Наші авторські стратегії для rookee

450

В рамках марафону з rookee ми вирішили написати авторські сценарії, які зараз називаються стратегіями. Всього ми написали 9 стратегій, які зараз активно тестуємо на своїх і не своїх сайтах.

Стратегії писалися для тих сайтів, які, що називаються дружать з пошуковими системами. Якщо вже зовсім на пальцях, то умова застосування стратегій виглядає якось так: якщо ваш сайт має (у повному розумінні цього) трафік з пошукових систем yandex і google, і він вимірюється не 10 унікальними відвідувачами на добу, а хоча б 50-100, та крім того віком від 3-4 місяців, то наші стратегії вам підійдуть. Іншими словами, для нульових сайтів, створених позавчора і проіндексованих вчора потрібно дещо інший підхід у просуванні.

Розроблені стратегії

  • Google Однословник
  • Google Двусловник
  • Google Многословник
  • Google+Yandex Однословник
  • Google+Yandex Двусловник
  • Google+Yandex Многословник
  • Yandex Однословник
  • Yandex Двусловник
  • Yandex Многословник

Однословник – запит, що складається з одного слова, наприклад «rookee».

Двусловник – запит, який складається з двох слів, наприклад «аналіз сайту».

Многословник – запит, який складається з декількох слів «оптимізація сайту самостійно».

Google – сценарій просування тільки під пошукову систему Google.

Google + Yandex – сценарій просування під пошукові системи Google і Yandex.

Google – сценарій просування тільки під пошукову систему Google.

Є категорія DZEN запитів, за якими пошуковий трафік є тільки з Google. Є категорія «домохозяечных» і «кондиционерно-пластиковоокооных» запитів, по яких значна частина є тільки в Yandex. Інші запити добре дають пошуковий трафік як Google, так і Yandex. Яку стратегію для яких запитів застосовувати, вибирати вам.

Ще одне уточнення – стратегії для средньоконкурентних запитів. Для висококонкурентних запитів треба писати окремий пост і просувати комплексно. Конкурентність запиту визначає rookee при додаванні запиту в систему.

Наші авторські стратегії для rookee

В основі стратегій під Google є перевірка індексації посилання тільки в цій пошуковій системі протягом визначеного з моменту покупки. Під Yandex термін ми зробили варійованих залежно від вкладеності сторінки. У випадку двох пошукових систем ці показники варіюються, причому до Yandex у більшості випадків вимоги жорсткіші, ніж до Google з точки зору часу індексації посилань.

За результатами тестів буде опублікований окремий пост про ефективність або неефективність застосування розроблених нами стратегій для просування певних категорій запитів (однослівні/двусловные/багатослівні) в обраних пошукових системах (Yandex/Google).

Якщо все пройде вдало, то потім ми будемо ці стратегії продавати і заробляти на цьому додаткові гроші з системою rookee.

І за традицією, невелика післямова. Rookee – це не кнопка «Надіслати сайт в топ». Це інструмент, для того, щоб оптимізатору сайти в топ відправляти. Стратегії є елементами інструменту. Якими стратегіями користуватися для просування своїх сайтів – вирішувати вам, шановний оптимізатор.

Коментарі до фотографії на початку посту — коли rookee працюють після налаштування, я можу спокійно курити сигари і дивитися на зростання позицій. Чого і вам бажаю.

Терехов.

Відео сьогодні — відмінний трюк. Гнучкості цього негра можна тільки позаздрити.

Постової — нова біржа посилань ТрастЛинк. Середній дохід за місяць: тиц10 — 10 000 руб., тиц50 — 25 000, тиц120 — 40 000.