Як вибрати SMM агентства

5-24-2019

Как выбрать SMM агентства
Переваги треба віддавати тим, хто займається виключно просуванням в соціальних мережах а не намагаються охопити всі. У хорошого агентства має бути своє портфоліо. Зазвичай з ним ви можете ознайомитися на сайті агентства. Якщо ви вже визначилися з цілями і завданнями просування в соціальних мережах, то тепер вам потрібно зрозуміти, як досягати і як вимірювати ці цілі. В хорошому агентстві, вивчивши вашу стратегію, вам обов’язково порекомендують, на які метрики варто спиратися в роботі, а головне пояснять чому. Якщо вам назвуть KPI і не пояснять навіщо це треба, значить агентство просто хоче вибрати для себе більш легкі показники, не звертаючи уваги на потреби клієнта. Ваш майбутній партнер повинен мати досвід роботи у просуванні в соціальних мережах. Тому поцікавтеся, що за команда буде працювати над вашим проектом, подивіться блозі компанії, почитайте про що вони пишуть, розбираються вони в тому, що вам потрібно. У хорошого агентства завжди є відгуки клієнтів про роботу з ним. Маються на увазі не скріншоти з соціальних мереж і не тількі про те, як добре їх навчили SMM в цьому агентстві. Якщо ви замовляєте просування, то і відгуки повинні бути саме про це і з справжніми іменами тих, хто цей відгук залишив і їх контактами (телефони, e — mail). Щоб ви могли зв’язатися з цією людиною і розпитати його докладно. Не варто вибирати собі партнерів за ціною. Критерій ціна повинен включатися в останню чергу, коли всі інші параметри дорівнюють або умовно рівні.
Також хочемо вам порекомендувати SMM агентства
Не варто вибирати агенцію за критерієм роботи з вашими нішами або конкурентами. Це може здатися дуже привабливим, у агентства є напрацювання в вашому бізнесі і воно буде швидше показувати результат. Велика ймовірність того, що напрацювання зроблені за ваші гроші будуть використані для просування ваших конкурентів.
За замовчуванням, видно лише частину тексту цього тегу.
Для того, щоб зробити трикутник на чистому CSS досить використовувати всього один блок і пару рядків стилів.
Одна з найсильніших сторін WordPress — це система хуків (фільтрів і екшенів), яка дозволяє додавати свої колбеки на різні події, що відбулися в ядрі системи.