Як розкрутити сайт самостійно

10-18-2021

Мало просто створити сайт з якісним контентом — потрібно ще й розкрутити його в пошукових системах. Навіть якщо на ваших сторінках є корисна і цікава інформація, чи багато буде користі, якщо її ніхто не прочитає? Просування сайту допомагає всім, хто вибрав інтернет як засіб отримання доходу: власникам інтернет-магазинів і інформаційних порталів, блогерам і багатьом іншим. Хочемо порекомендувати почитати що таке внутренняя оптимизация на сайті.

Щоб розкрутити сайт , необхідно виконати цілий комплекс робіт , приділяючи увагу кожному аспекту цієї процедури. Колись досить було закуповувати посилання або користуватися іншими відносно простими методами, але сучасні пошукові машини сильно «порозумнішали». Розкрутити сайт самостійно досить важко, адже доведеться приділити увагу безлічі нюансів. Але нехай вас це не лякає — завдання залишається цілком розв’язуваної!

Питання просування сайту завжди залишатиметься актуальним. Принципи дії пошукових систем постійно змінюються, але є базові вимоги, що залишаються незмінними з початку роботи всіх популярних пошукових систем. Самостійне просування сайту — це відмінний спосіб заощадити на послугах фахівців, знайти корисні навички, привернути увагу до проекту і отримати з нього прибуток.

Способи розкрутки сайту

просування

Підбір семантичного ядра

Семантичне ядро (СЯ) — це набір слів, словоформ і словосполучень, найбільш точно характеризують сферу спеціалізації сайту. Правильно підібране семантичне ядро є одним з ключових чинників самостійної розкрутки сайту .

Існують два способи вирішення завдання — автоматичний і ручний.

Автоматичний варіант має на увазі використання спеціальних програм і довідкових агрегаторів. Ви реєструєтеся в сервісі, вводите в відповідне поле url сайту, натискаєте кнопку і отримуєте результат. Система проаналізує ресурс і виведе на екран потрібний список. Переваги автоматичного підбору — швидкість і простота.

Ручний спосіб довше і важче, зате з його допомогою можна зробити все максимально точно. Перш за все потрібно вивчити наявну інформацію. Припустимо, треба розкрутити сайт компанії, що займається продажем деталей до автомобілів. З’ясовуємо, які запчастини вона продає? Для яких марок? Для машин якого року випуску? Клієнти — приватні особи або підприємства? Мають значення будь-які відомості. Наприклад, якщо фірма діє на ринку B2C, потрібно зосередитися на запитах, що містять слово «опт». Важливо додати в ядро запити, пов’язані з регіоном, в якому здійснюється просування — наприклад, «купити деталі до ВАЗ в Москві». Після складання приблизного списку скористайтеся сервісом «Яндекс WordStat» для точного підбору слів.

Внутрішня оптимізація

Ще один вкрай важливий момент при просуванні сайту . Висока якість матеріалів на сторінках, правильна технічна оптимізація — це приблизно половина успіху.

Необхідно, щоб ваш сайт відповідав ряду характеристик.

1. Контент повинен бути унікальним.

Виконуючи самостійне seo-просування сайту , підготуйте контент, який має унікальність в 95-100%. Від цих показників можна відступати лише у випадках, коли подібний результат неможливий — наприклад, при перерахуванні технічних характеристик, цитат, формул і їм подібних відомостей. Якщо основна інформація, представлена на сторінках, неунікальні, можна навіть не пробувати просунути сайт самостійно — ви зіткнетеся з дуже великими труднощами.

Для перевірки показника можна використовувати різні сайти і програми: text.ru, eTxT «Антиплагіат», Advego Plagiatus. Краще скористатися відразу декількома варіантами — так ви гарантовано уникнете ризику пропустити неунікальні фрагменти. Видаліть або виправте їх, потім виконайте перевірку знову. Вдалося досягти результату в 95 100%? Значить, можна переходити до наступного етапу внутрішньої оптимізації.

2. Потрібно оптимізувати сторінки під пошукові запити.

Думаючи про те, як просунути сайт, слід перш за все орієнтуватися на залучення цільової аудиторії. Більшість відвідувачів буде приходити через пошукові системи, а значить, пошукової оптимізації треба приділити особливу увагу. Якщо цього не зробити, поведінкові показники сильно погіршаться, що призведе до неможливості нормального просування сайту. Є кілька нюансів, яким слід приділити увагу.

  • Сторінки повинні мати правильний title, т. Е. Заголовок. Він має значення як для користувачів, так і для пошукових роботів. В title слід вказувати пряме входження ключової фрази.
  • На сторінках потрібно розміщувати заголовки 1-6-го рівня — h1-h6, які також повинні містити ключові слова. Пам’ятайте: не можна розміщувати більше одного h1 на кожній сторінці!
  • Просування сайту неможливо без ключових слів безпосередньо в контенті. Також в тексті треба розміщувати теги виділення, фотографії, графіку і інші підвищують інформативність елементи.

3. Сайт повинен бути зручним для відвідувача.

Щоб розкрутити сайт самостійно , приділіть увагу його структурі і навігації. Якщо для отримання інформації зі сторінки користувачеві доводиться думати, докладати зусилля — це погана сторінка. Відвідувач швидко покине її. Пошукові машини також аналізують зручність ресурсу.

Як правильно організувати інформацію? Перш за все її потрібно впорядкувати. Кращий варіант — деревоподібна структура , що включає розділи та підрозділи, категорії і каталоги. Користувач повинен мати можливість швидко перейти з однієї сторінки на іншу. Якщо ви думаєте, какраскрутіть сайт інтернет-магазину або іншої організації, що займається продажами, забезпечте доступність контактної інформації, відомостей про ціни і їм подібне. Існує «правило трьох кліків»: відвідувач повинен мати можливість знайти потрібні йому дані, зробивши не більше трьох кліків мишею. Краще — менше.

Правильне рішення питань зі структурою сайту допоможе поліпшити не тільки пошукові, а й поведінкові показники . Це означає, що користувач набагато охочіше скористається вашими товарами або послугами.

4. Не забувайте про перелинковке.

Просування сайту самостійно вимагає підготовки численних посилань. Одним з головних чинників внутрішньої оптимізації є перелінковка , т. Е. На сторінках сайту потрібно розміщувати посилання на інші сторінки цього ж ресурсу. Завдяки цьому здійснюється просування за рахунок внутрішнього потенціалу сайту. Перелінковка вирішує відразу кілька завдань. Вона не тільки правильно розподілить «вага» сторінок, але і допоможе просувати саме потрібні вам частини ресурсу, направить користувача в правильне місце, де він може зробити замовлення або отримати важливі відомості. Робота виконується вручну і може вимагати серйозних витрат часу, але воно того варте: розмістивши посилання в потрібних місцях, ви позбудетеся від значних фінансових витрат в майбутньому.

5. Зробіть сайт красивим і швидким.

Однією з головних проблем безлічі ресурсів інтернету є низька швидкість завантаження. Якщо сторінка вантажиться більше пари секунд, з нею явно щось не так. Для пошукових роботів повільний сайт — негативний сигнал, та й користувач навряд чи погодиться чекати — скоріше він просто закриє вкладку і піде до конкурентів. Якщо вас цікавить правильне просування сайту, приділіть увагу технічним нюансам. Які причини занадто повільного завантаження? Тут і неправильна верстка, і велика кількість «важких» зображень, і проблеми з сервером.

Просування веб-сайту самостійно вимагає робіт над дизайном . Приємний зовнішній вигляд, вибір правильних шрифтів допоможуть користувачам краще сприймати представлені відомості. Хочете поекспериментувати із зовнішнім виглядом ресурсу? Будьте обережні: користувачі не люблять занадто незвичайні нововведення. Знову ж правильним варіантом буде ознайомитися зі сторінками найуспішніших конкурентів і зробити щось схоже.

Самостійна розкрутка сайту оптимізованими статтями

Цей метод теж відноситься до внутрішньої оптимізації. Він простий: вам потрібен унікальний, ретельно підготовлений і оптимізований матеріал, в якому розташовані правильно вибрані ключові слова.

Просування сайту в пошукових системах за допомогою оптимізованих статей відносять до найефективніших, але досить складним методам. Якщо мова йде про інтернет- магазині або аналогічному ресурсі, присвяченому продажу, швидше за все, на ньому доведеться завести окремий розділ для статей. Розміщуйте там корисні користувачам матеріали , які потім будуть приносити трафік. Щоб розкрутити сайт цим способом, потрібно потурбуватися якістю контенту: в більшості випадків доводиться звертатися до фахівців, які можуть написати відповідну статтю на необхідну тематику.

Перевагою просування сайту цим методом є поліпшення поведінкових показників. Якщо відвідувачеві цікаво читати матеріал, він з високою ймовірністю зацікавиться наданими товарами або послугами. Чим більше людей приходить в блог або рубрику статей, тим кращі результати будуть показувати Google Analytics і «Яндекс.Метрика».

Як просунути сайт за допомогою оптимізованих статей? У матеріалі має бути достатня кількість ключових слів. Важливо не перестаратися. Якщо їх буде дуже багато, постраждає читабельність, та й пошукові системи можуть негативно відреагувати на переспамленний текст. Існує кілька правил , при дотриманні яких сайт буде просуватися з максимальною ефективністю.

  • Ключові слова повинні складати приблизно 3% від загального обсягу тексту на сторінці. Деякі з них можна розмістити в тегах, заголовках і аналогічних елементах. Якщо ключових слів занадто багато, пошукові системи включають спам-фільтри, і ефективність оптимізації падає.
  • Не обов’язково використовувати тільки прямі входження слів. Для читабельності рекомендується застосовувати словоформи і розбавлені варіанти — вони діють так само добре.
  • Не потрібно використовувати довгі і складні ключові фрази в заголовках. По-перше, це погіршує сприйняття і привабливість тексту для користувача. По-друге, особливого ефекту не буде — ключі в h1 і h2 мають хоч і важливе, але не вирішальне значення.

Вартість створення якісного контенту може бути досить високою, але воно того варте.

зовнішня оптимізація

Коли і як просувати свій сайт зовнішніми способами ? Робити це потрібно тільки після того, як будуть завершені роботи по внутрішній оптимізації. Немає ніякого сенсу приступати до нижчеперелічених методів, що не подбавши про якість ресурсу.

Просування сайту посиланнями

Отримати посилання на ресурс , який потрібно розкрутити, можна кількома способами. Існують безкоштовні і платні варіанти. Як правило, для безкоштовних доводиться витрачати більше часу і сил, однак вони можуть бути так само ефективні, якщо посилання буде стояти з дійсно трастового джерела. У більшості випадків, розробляючи план, як самому просунути сайт, краще вдатися до платних способам. Не лякайтеся — вони не дуже дорогі.

Посилання бувають тимчасовими і вічними . Незалежно від того, який варіант ви вибрали, потрібно враховувати кілька важливих моментів:

  • посилання повинні бути розміщені на сайтах, що мають схожу тематику з просуваються ресурсом;
  • сторінка з посиланням не повинна бути простим набором слів — важливі інформативність і корисність;
  • посилання повинні бути однорідними — не варто з одного матеріалу посилатися на кілька різних ресурсів;
  • їх потрібно розташовувати в добре видимої користувачам частині сторінки, т. е. не в футере і не в інших малопомітних елементах;
  • оптимальний варіант — наявність одного прямого входження ключової фрази і одного видозміненого (наприклад, «купити деталі ВАЗ» і «купівля деталей ВАЗ»). Однак існує думка, що можна ставити два посилання на різні сторінки вашого сайту;
  • анкор-лист повинен бути різноманітний, і не всі посилання повинні стояти з просуваються фраз: дуже важливі посилання, що представляють собою url сторінки, тому що це найбільш природний вид посилання, якій дійсно могли поділитися один з одним користувачі;
  • тематика тексту навколо посилання повинна відповідати тексту посилання;
  • сторінки повинні бути проіндексовані усіма популярними пошуковими системами;
  • у них повинні бути відвідувачі;
  • показники Alexa Rank — чим нижче, тим краще; показники тематичного індексу цитування — тільки високі;
  • на сайт-донор теж повинні вести посилання (проте важливо пам’ятати про співвідношення вхідних і вихідних посилань з ресурсу, на якому ви збираєтеся поставити посилання на свій сайт: якщо вихідних посилань з такого ресурсу більше, ніж входять — користі від такого посилання вашого сайту буде трохи ).

Думаючи над тим, як просунути сайт, деякі оптимізатори не приділяють достатньої уваги правильному підбору анкоров , що знижує їх ефективність. Пам’ятайте: тексти посилань повинні бути різними, ретельно підібраними і привабливими для відвідувача! На них повинно хотітися клікнути — це призведе до зростання трафіку.

Нарешті, головне правило, слідуючи якому ви зрозумієте, какраскрутіть сайт і досягнете високої ефективності. Потрібно купувати посилання регулярно і поступово, причому їх кількість слід збільшувати при кожній закупівлі. Купувати велика кількість відразу для новоствореного проекту можна — це може призвести до санкцій з боку пошукових систем. Для покупки можна звернутися на спеціальні біржі, на кшталт miralinks.ru, seopult.ru і rotapost.ru.

Крім того, важливо робити свій ресурс красивим, зрозумілим і зручним для користувачів, тоді люди будуть ділитися посиланнями на ваш сайт, а посилальна маса буде рости природним чином.

Як розкрутити сайт за допомогою контекстної реклами

Щоб почати просування сайту за допомогою контекстної реклами, потрібно зрозуміти, що вона собою являє і які вигоди обіцяє. Пам’ятайте текстові оголошення , які супроводжують видачу запитів в пошукових системах? Це і є контекстна реклама. У «Яндексі» і «Гуглі» вона виводиться над основними результатами видачі і не залежить від звичайних способів оптимізації. Принцип роботи простий: користувач вводить запит, а у відповідь система демонструє йому заздалегідь оплачені оголошення. З високою ймовірністю потенційний клієнт перейде саме на сайт в цьому оголошенні. Практично будь-який запит в популярних пошукових системах супроводжується рекламою.

Чи є у неї переваги перед стандартними методами ? Так, в деяких випадках краще подумати, як самостійно розкрутити сайт, скориставшись контекстними посиланнями. В ідеалі слід поєднувати і звичайне пошукове просування, і цей спосіб, але іноді це не дуже раціонально. Коли краще вдатися до сервісів контекстної реклами ?

1. Якщо клієнт потрібен швидко (прямо зараз). Вирішуючи, як просувати свій сайт, визначте, чи готові ви чекати кілька місяців, поки звичайні варіанти почнуть діяти. Якщо немає — сміливо звертайтеся до контекстної реклами.

2. Якщо не хочеться витрачати надто багато грошей. Якщо правильно налаштувати кампанію, цільовий трафік буде обходитися в мінімальні суми. Правда, це вимагає певних навичок.

3. Якщо потрібні саме цільові клієнти . Можна самому просунути будь-який сайт в пошукових системах, але користі від цього буде небагато, якщо відвідувачі нічого не куплять. Контекстна реклама — вірний спосіб привести на ресурс тільки зацікавлених у товарі і послузі осіб.

Висновок такий: контекстна реклама є найкращим варіантом для випадків, коли цільові клієнти потрібні швидко і з мінімальними витратами , проте в довгостроковій перспективі.

Здавалося б, якщо цей спосіб такий хороший, то навіщо взагалі думати, як просунути сайт самостійно? Але і у нього є недоліки .

1. Ефект щодо короткостроковий . Як тільки закінчаться гроші, внесені на рахунок сервісу, потік відвідувачів припиниться. Пошукове просування забезпечує більш стабільний результат.

2. При неакуратному підході вартість сильно зростає . Доведеться оплачувати кожне слово, причому чим популярніше запит, тим вище ціна. Може мати місце нечесна конкуренція — коли конкуренти просто клацають на вашу рекламу, зменшуючи бюджет.

3. З роками ефективність поступово знижується . Сучасні користувачі відчувають до контекстним оголошенням менше довіри. До того ж блокувальники реклами для браузера (на кшталт AdBlock) можуть і зовсім приховувати рекламу від очей людини.

Виконуючи просування сайту, рекомендується комбінувати контекстні методи зі звичайними.

Як розкрутити сайт контекстною рекламою

Особливості приблизно однакові для Google і «Яндекс». Нижче представлений порядок дій в сервісі «Яндекс.Директ» .

  • Спочатку потрібно скласти список ключових слів. Він може бути дуже великим — аж до декількох тисяч запитів. «Купити деталі ВАЗ», «замовити запчастини ВАЗ в Москві», «де знайти деталі ВАЗ Патріот» і так далі. Звучить просто, але на ділі виникає кілька проблем. По-перше, треба шукати саме ті слова і фрази, які користувачі запитують в пошукових системах. По-друге, просування по високочастотних запитах коштує дорого, так що краще самому оптимізувати і просувати сайт по фразам, які мають невисоку ціну кліка.
  • Увійдіть в «Яндекс.Директ» і створіть рекламну кампанію. Скопіюйте підібрані ключові слова в спеціальні поля, складіть для кожного з них заголовок і текст, який будуть бачити користувачі.
  • Налаштуйте кампанію: наприклад, вкажіть, в якій частині країни посилання будуть показуватися, в який час і т. Д. Вибір цих параметрів залежить від безлічі  факторів: наприклад, від вашої цільової аудиторії.
  • Все готово, але для досягнення реальної ефективності зупинятися не можна. Кампанію потрібно постійно аналізувати, перевіряючи рівень її впливу на ЦА. При необхідності вносите зміни.

Як самому просунути сайт контекстною рекламою: вибір запитів

Перед початком кампанії потрібно підготувати семантичне ядро , причому в ряді випадків воно не збігається з тим, що було створено для пошукового просування. Має бути виділити два види сторінок ресурсу: цільові і посадочні. Посадочні використовуються для перенаправлення відвідувача, який побачив рекламне оголошення. Якщо воно складено грамотно, потенційний клієнт переходить на цільову сторінку і стає клієнтом реальним.

Кількість цільових сторінок може бути різним — аж до декількох тисяч. Вони упорядковано відповідно до пріоритету попадання. Такі сторінки використовуються для аналізу ефективності рекламної кампанії.

Щоб процес привів до потрібних вам результатів, зі ставте список головних положень . У нього входять:

  • сфера діяльності компанії;
  • які товари або послуги представлені в асортименті;
  • яка цільова аудиторія;
  • який товар або послугу доведеться просувати;
  • з якою метою планується досягти (збільшити продажі або відвідуваність, підвищити впізнаваність бренду, кількість реєстрацій, завантажень і так далі).

Крім сервісів «Яндекса» і «Гугла» можна вдатися до системи «Бігун». Ефективність таких оголошень буде нижче (використовується Rambler), але вартість теж набагато менше.

Просування сайту статтями

Як розкрутити свій сайт статтями на сторонніх ресурсах ? Для цього потрібно підготувати (або замовити у фахівця) цікаві і корисні для користувача матеріали, що містять ключові слова із заздалегідь складеного списку. Деякі з ключових будуть використовуватися в якості посилання на ваш сайт. Цей варіант більш результативним у порівнянні зі звичайним просуванням посиланнями. Однак він вимагає більш значних витрат часу і сил.

Порядок дій такий.

  • Підбираються ключові слова, за якими буде просуватися ресурс.
  • Пишеться стаття (обов’язково унікальна!) На певну тему. Її тематика буде залежати від змісту посилання. Якщо просувається запит «де купити запчастини для ВАЗ в Спб», можна розповісти про особливості ремонту цього авто, про СТО Санкт-Петербурга, про якісь конкретні деталі … Не слід вставляти посилання в випадкові матеріали, що не мають відношення до тематики вашого ресурсу — ефект буде слабким.
  • Потім шукається майданчик, на якій будуть розміщуватися тексти. Це може бути чийсь блог, інший сайт, біржа статей.

Після того як матеріал буде розміщений, його можна «прокачати» . «Прокачування» — це створення посилань, які будуть вести на сторінку, на якій розміщується ваша посилання. В результаті досягається «потрійний ефект», що істотно підвищує ефективність.

Увага — важливо! Представники найбільших пошукових систем стверджують, що роботи здатні відрізняти штучно створену кількість посилань від «природною». Це не означає, що штучна не працює, — просто «натуральна» діє краще. Саме тому при просуванні оптимізованого сайту важливо подбати про його якість. Чим більше корисним для користувача буде ваш ресурс, тим частіше відвідувачі стануть розповідати про нього в інтернеті. Згодом це призведе до накопичення природної посилальної маси, що допоможе досягти результату.

Які вимоги до статей , в яких повинні бути розміщені посилання? Все точно так же, як і при написанні оптимізованих текстів для сайту. Використовується кілька ключових слів (не надто багато) в прямих і розбавлених входженнях, а також в словоформах. Слід створювати виключно корисні і інформативні матеріали (можливо, для цього потрібно звернутися до фахівця-копірайтер). Головною вимогою є унікальність — від 90% і вище. Неунікальна стаття не тільки неефективна — вона шкідлива для вашого ресурсу.

Посилання має виглядати привабливою для користувача . Розміщувати її слід ближче до початку або середині статті — розташування в «підвалі» не призведе до потрібного результату. Вартість цього виду просування вашого сайту залежить від ряду параметрів. При грамотному підході можна домогтися результату за мінімальну суму, але для цього доведеться написати дійсно хорошу статтю. Вкладена сума з лишком окупиться в майбутньому.

Як швидко розкрутити сайт в соціальних мережах

Просування в соціальних мережах ( Social Media Optimization ) — це порівняно новий метод розкрутки, ефективність якого з кожним роком підвищується. Як неважко зрозуміти, вам потрібно буде залучати на сайт трафік з «ВКонтакте», «Однокласників», Facebook і аналогічних сервісів. Копітка робота в цьому напрямку забезпечить вам масу переваг:

  • поліпшуються позиції просувається ресурсу в пошукових системах;
  • вдається залучити велику кількість цільових відвідувачів, зацікавлених у ваших товарах і послугах;
  • росте впізнаваність бренду, що в довгостроковій перспективі позитивно позначається на продажах.

Чому Social Media Optimization — це зручно і вигідно?

По-перше , аудиторія популярних соціальних мереж обчислюється мільйонами користувачів, серед яких обов’язково знайдуться тисячі ваших потенційних клієнтів.

По-друге , завдяки особливостям структури соцмереж, можна використовувати «вірусні» методи поширення контенту. Спочатку інформацію отримує один користувач, він повідомляє про неї своїм друзям. Результат — неймовірно широке охоплення в короткі терміни.

По-третє , вам не потрібно придумувати способи зворотного зв’язку — все вже є в самій мережі. У неї можна без проблем інтегрувати свій сайт: наприклад, в CMS WordPress є величезна кількість інструментів, якими можна скористатися для об’єднання основного ресурсу з його «представництвом» в соцмережі.

Де треба використовувати Social Media Optimization?

У країнах СНД найкращі результати демонструють «ВКонтакте», «Однокласники», Twitter, YouTube і Facebook. У кожної мережі є свої особливості, переваги і недоліки. Для роботи з усіма варіантами можна скласти список того, що обов’язково треба зробити:

  • розмістити на своєму сайті кнопки, натиснувши які користувач зможе перейти в вашу групу в соцмережі;
  • грамотно розробити співтовариство, підтримувати його популярність і активність;
  • здобувати «лайки» і «репости» — існує безліч способів зробити це;
  • займатися контекстною рекламою в соціальних мережах.

В YouTube додатково потрібно займатися просуванням відео.