Про директные (точкові) email розсилки

432

Допомагаємо вилізти в топ — просування сайту Саратов.

Відразу хочу попередити, що не буду рекламувати всякі там email розсилки, а тим більше софт і сервіси для цього, я поки ще не готовий до них. Сьогодні я буду розповідати про те, як «ручками» ефективно розсилати різного роду листи друзям і партнерам, щоб у підсумку десь за очі в асечно-скайповых листуванні не бути посланим глибоко і надовго, нехай навіть десь у глибині душі.

Якщо все ж торкнутися софта або сервісів, який займається розповсюдженням, то в підсумку основною фішкою є наступне: в полі кому коли вам приходить ви бачите тільки свою адресу. Хоча лист може розсилатися тисяч і навіть десятків тисяч кінцевих адресатів. Досягається це тим, що сервіс або софт в автоматизованому режимі кожному персонально (директно, точково) відправляє індивідуальне лист, а не кільком адресатам відправляє один і той же лист. За рахунок автоматизації робиться це дуже швидко, причому за допомогою тієї ж автоматизації початок в листи можна вставляти персональне звернення, наприклад на ім’я по батькові, яке «прив’язується» до email одержувача. Про автоматизацію вистачить.

Відразу прохання, попередження, вимога, побажання, порада, переконання – називайте як хочете: якщо вам треба розіслати лист приблизно одного змісту різним людям, потрудіться кожному особисто скласти і відправити окремий лист. Так, 80 відсотків тексту може бути копіпастом, але напишіть привітання «ручками» для кожного адресата, пробіжіть текст листа і додайте в нього саме те, що ви написали при живому спілкуванні з даними одержувачем, в кінці знову ж «ручками» напишіть якісь побажання/доповнення, і ваше повідомлення одразу стане «живим» і «людським» листом, написаним людиною, а не машиною.

Я думаю більшість з вас отримувала листи, де у списку одержувачів були багатоповерхові списки адрес. Цей факт відразу мимоволі відштовхує від листа і виникає лише одне бажання – видалити лист або навіть позначити його як спам. Ефективність такої розсилки беззастережно прагне до нуля. Я не думаю, що ви були б задоволені таким результатом відправки листів. Тому я хотів би розповісти, як недавно я зробив невелику розсилку приблизно 10 адресатів що називається ручками.

Відкриваємо google docs, створюємо там текстовий документ, і пишемо приблизний текст листа. Після цього перечитуємо його уважно кілька разів, при необхідності додаємо цікаві посилання, трохи змінюємо обороти в пропозиціях. У результаті ми повинні отримати той універсальний шаблон, який буде основою для письма.

Далі йдемо в наш улюблений gmail, створюємо лист, вставляємо шаблон і тут починається найцікавіше. Багато разів помічав — скільки віддаєш, стільки й отримуєш. Це універсально і стосовно практично скрізь. Так і в розсилках, хоч я і не люблю це слово – вкладете в кожен лист зовсім небагато часу, достатньо 30-60 секунд, щоб з шаблону зробити цікаве персональне лист, і результатом цього листа буде не вилучення його з поштового клієнта, а відповідь, позитивна реакція. Як раз реакції і добиваються за допомогою email листів (розсилок).

Відразу хочеться обмовитися, що описаний метод хороший і застосовується в тих випадках, коли кількість адресатів не перевищує 20-30. Якщо їх більше, то доведеться користуватися автоматизацією, інакше ви просто «вбивати» свій час на рутину, а час сьогодні дуже дорого.

Як разом – просто не лінуйтеся, знайдіть це час, витратити його з користю для справи і ця користь нарешті повернеться до вас. Ось побачите. Пригадуються слова гуглоидов не тільки на казанської конференції, але і взагалі: «ми просто робимо хороший пошук». Просто робіть свою роботу добре, і буде якщо не щастя, то стабільність. В одному з наступних постів я розгляну зв’язок добре виконуваної роботи з результатами. До речі, запропонувати ідею для поста ви можете тут. Вдалих вихідних.

Терехов.

Відео сьогодні — ефектні трюки на мотоциклі.

Постової — Microsoft веде розробку Windows 8