Які бувають пости на блозі

22

На всяк випадок повідомляю, що скоро відкриється рейтинг вебмайстрів.

Я люблю читати західних блогерів, посади яких містять багато корисної інформації, як по блогінгу, там і в цілому. Деякі блоги просто цікаво читати, щоб познайомитися з НИМИ (буржуями) ближче. Деякі блоги корисно читати, бо досвід їх корисно перейняти собі.

І хоча російськомовна блогосфера (я маю на увазі автономні блоги) йде по схожому шляху західної, але тим не менше цей шлях свій унікальний. Як приблизно по своєму шляху йде Росія, намагаючись зробити західні досягнення і не допустити помилок. Але при цьому здійснює свої. Не будемо про політику, бо блог трохи про інше.

Сьогодні я з вами ділюся своїми думками (тобто це не переклад якихось буржуйських думок), які типи постів бувають на блогах «нашої» і «околонашенской» тематики, які пости дозволяють отримати більше трафіку, які трафіку з форумів, які з соціальних мереж, які з твіттера. Щоб не перевантажувати заголовок, він вийшов таким: які бувають пости на блозі. Якщо заголовок дещо розширити, то вийде щось на зразок змісту:

  • пости-«теми»;
  • пости для трафіку з соціальних мереж;
  • пости для ретвітів;
  • пости для трафіку з форумів;
  • пости для трафіку з пошукових систем;
  • мегапосты;
  • інші…

Мегапосты

Мегапосты — поняття досить умовне. Можу сказати, що мегапосты — це такі, які підходять і під пости-теми, і під пости для трафіку з соціальних мереж, і під пости для ретвітів, і під пости для трафіку з форумів, і під пости для трафіку з пошукових систем. Такі пости дуже охоче приймають скрізь: і на форумах, і на інших блогах, і в твіттері, і в тематичних соціалках, ці пости довгий час «на слуху», про них говорять, а пам’ятаєш як Maulnet написав великий пост про просування в Yandex. Одним з таких постів блогу terehoff.com я вважаю пост про безкоштовне просування блогів в прикладах. Досі цю посаду залишається в лідерах за кількістю переглядів, наскільки я можу судити за статистикою google analytics.

Пости для трафіку з пошукових систем

Пости для трафіку з пошукових систем бувають двох видів: ті, що віддаються в RSS і показуються на головній, і ті, які спеціальним чином оптимізовані під певні ключові запити і служать по суті справи лендингом (цільовою сторінкою) з близьким до оптимального семантичним ядром під ті або інші цільові запити. Прикладом таких сторінок можуть служити прес-релізи на блозі terehoff.com. Це платні нотатки, які являють собою пост, який не віддається RSS передплатників, не з’являється на головній сторінці, але добре індексується пошуковими системами. Посилання в тексті пошукачами сприймаються набагато ефективніше, по суті справи — це статейное просування з одним лише застереженням, що прес-релізи дають ще і трафік на момент публікації.

В цілому я намагаюся не писати саме такі пости (крім платної публікації прес релізів). Текст, спочатку написаний для пошукових систем, не буде нести користь людям. Так, можливо вам вдасться затримати такого відвідувача на своєму блозі, розмістивши на цільовій сторінці посилання на дуже корисні з вашої точки зору інші пости. Але мені значно цікавіше знаходити пости через пошукові системи, спочатку написані для людей, наприклад як цей пост. Його можна трохи оптимізувати — вибрати найбільш вагомий заголовок, прописати ключові слова і опис, грамотно розставити теги strong і т. д., але не більше того. А генерувати seo оптимізований текст — я вважаю для блогів це неправильним. Крім того, зараз починає працювати в більшій мірі не seo оптимізований текст для пошукачів, а текст для людей, який в свою чергу оптимізований під пошукові системи. Про це буде окремий пост.

Подібні пости можуть «виходити» в якості цільових сторінок під той чи інший просувний запит при роботі з сервісами автоматизованого просування. Писати такі пости чи ні, вирішувати вам.

Пости для трафіку з форумів

В принципі пости конкретно під форуми я ніколи не писав. Перш за все я писав пости для блогу. А після написання прикидав, на яких форумах його можна буде проанонсувати, щоб отримати в результаті цільових відвідувачів. Тобто заздалегідь потрібно обміркувати, аудиторії якогось форуму вебмастерской чи іншої тематики буде цікавий ваш пост.

Останнім часом я рідко став анонсувати пости блогу terehoff.com на форумах в дайджестах блогосфери. Але один недавній і дуже вдалий приклад, як я вважаю — джерела шмоточного трафіку для stimul-cash. Я анонсував цей пост на форумі gofuckbiz.com і в день анонсу отримав більше 100 переходів. Враховуючи аудиторію цього форуму і тематику посту, можу сказати, що більша частина переходів була цільова.

Які бувають пости на блозі

Іншими словами — анонсируйте тематичні пости там, де є тематична аудиторія під ці пости, і буде вас щастя: переходи і можлива конвертація в передплатники. А це постійна цільова аудиторія.

Пости для ретвітів

Трафік з твіттера зараз тільки ледачий не видобуває. Є окрема категорія постів, які самі по собі за рахунок заголовків, наявності в них трендів, гучних слів стимулюють відвідувачів ретвітнути їх. Тим самим «пригнати» ще більше трафіку, по більшій частині цільового, з твіттера. Кількість природних ретвітів в рамках одного блогу даному випадку — це є оцінка «ретвитабельности» посту. Якщо взяти останні пости на terehoff.com, то прикладом ретвитабельных постів може служити пост коли починають працювати посилання і подкаст з Оленою Камськой про нецільове пошуковому трафіку на блозі. В цілому 15 природних живих ретвітів для terehoff.com я вважаю хорошим показником і намагаюся писати пости, які б хотілося ретвітнути живим людям, тому що ці пости їм цікаві.

Пости для трафіку з соціальних мереж

Дані пости не стільки повинні нести корисну, я б навіть сказав цільову інформацію, скільки банально змусити юзерів прочитати пост за рахунок гучного або інформативного заголовка, грамотного анонсу чи цікавого короткого опису. Якщо брати блоги «нашої тематики і орієнтуватися на соціальні мережі вебмайстрів, то треба розуміти, що чим лояльніше для середньостатистичного користувача цієї соціалки ви зробите анонс, а в результаті і сам пост, тим більше ймовірність отримати переходи. Звичайно, це за умови, що в соціалці є трафік. Не зайвим буде обмежити себе додаванням в соціалку тільки тих постів, які можна охарактеризувати як пости-«теми» або мегапосты. Чим краще у вас співвідношення кількість якісних посад/кількість посад, проанонсованих в соціальній мережі, тим більше ймовірність переходів на ваші пости від постійної аудиторії соціальної мережі — таких же вебмайстрів, які анонсують свої пости.

Простими словами — грамотно анонсируйте якісні пости, і буде вам щастя. За аналогією з закінченням розділу про пости для трафіку з форумів.

Пости-«теми»

Відразу приходить в голову акція від блогу rxpblog.com — спалив тему — платимо сміливо. Теми дійсно палятся, причому регулярно. Чимось схожим на моєму блозі є пост про «шмоточный» трафік для stimul-cash. Якраз цей пост засвітився в розділі про пости для трафіку з форумів.

Пости -«теми» будуть отримувати трафік довгий час, принаймні поки тема «працюватиме» і не «помре». Чим цікавіше спаленная тема, тим більше переглядів отримає сторінка з постом. Спочатку трафік вистрілить, потім по мірі того, як «інтернет-радіо» рознесе цю тему вебмайстрам, трафік на неї почне падати. Тому через деякий час можна буде спалити ще одну тему ;).

Мораль цієї байки така

Звичайно, я привів далеко не повну класифікацію посад, але є одне але… Я не закликаю вас писати пости по одному з описаних вище шаблонів. Не в жодному разі. Я закликаю вас писати цікаві та інформативні пости, які б несли користь людям. І щоб у ваших постах можна було зустріти і пости-«теми», і мегапосты, які б приносили хороший трафік з тематичних форумів, отримували переходи з пошукових систем, щоб ваші пости активно ретвитили, додавали б в соціальні мережі, звідки так само йшов би відмінний трафік. Успіхів у цьому цікавому і захоплюючому терені — блоггинге.

Терехов.

Відео сьогодні — трюк в боулінгу зі стільцем, в якому хлопцеві пощастило.

Постової — оптимізація інтернет сайту.