У світі стрімких технологічних проривів і політичних вихорів двох гігантів Кремнієвої долини, Ілона Маска і Марка Цукерберга, опинилися під лупою громадської думки США. Дослідження Pew Research Center, немов рентген душі нації, продемонструвало, що обидва лідери, незважаючи на свої гучні заяви і дії, викликають скоріше негатив, ніж симпатії у американців. Ця тенденція, що зароджується ще в період другого терміну Трампа, малює цікаву картину суспільного сприйняття.
Суперечливі ікони: Маск і Цукерберг під прицілом
У той час як Цукерберг намагався перекроїти свій імідж, експериментуючи з високою модою і музичними амбіціями – метафорично кажучи, надягаючи «золоті ланцюги» на віртуальний наряд свого бренду, – його популярність не злетіла. Навпаки, 67% респондентів Pew Research Center висловили негативне ставлення до головного натхненника Meta, перевершуючи навіть негатив, спрямований до Ілона Маска (54%). Цей парадокс підкреслює, що» стильний ребрендинг » не завжди є панацеєю від укорінених упереджень.
Тінь Трампа: політичні Зв’язки та розлука
Зв’язок з Трампом як Ключ до розуміння
Обидва технологічних магната опинилися в епіцентрі політичного шторму, тісно переплітаючи свої долі з епохою Трампа. Їх присутність на інавгурації, пожертви в інавгураційний фонд – все це наклало відбиток на їх рейтинг. Маск, фактично грав роль «політичного консультанта» Трампа, активно втручався в державні справи, використовуючи свої зв’язки для критики відомств на кшталт USAID. Його позиція привернула 85% негативу у демократів і демократично налаштованих громадян, в той час як 73% республіканців і прихильників цієї партії поставилися до нього позитивно. Така поляризація яскраво демонструє, як політичні симпатії формують сприйняття публічних фігур.
Цукерберг же, змінивши політику модерації контенту в Meta на користь меншої цензури, викликав гнів переважно лівих верств суспільства (76% демократів проти 60% республіканців). Незважаючи на спроби «осучаснитися», його репутація постраждала від асоціації з політикою Трампа і сприйняття його дій як поступок консервативним силам.
Пульс Нації: Опитування Дослідницького Центру Pew
Дані Pew, зібрані за участю 5086 випадкових американців у січні-лютому 2025 року, є живим імпульсом громадської думки. Вони підкреслюють, що «перетворення» Цукерберга, подібно блискучому фасаду, не зміг замаскувати глибоко вкорінені негативні асоціації, викликані його політичними зв’язками і рішеннями в сфері модерації контенту. Американці, схоже, шукають не просто стильний імідж, а й відповідність цінностям і діям, які вони визнають.
Історія цих технологічних гігантів-це наочний приклад того, як в епоху медіапростору і політичної динаміки образ – будь то «золоті ланцюги» або політичні альянси – стає невід’ємною частиною сприйняття лідера суспільством.