Звіт з конференції ProofSeo

509

Перші враження — це було супер. Другі враження — хочеться другий такий же конференції з такої ж грамотною організацією. Дуже приємно, коли вас зустрічають так, як на фотографії. Але про все по порядку.

Ранок, Рязань, 7 ранку, дорога на Москву. Все чудово, але в 30 км від Москви почалася тиснява. У підсумку я потрапив на конференцію з невеликим запізненням. Це не найстрашніше, що могло трапитися. Сів в зал і почав слухати виступи доповідачів.

Першим був доповідь Віталія Шаповала про просування по трафіку сайтів. Якщо ви працюєте за даною схемою з клієнтом, то одним з варіантів оплати є оплата за кліки. Визначаєте вартість кліка або переходу на ваш сайт, берете гроші і починаєте працювати. Сьогодні, коли позиції обіцяти і прогнозувати все складніше цей варіант є відмінною альтернативою.

Далі доповідалися Михайло Кузьмін і Сергій Панків з rookee і розповідали про результати роботи системи за 4,5 місяця. Скільки було просунуто НЧ, СЧ, ВЧ, як було просунуто. За 4,5 місяці це був досить хороший показник. Точних цифр не назву (просто вже не пам’ятаю), організатори конференції обіцяли викласти презентації на блозі. Часом лунали жартівливі, часом досить жорсткі питання із залу. І відповіді, і питання періодично «підривали» зал на регіт. А коли пролунало запитання із залу: «Що таке НЧ?«… Це була кульмінація.

Далі відбувся круглий стіл, на ця весела компанія брала питання: Євген Пошибалов (sape), Сергій Циплаков (MainLink), Михайло Райцин (!!! WebEffector), Сергій Панків (rookee), Михайло Кузьмін (rookee).

Звіт з конференції ProofSeo

Після круглого столу була кава брейк, який так само був добре організований і наші шлунки були наповнені кавою і булочками. На жаль не сфотографував фірмовий тульський пряник з логотипом Rookee.

Щоб не бути сильно нудним, скажу що доповіді другої частини були не менш цікаві, принаймні для мене. Доповідь Іллі Зябрева з великою кількістю складних формул та посилань на Сегаловіча викликав багато запитань. Хто не розумів суті формул — тупо ржав. Хто розумів, ставив розумні питання. Сподобався доповідь про OpenStat — знайду час і поброжу там , подивлюся, що можна знайти корисного для себяю

Харизматичний і приємний доповідь генерального директора рук Андрія Смурыгова — один із прикладів, як повинен доповідати генеральний директор. Щось було в цій доповіді такого, про що розповідали в секретах виступів Стіва Джобса. Він зумів грамотно налаштувати подуставшую аудиторію перед своєю доповіддю, який був останнім на конференції.

Другий круглий стіл так само сяяв перловатыми питаннями і не менш перловими відповідями — посміятися вдалося. На жаль, учасників другого круглого столу сфотографувати на Nikon не вдалося, але в твіттері ці фотки є.

Тепер про сервіс rookee, який в день конференції зняв з себе клеймо BETA. ROOKEE — основний інструмент оптимізатора, який допомагає просувати сайти, але не просуває їх за вас. Це треба враховувати. Ви не зумієте просунути сайт ГС (я думаю, ви в курсі, що таке ГС), які неоптимизирован і погано індексується пошуковими системами. Для того, щоб допомогти вам, була придумана і реалізована система сценаріїв. Саме ви користувач системи, вибираєте, за яким сценарієм ви будете просувати цільову сторінку і під який запит.

Спочатку в системі було 9 дефолтних сценаріїв, які підбиралися в залежності від частотності та конкурентності запиту. Зараз в системі близько 30 сценаріїв, який ви можете вибирати для просування своїх сторінок під запити.

Зараз в системі стали з’являтися закриті сценарії від фахівців. Абонент (користувач) може скористатися закритим сценарієм за певний відсоток від вартості посилання. Автор сценарію може надати йому свій закритий сценарій під конкретний сайт і конкретний запит, якщо сайт, цільова сторінка і запит на погляд автора сценарію (автор спеціаліст) відповідають самим сценарієм.

Таким чином заробляє автор сценарію, передплатник користується актуальним сценарієм для просування, а rookee забезпечують цю комунікацію і працюють за обраним сценарієм. В кінцевому підсумку відповідь на питання «Як просувати сайт» дає сам користувач — це вибір певного сценарію. А система rookee за цим сценарієм працює і закуповує посилання. Все просто.

Вищевикладене і намагалися донести на конференції до слухачів, яких було чимало (на фото приблизно п’ята частина всіх слухачів). Праворуч внизу «засвітився» Михайло Райцин.

Звіт з конференції ProofSeo

Димок з дівчатками з seonews.ru.

Звіт з конференції ProofSeo

А ось цій людині окреме спасибі, що допоміг мені дотягти до машини коньяк і сигару від колумбійця Фелікса. Один я б точно не дотяг би, викурив б і випив по дорозі.

Звіт з конференції ProofSeo

Ну і наостанок — два конкурента (Смурыгов і Райцин, rookee і webeffector) мило спілкувалися один з одним, напевно у кожного за спиною щось було, ну так, на всяк.

Звіт з конференції ProofSeo

Мене дуже порадував мій samsung n130 — сів у залі, включив вбудовану yota, заплатив 50 рублів через вебмані і спокійно користувався інтернетом. Краса. Чекаю, коли yota повноцінно запрацює в Рязані.

Чекаю наступної конференції від РУК, на яку обов’язково постараюся приїхати.

Терехов.

Відео сьогодні — запуск супутника. Символічно так само, як зняття бети з рук.

Постові — eeee egg donor, вигідна робота на біржі, недорогий і якісний ремонт ipod не плутати з iPad.