Прес-реліз або постовий, що краще для SEO

13

Прес-реліз — це текст, який надається рекламодавцем і публікується без змін. У прес релізі фігурує посилання на рекламований продукт.

Постової — посилання на початку або в кінці посту, як тематичного, так і близько тематичного і нетематического. Посилання може бути оточена текстом або публікуватися після слова постовий.

І той і інший використовуються як для SMO, так і для SEO просування своїх ресурсів, продуктів, товарів і послуг. Ефект залежить від тематики майданчики-донора, тематики продукту/продукту/послуги/ресурсу. Про SMO ефект детально поговоримо наступного разу, це дуже широка тема.

Наприклад, для цілей SEO просувати за допомогою terehoff.com жіночі колготки можна, але для цього було б украй бажано мені написати хоча б пост про те, як ці колготки з’явилися в світі і як на них можна заробити через інтернет, щоб більш-менш «притягти» за вуха тематику блогу до тематики колготки.

А ось «піарити» (читайте — SMO просування) інтернет магазин жіночих колготок за допомогою платних постів (жах) або прес релізів (в принципі можливо), але співвідношення ціна/ефект від реклами.

Так вже склалася традиція, що формат постового як посилання на цікаві тематичні матеріали перейшов повністю в рекламний. Добре це чи погано — інше питання, але для цілей SEO це непогано працює. До речі, можете придбати у мене постові через rotapost за цінами, дещо нижчими, ніж заявлено на блозі.

Перейдемо до конкретних прикладів. Є товари/продукція послуга по тематиці. Цікавить SEO просування. Що краще купити:

  • прес-реліз, в якому буде посилання з потрібним анкором (якорем), оточена дійсно тематичним текстом, причому не одне-два слова, а як мінімум два абзаци; terehoff.com коштує 500 рублів;
  • постової так само з потрібним анкором, в кінці або початку посту, у тексті, який може бути як тематичний, так і околотематический, а може бути зовсім не тематичний; на terehoff.com коштує 200 рублів.

Цікаве питання, чи не правда? Різниця в ціні в два з половиною рази, а SEO ефект? Відразу постає інше питання — як цей SEO ефект виміряти, адже ви ж при просуванні не обмежуються купівлею тільки одного постового. Напевно ви їх купуєте, як мінімум, більше 2х, так як визначити, як спрацював саме цей постової/прес-реліз.

Разом ми маємо більше запитань ніж відповідей. Як на мене, для довгострокового просування власних проектів краще прес-реліз. Це дорожче, але має плюси в порівнянні з вартовим:

  • тематичний title сторінки, на якій розміщено посилання;
  • теги h1-h2 можна «запхати» те, що вам дійсно потрібно;
  • відповідні, унікальні, тематичні, а головне необхідні description і keywords;
  • на сторінці прес-релізу будуть присутні тільки ваші посилання, значить вам буде переданий максимум ваги, який є посилання з цієї сторінки може передати;
  • як доповнення — не буде «лівого» нетематического контенту за тематикою, тільки те, що вам потрібно.

Як ви думаєте, які ще переваги прес-релізів перед постовими в плані SEO просування?

Терехов.

Відео сьогодні — навколо світу за 80 секунд, яке знімали 3 тижні.

Постової — просування сайтів в Інтернеті.