SEO-копірайтинг у фрілансі

21

Сьогодні у мене в гостях копірайтер Тетянка Брагіна, має певне відношення до сайту 13seo.ru. А крім того, вона дружина шановного Болверина. Тетянка розповість нам про копірайтинг у фрілансі, як з ним бути, як з ним жити, щоб працювати в своє задоволення і заробляти.

Поліфункціональність – риса, изобличающая грамотного SEO-копірайтера-фрілансера. Тут вже, як мовиться, назвався грибом – будь добрий, оптимізуються, чорт візьми. SEO-копірайтинг передбачає вміння відокремлювати зерна від плевел, писати відмінні тексти, що продають бути трошки першокласним маркетологом, щоб передбачити вплив цих самих текстів на споживача, а також попутно вставляти ключові слова і словосполучення, щоб пошукові системи теж захоплено зітхнули від надлишку почуттів, а як видихнути – забули.

Нелегка це справа – втілювати в життя кілька гиперважных для власника сайту завдань одночасно, але професія SEO-копірайтера зобов’язує мати сім п’ядей у чолі і восьме шило в попі. Шило знадобиться для того, щоб час від часу упорядковувати список необхідних завдань, перевіряти їх на потенційну здійснимість (можливо-неможливо), а також постійно працювати над розширенням бази контактів потенційних і дійсних роботодавців. Фріланс не балує стабільністю доходів, якщо випустити з уваги останній пункт. Тому комунікабельність та вміння продавати вже свої послуги є початковим левелом «прокачування перса», який варто подолати.

Бути SEO-копірайтер добре, якщо:

  • у вас достатньо часу, щоб по кілька діб поспіль переписувати один і той же текст, оскільки замовнику «щось не подобається, але він сам не може пояснити, що саме»;
  • ви досить посидючі і терплячі;
  • грамотність зашкалює, навіть якщо в школі у вас були не одні п’ятірки;
  • є сильна мотивація;
  • ви трохи читаєте баш.орг і луркмор, в френленте у вас є Ибигдан, Терехов, Лебедєв, Шакін і ще парочка-трійка героїв нашого часу, ви на око відрізняєте хорошого сеошника від поганого, білого від чорного і завжди зможете домовитися з власником будь-якого з перерахованих психотипів.

Якщо все сходиться, то ви напевно вже успішний SEO-копірайтер, заробляє непогані гроші. Спираючись на власний досвід, можу твердо заявити, що перша сотня доларів заробляється легше, ніж перша тисяча. Але якщо є мотивація (наприклад, елементарно хочеться їсти), то ви досягнете будь-якої мети.

Що потрібно знати для того, щоб ступити на шлях SEO-копірайтингу:

  • пунктуація, орфографія і граматика – наше все;
  • час – не гума; тому потрібно вміти ретельно планувати свою роботу і здавати матеріали точно в термін;
  • потрібно вміти користуватися хоча б найпопулярнішими пошуковими, обов’язково вордстатом, вміти разувать очі на статистику і аналізувати пошукові запити;
  • періодично уявляти себе на місці потенційного покупця того або іншого продукту (послуги), який ви намагаєтеся впарити, а потім виносити вердикт: вірю/не вірю.

А взагалі, хороший SEO-копірайтер нині на вагу золота. Але він цим не користується, оскільки сам не може скласти собі ціни, і правильно робить – індивідуальний підхід до кожного завдання рулить. У вартість послуг SEO-копірайтера входить не просто написання геніального і унікального в своєму роді тексту, але і дохідливе прочитання міні-лекції для замовника, а іноді і сеошника на тему: «Ключові слова: навіщо, куди і скільки». Професія ЅЕО-копірайтера настільки унікальна і складна, що її представникам молоко видавати треба. За шкідливість. Безкоштовно.

Велике спасибі за корисний, цікавий і практичний пост. Копірайтери, майбутні потенційні і реальні – вище розказано те, що ви повинні мати, щоб копірайтинг зміг вас прогодувати. Та ще на шмотки залишилося. Удачі.

Терехов.

Постової — дорвей майстер рулить.