприяють ще анонси в твіттер. Наскільки я помічав, відправляю днем завдання в ротапост, його оперативно виконують і вранці вже бачу зростання позицій. Тобто все одно Google потрібен час на так званий контрольний апдейт.

Практично немає різниці, чи купувати постові в старих або нових постах.
Різниця є, ще раз повторюся. Посилання починає свою роботу, коли про її наявність відомо пошуковій системі. Пошукова система знає про наявність посилання, якщо та знаходиться в кеші сторінки. Детальніше про це я писав в пості — коли починають працювати посилання. Нагадаю, що в GoGetLinks вебмастера дуже люблять розміщувати посилання на старих сторінках. Ефект від таких посилань, але через деякий час і менш ефективний, ніж від публікації в новому пості.

Будуть питання, задавайте в коментарях. В принципі, всього того, що я перерахував вище, достатньо для прийняття рішення про те, купувати чи постовий на цьому блозі чи ні. В кінцевому підсумку — вибір за вами. Удачі.

Терехов.

Відео сьогодні — несподіваний підсумок стрибки з вишки.

Постової — форум про заробіток та інвестиціях.