Кращі матеріали terehoff.com за 2010 рік

22

Новорічні подарунки блогерам — як порахувати ядро сайту.

Щоб довго не просторікувати і оперативно отримати об’єктивну оцінку йдемо прямим ходом в google analytics, який навіть не за ідеї, а за ідеологією не повинен нас навіть намагатися обдурити. Популярність статей та матеріалів будемо будемо визначати тривіально — за кількістю переглядів.
Пости в цілому можна розділити на дві категорії за популярністю. Перша частина — це які отримали багато переглядів за рахунок переходів з пошукових систем за рахунок того, що банально просувалися. Друга частина, написана переважно в другій половині цього року, які отримували трафік за рахунок анонсів в твіттері, посилань з інших блогів, анонсах на форумах а так само посилань з інших сайтів (наприклад, звіти про конференції отримували згадки з офіційних сайтів конференцій).

Найбільше за рік дісталося головній сторінці — 78к унікальних переглядів сторінок. Чесно кажучи важко якось уявити масштаб, в Рязані наприклад 600к жителів. Але порядок радує, подивимося що буде в наступному році. Далі підемо по спадній.

Безкоштовні методи просування блогів — за рік цей пост «унікально переглянули» 10к різні користувачі мережі інтернет. Що ж, дуже приємно бачити такі цифри. На наступний рік є плани запустити і провести семінар з безкоштовної розкрутки блогів загальної тематики спільно з академією інтернет реклами. На святах займемося писаниною.

Блог на wordpress — посібник по створенню блогу — 7к унікальних переглядів. Пост був написаний мною ще на «зорі» блогінгу, коли захотілося поділитися з новачками базовими навичками встановлення та налаштування wordpress на хостинг. Крім того, цей пост просувався в пошукових системах і тому стабільно отримує пошуковий трафік.

Внутрішня оптимізація блогів на wordpress — гостьовий пост від Олени Камськой завдяки своїй інформативності, ємності та актуальності інформації допоміг мені отримати чимало додаткового трафіку, в тому числі і пошукового по закінченні певного часу. Взагалі, вважаю знайомство з Камськой одним із значущих подій 2010 року, завдяки якому ми дуже цікаво і головне взаємовигідно співпрацюємо.

Як розкрутити сайт — класичний пошуковий запит, по якому є трафік в топ 10 google за нього «вилізти» набагато простіше, ніж в yandex, тим не менш запит цікавий. В google я був в топ 5, зараз десь в топ 10 болтаюсь поруч з блогом Михайла Шакіна та іншими сайтами.

Камера для skype — пост здебільшого вийшов гумористичний, так як камера була куплена зовсім не для скайпу, а для відеозйомки молодого покоління Тереховых. Тим не менш пост досі збирає природний пошуковий трафік без додаткових рухів тіла з мого боку.

Як я заробив в інтернет перші 100 доларів — старовинний пост, де я відповів на питання, яке мені часто задають — з чого ви почали свій заробіток в інтернет. Почав з копірайтингу. Ну а цей пост «ловить» природний пошуковий трафік. Чому б і ні?

Робота в google — а куди без google? Пост був написаний під враженнями від перегляду фотографій з офісів google, фото контент, тексти та опису дозволили отримувати пошуковий трафік, тим більше сторінка просувалася. Багато трафіку пішло, коли в Москві відкрився новий офіс google і всі хотіли про нього дізнатися. Тут як Тут мій пост згодився.

Внутрішня оптимізація блогу за допомогою Platunim Seo Pack — пост з розряду «вічних» і «мінлива», які завжди будуть залучати пошуковий трафік.

Реклама на моєму блозі — як не дивно, за рік цю сторінку унікально переглянули майже 3к раз, це означає, що приблизно 250 переглядів в місяць, це означає приблизно 8 переглядів в день. Це не може не радувати. Є над чим працювати далі.

Оптимізація теми wordpress — окремий пост про структуру заголовках в темі wordpress, оптимальну під пошукові системи.

Як створити карту сайту — пост з категорії мануалів і що називається для залучення тематичних відвідувачів з пошуку. Сторінка просувалася, крім того, контент я постарався зробити максимально доступним і корисним. Так що велком.

Інтерв’ю з Оленою Камськой, автором блогу optimizatorsha.ru — пам’ятаю, як в черговий раз потрапив на її блог і дозрів для інтерв’ю. Швидко склав і відправив питання і так само оперативно отримав відповіді. Відмінне інтерв’ю вийшло.

Мене підставляють в коментарях на блозі — не стільки інформативний, скільки інформаційний. Скандали та інтриги завжди привертають увагу і збирають трафік. Так було і цього разу.

Тепер перейдемо до постів з точки зору актуальності інформації та її корисності для аудиторії блогу. Тобто будемо відштовхуватися не від кількості переглядів, а від якості викладеної інформації на мій погляд.

Як вибрати блоги для покупки постових — пост, заснований на моєму досвіді. Я чесно кажучи не знаю, скільки постових купив за 2010 рік, але думаю що не менше 1000. Продав я думаю не менше 200. Теж так нормально.

У 2010 році з’явилися партнерські програми з продажу шмоток. Якраз під цю справу був написаний пост джерела шмоточного трафіку. Анонси на сильно тематичних форумах подарували мені чимало тематичного трафіку.

Коли на семінарі Василь Ткачов розповідав про посилання і збережену копію документа. За мотивами був написаний пост — коли починають працювати посилання. Знову ж таки, було багато заперечень і спростувань, але загальний сенс такий — коли посилання потрапляє в кеш сторінки, пошуковик про неї вже знає, значить вона вже починає (але не почала працювати.

Швидкість доступу до сайту, оптимізація і просування — відмінний пост від власників сервісу ping-admin.ru. Наскільки я пам’ятаю, пост зібрав дуже багато обговорень. Ще один цікавий висновок — цікаві гостьові пости потрібно публікувати у себе, це ще один метод безкоштовного просування блогу.

Як підібрати пошукові запити — майстер клас підбору запитів на основі сервісу semrush.com. Незважаючи на те, що сервіс працює зі статистикою google, підібрані запити можна використовувати і під yandex на початковому етапі роботи з сервісом.

Про витрата бюджету на просування сайту — давно у мене зріла ідея цього поста і нарешті все було викладено. Актуальність моїх думок підтримали багато оптимізаторів, за що велике спасибі. Як показує практика — практика рулить, це наше все.

Як ми починали заробляти в інтернет — блін, от прям як зараз згадую, як це було ново, цікаво і в підсумку яка була практика. Через кілька років буде дуже цікаво перечитати, я просто впевнений.

Після зміни хостера на rusonyx.ru я вирішив прискорити свій блог на wordpress і поставив плагін кешування Макса, про що написав відповідний пост, на який продовжують з’являтися природні посилання з блогів. Ну а мій блог дійсно тепер літає.

Я поважаю таких клієнтів і нікому їх не віддам — це було щось принципово нове у моїй практиці просування сайтів. На прохання клієнта частина посту була вирізана, щоб інформація не потрапила до конкурентів. Тим не менше те, що зараз лежить у паблике, все одно рекомендую до прочитання. До речі, нещодавно з’явився ще один подібний клієнт і так само з Москви. Працювати почнемо вже в новому році.

Чесно кажучи, сюди можна було б «впихнути» в три рази більше постів, які я в тій або міру вважаю якщо не кращими, то хорошими. Але суть збірки в тому, щоб зібрати кращі з тієї чи іншої точки зору. Я постарався зібрати кращі в цілому, правда вже зараз помітив, що є в цій добірці пости, опубліковані в 2009 році. Але правити не буду — не бачу сенсу. До кінця року буде викладений подкаст з Оленою Камськой про яндекс каталог, пост з підсумками 2010 року та плани на 2011. Благо час ще є.

Терехов.

Відео сьогодні надали rookee.

Від Макса — все що ви хотіли знати про Фармі в одному місці!