Ефективно працюємо і просуваємо з rookee

36

В черговий раз представляю вам пост в рамках спільного марафону з rookee з підняття позицій і відвідуваності вашого блогу в пошукових системах. До речі кажучи, ще залишилися місця, так як деякі не підтвердили своєї участі і не отримали грошей на баланс. Як потрапити в марафон — читайте в самому першому пості.

Раніше я називав rookee системою автоматизованого просування, але це не зовсім вірно. Такий висновок я зробив після відвідування конференції PROOFSEO. Руки — це насамперед інструмент оптимізатора, який дозволяє позбутися від рутинної роботу по підбору донорів, генерації текстів посилань, купівлі посилань і перевірці їх індексації.

Просування (купівля та зняття посилань) здійснюється за алгоритмами — сценаріями, які вибирає оптимізатор. Саме від вибору сценарію користувачем і залежить продвиженческий ефект (а так само від багатьох інших факторів, але ми розглядаємо ефект від рук). Це була прелюдія до посту, переходимо до ефективної роботи.

Ключові слова ми з вами вже підібрали і успішно імпортували їх у систему. Експериментували з бюджетом і вже досягли зростання позицій — про це я писав в пості перші результати просування через rookee. Судячи по позиціях, результати відмінні, руки свою роботу виконали, але зростання відвідуваності з пошукових систем мене не дуже вразив, тому я став копати далі. Тепер кілька моментів, на які мені хотілося б звернути вашу увагу. Пройдемо процес просування по кроках.

Додавання запиту в систему

Так як запити я брав з статистики ліру, за якими вже були переходи з пошукових систем на мій блог, то логічно, що за цим запитам вже є які-небудь позиції в пошукових системах. Наприклад, за запитом «просування блогів» terehoff.com був в топі 1 yandex. Таким чином умова попадання в топ 10 пошукових систем виконано і посилання для цього запиту не закуповувалися. Зростання позицій в гуглі забезпечений, я думаю, закупівлею посилань на інші сторінки блогу, за рахунок чого подтянась авторитетність околорелевантных сторінок, що в підсумку позитивно позначилося на позиції цільової сторінки.

Якщо запити потрапили в топ 10, але вам би хотілося їх бачити в топ 3, де природно, більше переходів, то прапор вам в руки, міняємо топ, дивимося на бюджет, зберігаємо цю справу і чекаємо зростання. Про посилання і бюджет трохи нижче.

Покупка посилань

Для тих запитів, що не в топ 10, будуть закуповуватися посилання виходячи з обраного сценарію і виділеного бюджету. Посилання закуповуються для просування в трьох пошукових системах yandex, google і mail.ru. Аудиторія mail.ru мені не особливо цікава, хоча невеликий трафік звідти приходить. А ось yandex і google дають найбільше переходів, тому я приділяю їм найбільше уваги. Посилання закуповуються за одним із сценаріїв, що надаються руками. Здебільшого це сценарії для НЧ запитів з низькою конкуренцією (ПК).

Щоб куплена посилання почала «працювати», вона повинна бути проіндексована відповідними пошуковими системами. Yandex і Google посилання індексують по-різному, Yandex повільніше, Google більш розбірливий. Крім того, дуже багато залежить від донора. Правда за вибір донорів відповідають руки, так що про це міркувати сенсу немає.

Індексація посилань

Після того як посилання куплена, необхідно дочекатися її індексації та впливу на позиції. Перш ніж позиції почнуть рости за рахунок посилального ранжирування, проходить 3 етапи: купівля посилання, індексація посилання пошуковими системами, зростання позицій. Час, необхідний на кожен етап, може обчислюватися від доби до декількох тижнів (Yandex).

Куплені посилання індексуються не всі разом, а поступово. Якщо google індексує посилання досить швидко, при бажанні і наявності необхідних інструментів це можна зробити протягом кількох годин, то yandex набагато більш інертний (повільніше). Крім того, швидкість індексації посилання залежить від самої площадки (сайту) та сторінки, на якій посилання розташована. Тому посилання індексуються поступово, і як наслідок поступово починають свій вплив на позиції. Як прискорити індексацію посилання зі сторінки, можете почитати в моїй статті — методи прикормки пошукових роботів.

Зростання позицій

Зростання позицій за конкретним пошуковим запитам є якраз тією метою, заради якої ми користуємося руками як інструментом оптимізатора. Сьогодні я вам не буду розповідати, що головне не позиції, а конверсія. Про це в наступний раз. Зараз ми говоримо саме про зростання позицій. Щоб у кінцевому підсумку визначити ефективність сценарію як алгоритми купівлі і знімання посилань, необхідно дочекатися індексації все посилань. Якщо потрібний ТОП (ТОП 10, ТОП 5, ТОП 3) буде досягнуто, то ми спокійно залишаємо запит в спокої і їм далі займається тільки система (оплачує посилання і стежить за їх індексацією). Якщо за підсумками індексації всіх посилань і після закінчення якогось часу (тиждень, максимум дві) необхідний ТОП не був досягнутий, необхідно переглянути наступні моменти:

  • бюджету;
  • сценарій;
  • внутрішню оптимізацію цільової сторінки;
  • внутрішню перелінковку всередині сайту;
  • наявність цільової сторінки в індексі необхідної пошукової системи.

Бюджет можна збільшити, причому досить безболісно для своєї кишені. Деколи збільшення бюджету на 10 рублів (+ 3-10 нормальних посилань зверху) дає необхідний зростання позицій і досягнення необхідного топа (мова йде про низькоконкурентних запитах).

Щодо заміни сценарію в даний момент нічого не можу сказати, так як міняти ще не пробував, та й рано про це говорити. Але ви спочатку можете використовувати платний сценарій від професіоналів, які підберуть вам найбільш підходящий під ваш сайт і ваш запит.

Без внутрішньої оптимізації нікуди, перевірити її якість і отримати рекомендації щодо її доопрацювання ви можете прямо у системі rookee.

Ефективно працюємо і просуваємо з rookeeДля прикладу проаналізуємо цільову сторінку під запит «блог». Ось що дали руки. Картинка кликабельна. Приємно, що є аналіз конкурентів з даними по щільності ключових слів, на які є сенс орієнтуватися.

Ефективно працюємо і просуваємо з rookee

Якщо колір тексту зелений, то все гуд. Якщо жовтий, є сенс звернути увагу і виправити недоліки.

Що стосується внутрішньої перелінковки — вона повинна бути. Одне з основних і загальних правил — до кожної сторінки сайту необхідно добиратися в два кліка з домашньої сторінки. Якщо це працює, значить перелінковка є. Додатково можете почитати про внутрішню перелінковку в пості авторитетність релевантних сторінок.

Ну і наостанок, звичайно, цільова сторінка повинна бути в індексі пошукових систем. За замовчуванням руки визначають цільову сторінку з даними yandex. Іноді google вибирає сторінку по іншому або банально з причини, що в його індексі немає сторінки, яку вибрав yandex. Це тема окремого посту. Якщо раптом сторінка вилетіла, то доведеться зробити деякі маніпуляції, про які я писав в пості — виліт цільової сторінки з індексу.

Поки що ніби все, загальний алгоритм я розписав. У подальших постах в рамках марафону я розповім про інші нюанси роботи з системою, як відслідковувати ефективність просування, збільшення відвідуваності, а так само про окремих моментах і складнощі, які можуть виникати при просуванні сайтів і як rookee можуть цьому зарадити.

Спасибі за Дімку поради по роботі з руками, якими він поділився на ProofSEO. Вдалого зростання відвідуваності з пошукових систем.

Терехов.

Відео сьогодні з конференції proofseo, яке так просили в коментарях.

Постової — download protect software, де ж можна купити диплом училища, велосипедні тренажери за низькими цінами.