Я думаю всі ви вже полазили по системі автоматизованого просування сайту rookee, подивилися з яких складається інтерфейс вкладок користувача, оцінили зручність цього інтерфейсу, вище написане на ASP.NET наскільки мені це дозволяють судити мої студентські роки, коли ми писали на C++ Builder і Borland Delphi, а велика і жахлива платформа DOT.NET тільки починала проникати в уми рязанських студентів на базі контори VDI, куди я слава богу не пішов працювати, і як виявилося не дарма.
Не будемо про пташок, про VDI як-небудь наступного разу. Минулого разу ми з вами підбирали ключові слова або запити, за якими будемо витягувати наші сайти в топ по НЧ запитам. Сьогодні ми з вами віддамо ці запити в систему і виберемо серед них ті, які будуть нам найбільш цікаві.
Одне велике але, перш ніж просувати сторінки з постами, перевірте наявність внутрішньої оптимізації. Наявність тього h1 і h2, релевантних keywords, description, наявність текстового контенту — всього того, що повинно бути приємно бачити пошуковим системам. Детальніше про внутрішню оптимізацію почитайте в моїй статті — внутрішні чинники ранжирування.
Тепер переходимо в систему. Створюємо проект (вкладка проекти) і називаємо його так, щоб по ньому хотілося кликнути. Це я до того, щоб вхід в систему rookee викликав у вас тільки позитив і бажання працювати.
Проект створили, починаємо в нього додавати запити. Якщо ви вже підібрали ключові слова, то простіше всього їх зберегти в текстовий файл і одним кліком імпортувати в систему.
Після імпорту система автоматично починає визначати тип запиту (конкурентність і частотність), геозалежність або незалежність, а так само цільову сторінку, яка найбільш релевантна під даний запит. Все це виглядає приблизно так.
На малюнку наведено один запит, я їх додав набагато більше. Кожному з вас на баланс поклали 500 рублів. Кожен раз при додаванні нового запиту система за замовчуванням визначає бюджет в 100 рублів. Наприклад, за запитом «Терехов», який було наведено для прикладу, мій блог і так знаходиться в топ 3. Тому встановлювати 100 рублів на місяць на нього немає сенсу.
Більшість низькочастотних запитів, по яких ваш сайт вже є в топ 50, топ 100, цілком реально підняти в топ 10 п’ятьма-десятьма посиланнями. Для цього достатньо 5-10 рублів в місяць. Димок на деякі запити поставив 3 рубля (мінімальний бюджет, допустимий в системі). Якщо говорити про ефективність вкладень, то лочше 70-80 НЧ запитів витягнути в топ 10, 10 НЧ в топ 3. Я думаю ви зрозуміли кпродвижение, чому. При просуванні по НЧ запитам потрібно брати масовістю, а не точковістю. Тим більше у нашому випадку, коли у нас є тільки 500 рублів в місяць.
Після того, як ви завантажили список всіх запитів, видаліть з них ті, бюджет яких за прогнозом системи rookee перевищує 500 рублів на місяць (я для себе встановив таку цифру). Після видалення «дорогих» запитів необхідно видалити запити-пустушки, переходи за якими однозначно не конвертуються і користувач покидає сайт через короткий час. Хоча тут питання неоднозначне, але тільки вам видніше, які запити підходять для вашого блогу, а які ні.
На 500 рублів можна вибрати порядку 80-100 запитів, встановивши суму просування 3-7 рублів. Бажаний топ можна залишити ТОП 10, яким його пропонує система за замовчуванням. Але вам потрібно мати на увазі, що запити мають бути відповідні. Я вибрав приблизно такі. На скріні відразу є звіт з позиціями і приріст за ним.
Крім того, в теорії просувати сайти легко, на практиці все набагато цікавіше. Але саме на практиці всьому цьому вчаться. Тому саме вам пропонується спробувати це самим і дають на це гроші. Щоб ви на практиці подивилися, що і як, а далі зробили б висновок, чи варто цим займатися далі, наскільки це ефективно і цікаво в першу чергу вам.
Ну а після всього, що це потрібно натиснути кнопочку «запустити», яка знаходиться на вкладці «Як просуваємо».
Найголовніше — нічого не бійтеся. Сайти і позиції — це не живі організми. На сайтах завжди щось можна підкоригувати, підкрутити і в підсумку домогтися успіхів. Будуть питання, пишіть у коментарях, ми в них поселяються і будемо відповідати на ваші запитання. Приємного зростання позицій цільових запитів.
Терехов.
Відео сьогодні — третя частина навчального ролику від rookee.