Чому я купую верхні постові?

17

Допомагає при просуванні сайтів — реєстрація в каталогах.

В понеділок Віктор, автор блогу SeoProfy.net замовив і оплатив черговий верхній постовий. Я подумав, що у нього вже є досить практичної статистики про ефективність верхніх постових для просування сайтів, і я попросив його написати цей гостьовий пост. І ось вже в четвер ми публікуємо його.

Цей пост про вплив різних типів постових і чому верхні постові в блогах дають більше віддачу. Плюсів тут не один і в цьому пості ми детально розглянемо.

Для чого я розміщую саме верхні постові на блогах топ блогерів?

  • Посилання знаходиться на головній сторінці більше тижня, а це передає нормальне посилальне для сайту, який просувається.
  • Далі посилання залишається в розділі рубрики, де найчастіше теж є PR на пункт нижче, ніж на головній, що так само дає можливість отримати хороший seo ефект на просувний сайт;
  • Якщо це тематичний постової з дуже привабливою назвою, то так само можна отримати трафік на просувний сайт.
  • Можу навести приклад: я практично щомісяця проводжу seo семінар в Києві, і я практикую всі можливі способи їх розрекламувати, так от в даному випадку такий постової дає ефект в плані посилального (вже давно досягнутий топ по таким запитам) і приваблює зацікавлену аудиторію на просувний сайт.

    У кого варто купувати верхні постові?
    Відповідь проста і очевидна, у блогерів, які займаються своїми блогами, розвивають їх у різних планах (seo показники, контент, передплатники), в основному це топові блогери.

    Часто у них вартість верхнього постового від 10 доларів, але на практиці перевірено, що ця ціна повністю відповідає результату.

    Тепер знову трохи про просування

    Уявіть ситуацію, що ви тільки взяли на просування свій або клієнтський сайт і потрібно що б пошукові системи швидше його підхопили, то в даному випадку верхні постові дають величезний плюс.

    Навіть якщо у вас сайту по пластиковим вікнам, сео блог як у Терехова підійде для такого. Так як блог має хороші показники, хороший траст і може дуже позитивно вплинути на просування.

    Я на просувний сайт розміщую по 10-15 верхніх постових на початкових етапах на таких блогах, що дає хороший старт, а далі вже менш авторитетні блоги.

    Мінус від розміщення верхніх постових є

    Так як блоги регулярно оновлюються, постовий йде з першої сторінки на другу і в рубрику і передає менше ваги, і якщо далі активно не займатися сайтом, то він просідає. Якщо далі нарощувати посилальне з інших блогів, то все буде ок, перевірено.

    За якими критеріями можна підібрати блоги під розміщення постових?

    Наведу мій список критеріїв підбору:

    • блог старше року;
    • у нього є PR і ТІЦ;
    • він регулярно оновлюється, 1-4 рази на тиждень;
    • він постійно зростає (сео показники, передплатники);
    • трафік (це тільки для тематичних верхніх постових) що б від розміщення отримати ще і відвідувачів;
    • =) сторінки в індексі Яші і Гоші.

    Цього цілком достатньо для прийняття рішення. Блог Терехова під такі критерії повністю підходить. Я розміщував, розміщую і буду розміщувати на ньому постові!

    Як же виглядають такі постові

    Ось так виглядає постовий на цьому блозі, то є на блозі Терехова:

    Чому я купую верхні постові?

    Ось так виглядає верхній постовий на блозі Глобатора:

    Чому я купую верхні постові?

    Багато блогери не розміщують верхніх постових, але по своїй практиці я зібрав ручну базу хлопців, що це роблять, і успішно їй користуюся.

    Відкрию секрет, є достатня кількість блогерів які тільки починають вести блоги, але у них вже є достатні пузомірки на них, наприклад PR 1-3, ТІЦ від 10. Вартість верхніх постових у них 1-5 доларів. Багато блоги я повністю викупляю на місяць, так як є багато сайтів для просування. Цим я стимулюю їх писати і розвивати блоги далі.

    Із зростанням блогу зростає їх траст і показники, і, відповідно, вага назавжди розміщеного верхнього постового.

    А тепер ось приклади зростання позицій від просування верхніх постових:

    Чому я купую верхні постові?

    Ясна річ що таке не тільки від постових, але можу сказати що саме верхні постові дали хороший поштовх для того що б зробити топ.

    Велике спасибі Віктору, хотілося б додати кілька слів від себе з приводу сео ефекту від верхніх постових.

    Посилання на головній сторінці з постійно оновлюваного ресурсу завжди є гуд і ніколи не буває зайвою. У випадку з верхнім вартовим — це ще й потрапляння в RSS, на головну сторінку, що дає дуже швидку індексацію вашої цільової сторінки, на яку веде посилання за рахунок моментальної індексації сторінки посту. У випадку якщо ви взяли новий сайт на просування, створили цільові сторінки, то цей метод запихання в індекс працює на ура.

    Складно сказати, мінус або плюс, але верхній постової зазвичай розміщується відразу після тега h1 перед текстом посту. Швидше за все це особливість, тому намагайтеся домовлятися на якийсь текст навколо посилань. З іншого боку, я поки не помічав плюсів чи мінусів розташування посилань поруч з тегом h1. Єдиний плюс — посилання розташована вище в коді документа, ніж інші, що при інших рівних умовах може давати бонус (в теорії), однак практикою я цього довести не можу — не експериментував.

    Верхні постові дуже добре працюють під Google за рахунок постійної зміни серпа. Під Yandex ж вплив саме цього типу зовнішніх посилань менш виражене.

    Ще один приємний момент — якщо ви займаєтеся просуванням сайтів і регулярно це робите (у хорошому і ясному розумінні цього слова), то не помилюся, якщо скажу, що і постові ви купуєте регулярно. А регулярно їх краще купувати оптом і дешевше, тим самим ви економите на бюджеті і встановлюєте з блогерами довгострокове взаємовигідне співробітництво. Віктор якраз купує у мене їх регулярно і зі знижкою. Буду вдячний, якщо ви додасте в коментарях від себе з приводу верхніх постових.

    Терехов.

    Відео сьогодні — поїзд зі швидкістю 500 км на годину, в сео такий потяг це верхні постові на топ блогах!

    Постові — комфортабельний відпочинок в Карпатах, ваш домашній повітроочисник; оперативна кур’єрська служба доставки.