Я поважаю таких клієнтів і нікому їх не віддам

22

При підтримці — пошукове просування та розкрутка сайтів від SeoProfy.

В продовження ліричного пропозиції збільшення продажів з сайту. Цитувати (формат в рамках wordpress) все це справа не хочу, а то негарно вийде, пишу майже прямим текстом. Текст листа опубліковано з дозволу замовника.

Олексій, добрий вечір. Пишу Вам, як і домовлялися, про все, що стосується обговорюваного проекту. Думаю, коротко не вийде. Але я обіцяла трохи лірики. Принаймні, я постараюся викласти те, що при телефонній розмові одним махом сприйняти було б складно. Ну і трішки конкретики.

Загальна картина

Наш сайт — це спільний проект, який в даний час ми ведемо разом з нашими партнерами. Це одна з найстаріших російських компаній, що займаються поставками і продажем спортивного харчування і вітамінів. Наші партнери займаються організацією імпорту, сертифікацією, продажами, а також їх спеціалісти (спортивні медики і нутріционісти) консультують професійних спортсменів різних дисциплін з підбору харчування для підготовки до змагань. Ми в свою чергу займається розробками, організацією і проведенням рекламних програм спеціалізованого інтернет-магазину.

Першу версію принципово нового інтернет-магазину ми розробили і відкрили в 2009 році. Це радикально змінило ситуацію для користувачів і рівень продажів в інтернет-магазині. А у вересні 2010 ми запустили таку версію, інтегровану з усілякими складськими справами і забезпечену новими корисними сервісами. Для нас це була дуже важлива ітерація, оскільки зараз в інтернет-магазині реалізовано багато функцій, які дозволяють покупцям бачити наявність товарів у реальному часі, актуальні умови замовлення з урахуванням персональних знижок та інше подібне, що клієнтів завжди дуже радує.

Планів ще багато, АЛЕ… Багато з них стосуються вмісту і структури, а тут як раз необхідно вже мати чіткий план і «політику», що враховують все, що пов’язано з SEO. Принаймні, мені хотілося б, щоб справи йшли саме так. Однак покластися до цього моменту було за великим рахунком не на кого. Як я Вам уже говорила, ніхто з тих, з ким ми зараз працюємо по SEO, не заслужив такої довіри, щоб віддати найдорожче. Ну і як Ви вже помітили, у випадку з нашим сайтом нам є що втрачати в наявних позиціях. Тому не хотілося б нести втрати з будь-яких причин.

Про SEO і не дуже

Основна проблема, з якою я стикаюся постійно – це вузькість підходу оптимізаторів до роботи з проектами. «Назви список слів – з ними ми будемо працювати, але все інше нас не цікавить. Ми будемо домагатися результатів за списком, але в цілому на проект нам байдужий. А якщо у нас не вийде – причиною тому тільки пошуковики з їх примхами…» Неадекват, якщо чесно. Не буду тикати пальцями… Проте у мене вже сформувався свого роду «список» того, чого хотілося б, і чого не хотілося б ні при яких умовах.

НЕ хочеться, щоб робочі стосунки були в стилі «замовник-виконавець» (в гіршому розумінні).

Хочеться партнерського формату спілкування. Для мене це означає обмін інформацією, координація, консультації… Щоб тягнути воза в одну сторону. Ми ж веб-розробники, маркетологи, рекламісти. Професійний замовник. З нами можна працювати цікавіше і ефективніше. Але ми зі свого боку повинні розуміти що відбувається, і тоді результат може бути незрівнянно краще. Зі свого боку ми теж готові надавати всі необхідні дані для аналізу, і виконувати отримані завдання в найкоротші терміни.

НЕ хочеться, щоб робота по SEO обмежувалася списком слів, закупівлею посилань і перетворенням вмісту сайту в смітник.

Хочеться, цілеспрямованої роботи з контентом і технічною частиною інтернет-магазину. Хочеться, щоб не тільки у нас було розуміння специфіки проекту, та вибір методів враховував цю саму специфіку. Нам, як розробникам, потрібен консалтинг щодо того, як SEO оптимально вписати в розвиток проекту. Ми можемо діяти по-різному, чому б не робити це з урахуванням потреб SEO.

НЕ хочеться, щоб той, хто займається SEO, несподівано зникав зі зв’язку на невідомі проміжки часу. Чи міг тільки пару слів зв’язати по асьці.

Хочеться нормального человечьего спілкування. І я знаю точно – це можливо в будь-якому випадку, якщо постаратися.

Це в загальних рисах. Я не бачу в цьому нічого протиприродного чи потребує якихось спеціальних зусиль нелюдського характеру. Насправді щось толкове можливо зробити тільки в таких умовах.

Напевно це і вся лірика. .

Частина листа була прихована на прохання замовника.

P. S.

Напевно у SEO є якісь можливості, а також складності, про які я зараз не знаю. Тому не можу врахувати і запропонувати оптимальну розкладку інформації або план дій. Однак дізнатися про все це хотілося б, і я готова на подальший розвиток теми, уточнення завдання і все інше, що допоможе домогтися результатів.

Думаю, для первісної оцінки цього і статистики Google Analytics (підключила ваша адреса [email protected]) повинно вистачити.

Товариші сеошники, оптимізатори, маркетологи, піарники, рекламісти, аналітики та інша братія, вам хоч раз попадався такий клієнт, який так чітко розумів, що йому потрібно, надавав власну аналітику, разжевывал предметну область і охоче йшов на взаємодію з оптимізаторам. У мене такий клієнт перший. Я його нікому не віддам.

З таким Клієнтом працювати одне задоволення. А вже яка практика. А вже скільки практичних постів на цю тему можна написати. Ууууух. Найцікавіше попереду.

Терехов.

Сьогодні позитивне мультяшний відео про пташку ківі, яка дуже хотіла літати.

Постової — дитячі товари.